10/12/2014

#fotograficznie

Ciao :)
Przede mną ciężki tydzień: rozprawka, do zrobienia kilka testów na kółko z geografii, zadania z matematyki na olimpiadę oraz pewnie coś jeszcze. Ech, mam kompletnie dosyć szkoły i z radością czekam na jakiś dzień wolny. Co prawda we wtorek jesteśmy zwolnieni z lekcji, ale ja i tak będę musiała iść do szkoły, bo muszę nadgonić zaległe godziny kółka. Ciężki los gimnazjalisty Oby ten tydzień minął szybko i bezboleśnie, abym mogła w końcu odpocząć, czytając książkę, oglądając jakiś serial lub grając w Simsy.





Wróćmy jednak do zdjęć, bo nawał obowiązków to niestety nie jest główny temat ego posta. Wybrałam te najbardziej udane zdjęcia, czyli takie, które na pierwszy rzut oka wydają się być w porządku - dobre kadry, ostrość okej. Ale jak zawsze musiałam coś źle ustawić, ponieważ na zdjęciu z pająkiem tylko sieć jest wyraźna, a pająk przy przybliżeniu okazuje się być lekko rozmyty. Coś mi mówi, ze chyba jeszcze długo będę mieć problemy z ustawieniem ostrości.
Tak wiec na razie :) W poniedziałek/wtorek/środa możecie się spodziewać jakiejś recenzji - czego, to jeszcze nie wiem, ale prawdopodobnie będzie to jakiś serial.
Bye, bye!
Tutti

3 komentarze:

  1. Kawaii fotki :3 Znam ten ból. Ja się przygotowuję do Małopolskiego Konkursu Humanistycznego, Małopolskiego Konkursu Przyrodniczego i... Nwm, ale chyba było coś jeszcze. Poza tym będę pisać sprawdzian szóstoklasisty. Bosh, będę musiała dużo zapamiętać -_-. Ale współczuję, bo gimbaza chyba gorsza, ne?? Kom znowu krótki, ale jest ;). Ja lecę.

    Jane!
    ~ Halley_S

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie śliczne zdjęcia! Wprawdzie na fotografii z pajączkiem trochę rzeczywiście problemów z ostrością, ale pozostałe... piękne! Na trzecim najbardziej przypadło mi do gustu to, że tylko jeden kwiatek jest w pełni rozwinięty, pozostałe są jeszcze w pączkach. Bardzo fajnie to wyszło! Właśnie to chyba najbardziej podbiło moje serducho. Ostatnie zaś podoba mi się, ponieważ widać niemal każdy detal rośliny. No i sam kwiat jest piękny! Bardzo lubię właśnie takie w rozmaitych odcieniach czerwieni albo ciemnoróżowe. Sama nawet nie wiem czemu.
    A co do Twojego komentarza na temat moich zdjęć na moim blogu... dziękuję bardzo za pozytywną opinię:) Żadnych zdjęć nie obrabiałam, tylko przestawiałam na odpowiedni tryb w aparacie. Na masce rzeczywiście jest mała plamka, ale mówiąc szczerze, początkowo jej nie zauważyłam. Masz naprawdę dobre, spostrzegawcze oko;)
    Pozdrawiam ciepło!
    Pola

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak miło się czyta, że nie jestem jedyną gimnazjalistką, która gra w Simsy. :D
    Zdjęcia ciekawe, choć to z tym pająkiem mogło być lepsze. Ale do tego sama się przyznałaś, więc widzisz swoje błędy, nie pstrykasz bezmyślnie aparatem jak niektórzy, którzy uważają się za młodych fotografów. ;) Co do ostrości... To chyba najlepszym się to zdarza. Czasem jest tak, że w aparacie wygląda na udane, a dopiero w komputerze się okazuje, że jest słaba ostrość. A czasu się nie cofnie. Ale jak to tam się mówi: pracuj, pracuj, a zobaczysz efekty. Na pewno teraz Twoje zdjęcia wyglądają lepiej niż te z przed roku - dwóch.

    OdpowiedzUsuń

Wszelkie komentarze pod postami typu "Jaki super blog :) Ciekawy post. Zapraszam do mnie!" usuwam. Niech Twój komentarz nawiązuje do tematu mojego posta!
Nie bawię się w "obs. za obs.". Obserwuję blogi tylko wtedy, jeśli naprawdę mi się podobają.
Odwiedzam Wasze blogi w miarę moich możliwości...
Kontakt: napisz.tutti@gmail.com

Copyright © 2016 Only experiences , Blogger