3/14/2015

The bridges

Witam :)
Przed Wami kolejna porcja zdjęć. Wiem, że są nudne, ale chyba właśnie takie zdjęcia lubię robić najbardziej :) Ale jeśli są już nudne, to powiedzcie, dlaczego. Samo stwierdzenie, że "nieciekawe", niewiele pomaga mi w doskonaleniu moich umiejętności... Proszę o jakieś konkrety (na przykład: beznadziejny kadr) lub prośbę o zmianę tematu...
Jeśli chodzi o moje życie codzienne, to wpadłam w wir czytania książek i nadrabiania tego, czego nie musiałam robić w szkole przez trzy tygodnie mojego cudownego immunitetu. Mam do napisania pięć sprawdzianów, jedną pracę na polski, scenariusz do filmu na zajęcia artystyczne oraz muszę zrobić domowy elektroskop... Aż się żyć odechciewa -.-
Ciao!
Tutti
PS Mam nadzieję, że nie zabrzmiało to tak, jak gdybym oskarżała Was o to, że bezpodstawnie oceniacie moje prace.
PS2 Nie, nie to nie było oskarżenie...




Miało wyjść trochę inaczej, no ale jest, jakie jest i nic na to nie poradzę...

11 komentarzy:

  1. Te zdjęcia zdecydowanie ciekawsze. :) Chociaż mam wrażenie, że to trzecie jest niewyraźne, chyba, że te dwa "paski" są wyraźne i przez to, że dalszy plan jest nie ostry oczy płatają mi figla.

    OdpowiedzUsuń
  2. A ktoś pisał, że nieciekawe? Nie przypominam sobie takich komentarzy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisali, i to w ostatnim poście, że nudne :)
      Chciałam uniknąć powtórzeń, więc zamieniłam "nudne" na "nieciekawe"... Mają prawie że takie same znaczenie...

      Usuń
  3. Mi ogromnie podoba się drugie zdjęcie! <3 Jest prześliczne! *o*
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Z pozoru nudne mają w sobie wiele piękna. <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Dramatyczne :D Takie lubię <3

    OdpowiedzUsuń
  6. W poprzednim poście ja akurat nie napisałam, że są nudne, jedynie, iż krajobrazy były odrobinkę monotonne. Ładne, urocze pola, jednakże nie było to coś bardzo ciekawego. I zdecydowanie nie jest to krytyka, jedynie spostrzeżenie, że fotografowany obiekt nie był szczególnie pasjonujący. Ale zdjęcia z poprzedniego wpisu podobały mi się:)
    Jednak fotografie z tego posta o wiele bardziej przypadły mi do gustu, zwłaszcza dwie pierwsze. Na zdjęciu numer jeden zastosowałaś naprawdę świetną perspektywę i nietypowy kadr, co wygląda super! Gratuluję pomysłu:D Drugie również jest ciekawe, takie trochę mroczne, ale pierwsze podbiło moje serce:D Zdjęcie ostatnie mogłoby być troszkę lepsze pod względem kadru, przynajmniej moim zdaniem, ale pomysł z ostrością naprawdę super:)
    W ogóle, bardzo mi się ta sesja mostów podoba:D Z niecierpliwością czekam na kolejne zdjęcia!
    Pozdrawiam ciepło,
    Pola

    OdpowiedzUsuń
  7. Cóż, nie znam się na zdjęciach (zazwyczaj oddaję się fotografii w chwilach całkowicie nieprzewidywalnych i z wykorzystaniem telefonu), lecz postaram się napisać o nich najdłużej i najpiękniej jak potrafię.
    *ekhem* Zatem.
    Na zdjęciu pierwszym, utrzymanym w popielatej szarości, jedyne źródło bardziej zdecydowanego koloru stanowi owinięta wokół rdzewiejącej metalowej kolumienki biało-czerwona taśma, lekko porwana i pognieciona. Ach, wystarczy raz spojrzeć na ten obraz, by poczuć na skórze powiew samotności i zużycia, zapach rdzy i butwiejącego (kocham to słowo, jest prawie jak Bukwa) drewna, i zastanowić się: "Czy ja nie jestem taką taśmą, samotną, uczepioną kurczowo starych przyzwyczajeń i stęchłego świata?". To zdjęcie porusza zbyt wielką lawinę emocji, by dało się ją opisać, i zmusza obserwatora do refleksji nad życiem i przemijaniem.
    Zdjęcie drugie, również ciemne, przedstawia most w całej jego okazałości na tle wyblakłej, suchej trawy. Most jak most, zdaje się - lecz to tylko złudzenie! Nie! Gdyż punkt kluczowy zdjęcia stanowi szczelina po wyłamanej desce. Jest niepokojąca - co się stało z deską? Czy wyłamała się ze starości, czy też wyłamał ją ktoś, tajemniczy ktoś - a jeśli tak, to po co? Czy zastawiał na kogoś pułapkę, czy chciał zbudować sobie szałas, czy może ta deska wzbudziła w nim niesamowite, burzliwe emocje? Kto to może wiedzieć? Nikt. Dlatego to zdjęcie jest obrazem tajemniczym, doskonale ukazującym zagadki tego świata.
    No i wreszcie zdjęcie ostatnie. Niby proste: dwie cienkie wstęgi metalu, tworzące harmonijnie barierkę mostu. Za nimi zaś dostrzec można niewyraźną rzekę. Ach, czy nie jest to wyraźny apel do ludzi: przestańmy jeść ryby! Ryby chcą wrócić do rzek! Ryby nie chcę był łowione! O tak, to zdjęcie przedstawia ważny w dzisiejszej kulturze aspekt społeczny, zdecydowanie.
    A tak na serio (choć mam nadzieję, że doceniasz popełnioną przeze mnie interpretację Twych fotografii), to generalnie mi się tam podoba :P Sama nie umiałabym zrobił takich zdjęć, więc generalnie masz Bukwiasty Podziw&Szacun.
    Pozdrawiam i życzę... czego się życzy fotografom?... wyraźnych kadrów i czystych klisz (?)!
    B.

    OdpowiedzUsuń
  8. (Wybacz wszelakie powtórzenia - "generalnie"! - i inne błędy, to z emocji.)
    B.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdjęcia są naprawdę rewelacyjne!!! I nie mówię tego tylko po to aby poprawić Ci humor czy coś w tym stylu. Wole psuć ludziom nastroje i ich wnerwiać :D Twoje fotki, mimo iż nie są zbyt kolorowe i "ciekawe" (choć według mnie jest to pojęcie względne) mają w sobie coś niezwykłego i sprawiają, że natchnienie do skończenia opowiadania na konkurs wciska mi długopis w rękę i zmusza do napisania jego końcówki.... Powodzenia przy sprawdzianach ;)

    ~M

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdjęcia Ci wyszły idealnie! Moim zdaniem, klimat jest mroczny (co naprawdę uwielbiam). Aż mi się zachciało tam sobie pospacerować *-*. Może gdybyś uchwyciła coś szczególnego na tych ,,paskach", wyglądałoby jakbyś zrobiła to zdjęcie umyślnie. Ale nadal ma swój urok :D
    Powodzenia w nauce i testach! :3

    OdpowiedzUsuń

Wszelkie komentarze pod postami typu "Jaki super blog :) Ciekawy post. Zapraszam do mnie!" usuwam. Niech Twój komentarz nawiązuje do tematu mojego posta!
Nie bawię się w "obs. za obs.". Obserwuję blogi tylko wtedy, jeśli naprawdę mi się podobają.
Odwiedzam Wasze blogi w miarę moich możliwości...
Kontakt: napisz.tutti@gmail.com

Copyright © 2016 Only experiences , Blogger