12/23/2014

The Twelve Days of Christmas


1. Kiedy zaczynasz przygotowania do Bożego Narodzenia?
Dwa, może trzy tygodnie przed... W sumie to nie mam bladego pojęcia. 
2. Posiadasz kalendarz adwentowy?
No oczywiście! Top już jest chyba taka tradycja w mojej rodzinie, ze dzieci na Mikołaja dostają ten kalendarz. Kiedyś, jak byłam mała, nie umiałam wytrzymać i już w połowie adwentu wszystkie były zjedzone xd (Co ja mogłam poradzić na to, że były takie smaczne?) Ale jako że teraz jestem bardziej cierpliwa (nie sądziłam, że się do tego przyznam :P), umiem wytrzymać i zjadam tylko czekoladkę na dzień.
3. Jakie są twoje ulubione filmy świąteczne?
"Kevin sam w Nowym Jorku" - tak już sentymentalnie; "Listy do M" - ciepła komedia z Agnieszką Dygant, czyli moja ulubiona aktorką.
4. Czy masz jakieś wesołe wspomnienia świąteczne?
Może coroczne czytanie Ewangelii przy świątecznym stole i zapalanie świecy. No i pasterka, na której byłam dwa lata temu - muszę zdecydowanie w tym roku wyciągnąć moich rodziców na nią. Pewnie coś jeszcze jest, ale nie pamiętam xd
5. Jak wygląda Boże narodzenie w twoim domu?
Normalnie - jest dwanaście potraw na stole (które potem je się przez następny tydzień), sianko pod obrusem, dodatkowy talerz dla niespodziewanego gościa, siekiera pod stołem (żeby dziadka kolana nie bolały xd), choinka, mandarynki, ciastka, Ewangelia czytana przez mnie, świeca, słuchanie kolęd, prezenty, a po skończonej wieczerzy wielkie sprzątanie.
6. Co najbardziej lubisz w Świętach Bożego narodzenia?
To, że wszyscy tak się jednoczą, stają być dla siebie mili, próbując pomoc innym ludziom będącym w potrzebie. I ta atmosfera <3
7. Jakie są Twoje ulubione piosenki świąteczne?
No to do mich ulubionych należą "W żłobie leży" w wykonaniu Krzysztofa Krawczyka lub Golec uOrkiestra oraz "Świeć, gwiazdeczko mała, świeć" Arki Noego.



Ostatnio na angielskim śpiewaliśmy jakąś piosenkę po angielsku. Tekst trudny, głupi i zabawny. Czasami zamiast śpiewać, to się śmialiśmy :)


8. Jaką będziesz mieć choinkę w tym roku?
Ze styropianu xd
9. Jaki jest twój ulubiony zapach świąteczny?
Zapach piernika ^.^
10. Jaki kolor lampeczek choinkowych lubisz najbardziej?
Te wielokolorowe po prostu kocham. Pięknie też wyglądają białe, żółte i jasnoniebieskie.
11. Odliczasz dni do Świat?
Tak ^.^
12. Ulubiony zimowy lakier do paznokci?
Maluje paznokcie tylko przez lato, a jak tak to bezbarwnym lub matowo-brzoskwiniowym. Tak więc nie posiadam ulubionego lakieru na zimę. 
13. Ulubiony napój zimowy?
Herbata, kakao, czasami gorąca czekolada. Wyśmienite też jest mleko z miodem i masłem!
14. Jak wygląda Twój pokój podczas okresu świątecznego?
W sumie tak jak zwykle - książki na podłodze i biurku (tak, mój niezwykły sposób nauki). Pojawia się tylko choinka (w tym roku styropianowa jak już mówiłam). No ale zrobiłam w końcu porządek w szufladach biurka (posegregowałam kartki, długopisy i kredki do pudełek po butach) wiec postęp w porządku jest :)



Hej :) Pomysł na TAGA zaczerpnięty został z bloga Poli - kieruje do niej podziękowania za zainspirowanie mnie po raz kolejny swoim postem :) A jako, e jutro już Wigilia Bożego Narodzenia, chciałabym połamać się z Wami wyimaginowanym opłatkiem i złożyć Wam wirtualne życzenia!

Wszystkiego najlepszego!
Zdrowia, szczęścia, radości,
Spełnienia marzeń,przyjaźni, miłości, 
Dobrych ocen, weny twórczej,
Wspaniałych chwil spędzonych z rodziną
Oraz dużo, dużo prezentów
Życzy Wam Tutti :)



5 komentarzy:

  1. Ten TAG przewinął się już na tylu blogach, że wymiękam już na jego widok :D Pozdrawiam styropianową choinkę i piosenkę, którą w swej karierze również śpiewałam, tyle że już z ładnych parę lat temu, chyba jakoś w drugiej/trzeciej klasie podstawówki. Ale pamiętam, że mi się bardzo podobała, zwłaszcza "faaaajw goooldeeen riiiiiings!" Wzruszające.
    Zaiste wesołych świąt - i powodzenia w 2015! ♥
    B.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne odpowiedzi. :)
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  3. Listy do M to fajny film, oglądałam go z jakieś trzy razy. Za to Kevina mam już serdecznie dość. Unikam tego filmu jak ognia, bo po co mam oglądać coś co oglądałam już tyle razy? Zdecydowanie wolę oglądnąć jakiś inny film, ewentualnie wykorzystać ten czas na coś innego.
    Pamiętam te kalendarze adwentowe z czekoladkami. Jak każdy ja też wszystkie jadłam od razu. Raz chyba zdarzyło się tak,że całkiem o nim zapomniałam i nie otwierałam żadnych czekoladek od jakiegoś tam dnia. Teraz już nie mam żadnych kalendarzy adwentowych.
    Właściwie u mnie nie mamy tych 12 potraw. Mamy mniej, bo i tak nie wszystkie są jedzone i szczerze mówiąc nad tym nie ubolewam, chociaż wiem,że to tradycja. O tym zwyczaju z siekierą przeczytałam w zeszłym roku na jednym z blogów. W moich rejonach chyba nawet takiego czegoś nie ma.
    Lakieru na zimę też nie posiadam, ale z trochę innych powodów. Maluję paznokcie w określonych kolorach niezależnie od tego,czy jest lato,czy zima. Zazwyczaj są to ciemne kolory i bezbarwny.
    Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękujemy Tutti! :D I wzajemnie. ^^
    Nie potrafię nic innego napisać jak... super odpowiedzi. :D Naprawdę fajnie się czyta takie rzeczy. ;D
    *pisze Jess, która czeka na brata, by razem mogli rzucić się na prezenty*

    Wiem, że to może nie na miejscu, ale gdybyś się nudziła... ;)
    http://pierwszyblogjess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę się, że Cię w jakiś sposób zainspirowałam:D Ten TAG jest taki akurat na święta;)
    ,,Listy do M." to naprawdę fajny film- ciepły, zabawny, odpowiednio świąteczny i romantyczny. Z plejadą naprawdę dobrych polskich aktorów. Mój faworyt tam to Maciej Stuhr- lubię tego aktora, zresztą tak samo jego ojca (oglądałaś ,,Seksmisję"? Bardzo dobry i śmieszny film:)). Zaraz za nim plasuje się postać stworzona przez Karolaka. Również uważam Agnieszkę Dygant za dobrą aktorkę, ale nie mogę za bardzo się wypowiedzieć, bo widziałam ją jedynie w kilku odcinkach ,,Prawa Agaty" i ,,Listach do M." właśnie. Ostatnio oglądałam ten film po raz kolejny.
    Ha, ha, ja też czasem zjadałam po kilka czekoladek dziennie:D Ale ćśśś, to tajemnica...
    Dziękuję za tak piękne życzenia:)
    Pozdrawiam ciepło i życzę miłego, ostatniego dnia świąt!
    Pola

    OdpowiedzUsuń

Wszelkie komentarze pod postami typu "Jaki super blog :) Ciekawy post. Zapraszam do mnie!" usuwam. Niech Twój komentarz nawiązuje do tematu mojego posta!
Nie bawię się w "obs. za obs.". Obserwuję blogi tylko wtedy, jeśli naprawdę mi się podobają.
Odwiedzam Wasze blogi w miarę moich możliwości...
Kontakt: napisz.tutti@gmail.com

Copyright © 2016 Only experiences , Blogger