10/30/2014

Tutti w lesie

Ciao!
Miałam już te zdjęcie pokazać Wam dawno temu (czyli w połowie września lub na początku października), ale wynikła sprawa z starym blogiem i na śmierć o tym zapomniałam.
Tak więc byłam z tatą na grzybach. Tak naprawdę to ja jednak wcale grzybów nie szukałam. Dla pozorów lawirowałam między drzewami i chaszczami, bezmyślnie rozchylając kijkiem większe zarośla. Czujnym okiem rozglądałam się wokół, przeczesując las w poszukiwaniu niezwykłych "widoczków" do sfotografowania. "Może nawet jakaś sarna się pojawi pomiędzy drzewami" - myślałam, analizując światło padające poprzez dziury w liściastym baldachimie. 
(Jak ja lubię te słowa: liściasty baldachim ^^ To tak fajnie brzmi.)


Ostatecznie udało mi się zrobić kilka ciekawych zdjęć. Kadry w miarę dobre, tylko na jednym pojawiły się plamy światła. Te plamki nadają fotografii taki niepowtarzalny klimat, ale jednocześnie... też psuja ogólny wygląd zdjęcia.





I jak Wam się podobają?

Tutti :)

PS Droga Polu, mój sprzęt to Nikon, jaki model nie pamiętam, obiektyw 18-105 mm.

4 komentarze:

  1. Ładne zdjęcia. :) Przy tym drugim trochę razi światło, ale dzięki temu uzyskałaś też ciekawą atmosferę wokół.

    OdpowiedzUsuń
  2. W lesie wychodzą naprawdę fantastyczne zdjęcia. Świetna robota. :)

    http://waysaboutme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Przedostatnie zdjęcie aż tchnie (ja z kolei lubię to wyrażenie ^^) profesjonalizmem i jakimś takim pięknem samym w sobie ♥ Lubię takie zdjęcia, które starają się chwycić chociaż koniuszek światła, a gdy się udaje, zawsze wygląda to świetnie!
    B.

    OdpowiedzUsuń
  4. I znowu śliczne zdjęcia:D Tym razem z lasu, mające w sobie taką lekką tajemniczość, ukazujące nam taką dzikszą, a jednocześnie bardziej okazałą przyrodę.
    Las to naprawdę wspaniałe miejsce do fotografowania. Cicho, w miarę spokojnie, zawsze można znaleźć coś do uwiecznienia. I Tobie to wyszło naprawdę super. Ach, to słońce oblewające ciepłym blaskiem drzewa! Naprawdę piękne. Plamki światła może rzeczywiście troszkę psują efekt, ale z drugiej strony dodaje to jakiegoś klimatu:)
    Najbardziej jednak spodobało mi się zbliżenie liści. Światło jest na tym zdjęciu, rzekłabym, idealne. Naprawdę niebanalnie i pięknie uwieczniłaś te listki, podkreślając przy okazji ich soczysty kolor. Jak napisała Bukwa- tchnie profesjonalizmem. Przepiękne:)
    Uważam też, że dobrze Ci wyszła fotografia małej żabki. Wygląda uroczo, daje też posmak takiej tajemniczości, lekkiej dzikości lasu;)
    Pozdrawiam ciepło!
    Pola
    PS: Dziękuję za odpowiedź na moje pytanie:)

    OdpowiedzUsuń

Wszelkie komentarze pod postami typu "Jaki super blog :) Ciekawy post. Zapraszam do mnie!" usuwam. Niech Twój komentarz nawiązuje do tematu mojego posta!
Nie bawię się w "obs. za obs.". Obserwuję blogi tylko wtedy, jeśli naprawdę mi się podobają.
Odwiedzam Wasze blogi w miarę moich możliwości...
Kontakt: napisz.tutti@gmail.com

Copyright © 2016 Only experiences , Blogger