2/10/2015

#zimowo

Buongirono!
Na początku chciałabym Wam podziękować za 2000 wejść na bloga. Wiem, że to bardzo mało w porównaniu z innymi blogami, no ale zawsze coś :) Taki kolejny, mały kroczek może prowadzić do czegoś wielkiego...
W każdym razie przybywam ponownie z kolejną dawką zdjęć. Tym razem zero kotów, tylko rzeczka, drzewa i para kaczek-uciekinierek w tle. Z góry przepraszam, jeśli kogoś rażą plamki światła na pierwszym zdjęciu, ale mi się wydaje, że dodają one mu tylko niezaprzeczalnego uroku. 
A jeśli ktoś uważa inaczej, to go zepchnę do Tartaru.

Tutti





8 komentarzy:

  1. Zazroszczę ci takich widoków w okolicy. Ja mieszkam w małym mieście i to na dodatek w centrum więc jedyne co mogę sfotografować to krzaczek pod blokiem. I na dodatek pogoda jest straszna. Wczoraj wszystko było w śniegu, a dzisiaj... wszystko w błocie. A zdjęcia naprawdę bardzo ładne, robią wrażenie :)
    Pozdrawiam!

    http://w-zwierciadle-refleksji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne widoki, jednak (nie boję się Tartaru! xD) same zdjęcia trochę nudne... Widziałam u Ciebie lepsze. ;) Według mnie plamki światła nie są złe, bo to nie są po prostu takie normalne jaskrawe plamy światła. Takie u Ciebie wyszły, są ciekawe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *Te które u Ciebie wyszły są ciekawe.

      Usuń
  3. Zdjęcia bardzo ładne :) Mi ktoś kiedyś powiedział, że te plamki światła to błąd w sztuce fotografii, ale jak dla mnie to one tylko dodają uroku ;) A u mnie już po śniegu nie ma śladu ;c A było tak ładnie :P
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję tylu wyświetleń! ;)
    Świetne zdjęcia. I tyle śniegu... *.*
    Właśnie te plamki są sprawą dość kontrowersyjną. Też słyszałam, że one po prostu nie powinny się pojawiać. Ale wielu zdjęciom dodają uroku.


    http://waysaboutme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję 2000 wyświetleń! To naprawdę sporo:D
    Mi się najbardziej podoba zdjęcie pierwsze. Plamki światła sprawiają, że wygląda naprawdę świetnie! Owszem, teoretycznie powinno ich nie być, ale dodają fotografii urody:)
    Zdjęcie drugie też jest naprawdę ładne- ślicznie oświetlona rzeczka:D Poza tym, to mówiąc zupełnie szczerze, fotki są dosyć przeciętne. To znaczy, są bardzo ładne, ale nie przedstawiają nic szczególnie interesującego;)
    Pozdrawiam ciepło i gratuluję udanych fotografii!
    Pola

    OdpowiedzUsuń
  6. Połowę swoich ferii spędziłam na Warmii i Mazurach i tam jest właśnie tak przecudnie zimowo, fotogenicznie, śnieżnie :) Na moim Wybrzeżu o wiele cieplej, żeby nie napisać, że po prostu wiosennie.

    :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne zdjęcia. :D Serio piękne. <3
    Skreślone zdanie mnie rozbawiło xD

    OdpowiedzUsuń

Wszelkie komentarze pod postami typu "Jaki super blog :) Ciekawy post. Zapraszam do mnie!" usuwam. Niech Twój komentarz nawiązuje do tematu mojego posta!
Nie bawię się w "obs. za obs.". Obserwuję blogi tylko wtedy, jeśli naprawdę mi się podobają.
Odwiedzam Wasze blogi w miarę moich możliwości...
Kontakt: napisz.tutti@gmail.com

Copyright © 2016 Only experiences , Blogger