3/17/2015

Photography is a poem without words...

Posta zacznę od jakże smutnej wiadomości - nie udało mi się zostać laureatką. Zabrakło mi czterech punktów do osiągnięcia "magicznej" bariery. Byłam naprawdę zrozpaczona, kiedy się o tym dowiedziałam, ale pewna osoba mi powiedziała, że jeśli w tym roku tak dobrze mi poszło, to już w przyszłym na pewno mi się uda.To mnie naprawdę podniosło na duchu :) Oczywiście pozostaje jeszcze jedna opcja: odwołanie się. Pomimo tego, że prawie niemożliwe jest wywalczenie czterech punktów, postanowiłam spróbować. Tak więc jutro jadę do Rybnika obejrzeć, co zrobiłam źle na konkursie, a potem będę pisać z moją nauczycielką odwołanie...
Jak mi się uda, to będzie cud...
Poniżej kolejna, a zarazem ostatnia porcja zdjęć. Kwiatki, drzewa, kaczuszki, czyli to, co Tutti lubi najbardziej :) Chociaż  z początku to one wydawały mi się najlepsze, to jednak wczoraj stwierdziłam, że fotografie przedstawiające mosty są o niebo lepsze. Jak Wy myślicie?
A dopo!
Tutti-Prawie-Laureatka

PS Dziękuję za wszelkie słowa wsparcia, z jakimi spotkałam się pod ostatnim postem ;)






13 komentarzy:

  1. E tam, odwołasz się to dwadzieścia punktów Ci przyznają :P Ale nie no, ktoś mądry rzekł Ci mądre słowa: jeśli teraz, w pierwszej klasie, doszłaś już tak daleko, to za rok prawie na sto procent masz laureata. A w ogóle to gratuluję Ci tego, co mimo wszystko jest sukcesem :) Bravo! ♥
    Najbardziej podoba mi się chyba pierwsze zdjęcie - zawsze lubiłam te "gąsieniczki", przedostatnie, w podobnym duchu, też jest niezłe. No i ostatnie - te mroczne sylwetki kaczek ;)
    Pozdrawiam,
    B.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale ja jestem w drugiej klasie :P

      Usuń
  2. Fajne zdjęcia. Ciekawe jest u Ciebie otoczenie do fotografowania (ten lasek, czy coś takiego, to co znajduje się na między innymi na ostatnim zdj). Na trzecim zdjęciu od dołu udało Ci się złapać lekką falę, czy to jakiś mini wodospad? Chodzi o to, że mam wrażenie, że ta rzeczka trochę się ruszała, gdy robiłaś zdjęcie. Interesujący efekt wyszedł. Najbardziej podoba mi się drugie i ostatnie zdjęcie, chociaż szkoda, że ucięłaś na tym ostatnim drzewa, ale przypuszczam, że celem zdjęcia była rzeka i ptaki znajdujące się na niej, dlatego tak wyszło.
    Szkoda, że się nie stałaś laureatką. :-/ Zwłaszcza, że brakowało Ci tylko czterech punktów. Racja, w następnym roku może być o wiele lepiej. ;) Może Cię urażę, ale po co chcesz się odwoływać? OK, jasne, tylko cztery pkt, ale naprawdę? Będzie następny rok. Może rzeczywiście tych rzeczy nie umiałaś, nie da się wszystkiego wykuć na 150% (bo te testy nie są na 100% wiedzy), Dobra, nie chcę być złą. Życzę powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Będzie progres, dasz radę następnym razem. Wystarczy chcieć (i troszkę popracować) :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach, te cztery punkty... ale było niesamowicie blisko! Fajnie, że możesz pisać odwołanie. Trzymam oczywiście kciuki:) Zresztą, jeśli nawet w tym roku się nie udało, to w przyszłym roku, z nabytą już wiedzą, wymieciesz wszystkich!:D
    Masz naprawdę ładne tereny w pobliżu, zazdroszczę. Ja mieszkam na blokowisku, więc nie mam tylu ciekawych obiektów do fotografowania...
    Najbardziej mi się podobają zdjęcia makro- to znaczy pierwsze, trzecie i czwarte. Są śliczne! I świetnie wygląda to rozmyte tło. Podobają mi się bardzo takie zdjęcia.
    Również do gustu przypadło mi zdjęcie drugie- z drogą. Jest bardzo ładne, świetnie skadrowane. Super!:D
    W sumie sama nie wiem, co mi się bardziej podobało- zdjęcia mostów, czy z tego posta... ha, ciężko powiedzieć... wydaje mi się, że próbki Twojej twórczości z obu wpisów są naprawdę ładne i warte uwagi:)
    Pozdrawiam ciepło!
    Pola

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi w podstawówce brakowało jednego punktu, żeby zostać laureatką w humanistycznym. Wyobrażasz sobie to? To była jedna z największych porażek mojego życia...
    Jesteś w drugiej klasie, masz jeszcze szansę. ;) Za rok na pewno Ci się uda! ^^
    Mi w sumie podobały się i zdjęcia mostów, i te dzisiejsze, nie potrafię określić które bardziej. :D W każdym razie chciałabym robić tak śliczne zdjęcia.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjęcia piękne, chociaż faktycznie mosty ładniejsze. ;) ^^
    Nie martw się, na pewno będzie dobrze! :D Jak nie w tym to w następnym. ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne zdjęcia robisz, a co do tych czterech punktów to wcale bym nie była zaskoczona gdybyś za rok zdobyła jeszcze więcej puntów niż jest wymagane :) Nie rezygnuj, bo później może się okazać, że pytania były proste i jednak mogłaś wziąć udział :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Na pewno wszystko pójdzie po twojej myśli. Cudne zdjecia :)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda, że zabrakło tych 4 punktów... Ale nie poddawaj się, za rok na pewno się uda! A zdjęcia bardzo ładne :) Te mostów też były fajne, jednak to ostatnie i 4 szczególnie mnie zauroczyło :)
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Te zdjęcia są świetne, przyznaje jednak, że ostatnie bardziej przypadły mi do serca. I tak nieźle ci poszło 4 punkty to nie jest wcale dużo!

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie przejmuj się tymi 4 punktami.Zdjęcia są przepiękne! :)

    kawaii-lifee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. To jest najgorsze, kiedy brakuje tylko kilku punktów,ale takie jest życie. Ważne,żeby nie brać niepowodzeń tak do siebie i próbować dalej. Wystartowanie w konkursie to już jest osiągnięcie. Skoro masz szanse za rok to może uda Ci się w przyszłym roku :)
    Tak dla pocieszenia jeszcze dodam jena rzecz. Mojej koleżance w podstawówce zabrakło 0,5 punktu do kolejnego etapu w kangurze...to się dopiero nazywa pech. Nie przejmuj się tymi 4 punktami!

    OdpowiedzUsuń

Wszelkie komentarze pod postami typu "Jaki super blog :) Ciekawy post. Zapraszam do mnie!" usuwam. Niech Twój komentarz nawiązuje do tematu mojego posta!
Nie bawię się w "obs. za obs.". Obserwuję blogi tylko wtedy, jeśli naprawdę mi się podobają.
Odwiedzam Wasze blogi w miarę moich możliwości...
Kontakt: napisz.tutti@gmail.com

Copyright © 2016 Only experiences , Blogger