1/29/2015

Wieszczki, wszędzie wieszczki


Z trzydziestu siedmiu osób piszących drugi etap w moim rejonie zostało wyłoniona dwunastka szczęśliwców, którzy przeszli dalej i to ja się w tej grupie znalazłam. Nie mam pojęcia, jak to się w ogóle stało! Myślałam, że będę mieć tak około 40 punktów (nie brałam pod uwagę zadań, w których nie byłam pewna swojej odpowiedzi), a tu niespodziewanie okazało się, że zdobyłam 51, czyli minimalną liczbę punktów potrzebnych do przejścia. Obecnie zwalam to na szczęśliwy piórnik z Hannah Montaną oraz obraz z Janem Pawłem II, który wisiał kilka metrów dalej na ścianie (miałam boską opiekę ^.^). Jak trochę ochłonę emocjonalnie, to zwalę to na niesamowite szczęście i umiejętność strzelania (nie, nie ze strzelby :P).
Już od kilku dni co najmniej dwie (może trzy) osóbki tak często wmawiały mi, że przejdę, aż wczoraj rano w to uwierzyłam. No i co? Sprawdziło się... A szczególnie wypowiedź zwariowanej Kudi (którą serdecznie pozdrawiam), która dodatkowo stwierdziła, że wyniki będą w czwartek. I co? Miała rację...
Może się powinnam zacząć bać? W końcu wokół mnie na angielskim siedzą trzy wróżki/czarownice/wyrocznie?
Nieważne xd
Jestem obecnie nie pozbierana emocjonalnie - kiwam się jak wariatka na swoim krześle.
Wiec będę kończyć...
Ale najpierw musiałabym wszystkim, którzy skomentowali ostatniego posta. Dziękuję za wsparcie!
I przepraszam też za to, ze ten post jest taki chaotyczny - musiałam komuś o tym opowiedzieć :)

Ciao!
Szczęśliwa, Lecz Szurnięta Tuttti
Zdjęcie: licencja CC0

5 komentarzy:

  1. Super, że Ci się udało! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję! ^^ Też miałam kilka razy tak, że totalnie zwątpiłam w samą siebie, a kilka osób dzielnie próbowało mi uświadomić, że nie mam czym się przejmować, że się uda. I zawsze się udawało. Cudownie jest mieć przy sobie takie wróżki. :)
    Oo, moja kochana Birdy! <3
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję! Świetnie, że się udało! Czyli 22 to jednak szczęśliwy numer:D
    Super, że masz przy sobie takie ,,wieszczki", które Cię wspierają. He, he, magia jest wśród nas!:)
    Pozdrawiam ciepło i raz jeszcze gratuluję!
    Pola

    OdpowiedzUsuń
  4. Tutti, osobiście, z mocy nadanej mi przez Gildię Bukwów mianuję Cię dżiniasem! *mianuje Tutti dżiniasem*
    No, generalnie gratuluję - i powodzenia w dalszych etapach!
    Yeah!
    Pozdrów tajemnicze wieszki! ^^
    B.

    OdpowiedzUsuń
  5. Serdeczne gratulacje! :D
    I powodzenia w następnym etapie. <3

    OdpowiedzUsuń

Wszelkie komentarze pod postami typu "Jaki super blog :) Ciekawy post. Zapraszam do mnie!" usuwam. Niech Twój komentarz nawiązuje do tematu mojego posta!
Nie bawię się w "obs. za obs.". Obserwuję blogi tylko wtedy, jeśli naprawdę mi się podobają.
Odwiedzam Wasze blogi w miarę moich możliwości...
Kontakt: napisz.tutti@gmail.com

Copyright © 2016 Only experiences , Blogger