3/10/2015

Wiem, że nic nie wiem

Hej :(
Jestem obecnie w wielkiej, czarnej, psychicznej dziurze, ponieważ właśnie wróciłam z III etapu olimpiady. Byłam strasznie zdenerwowana, kiedy wchodziłam na salę. Czułam, że pomimo tylu godzin nauki, nadal nic nie umiem,  a moja wiedza jest bliska zeru. Wszystko się jednak zmieniło, kiedy wylosowałam numer mojego stolika - 20. Widok tej cyfry naprawdę podniósł mnie na duchu. W styczniu 22, teraz 20 - przypadek? Raczej tak, ale jako że jestem trochę zabobonna, to uznałam to na początku za dobry omen. W każdym razie myślę, że całkiem dobrze mi poszło i istnieje mikroskopijna szansa na to, że zdobyłam te magiczne 54 punkty.
Czy mi się poszczęściło? Tego dowiem się albo w ten piątek, albo w przyszłym tygodniu.

***

Wracając do głównego tematu postu, zrobiłam w zeszła niedzielę nową partię zdjęć. Było jednak tak wiele udanych fotografii, że postanowiłam rozdzielić je na trzy posty. W tej notce pojawią się zdjęcia mniej profesjonalnej, w następnej z widokami mostów, a w ostatniej światło dzienne ujrzą najpiękniejsze dzieła.

Chociaż myślałam, że kotka coś przejechało lub zagryzło, to jednak znowu go spotkałam!
Tym razem zaprowadziłam go o wiele dalej, bo aż do drogi, ale potem przestraszył się przejeżdżających samochodów.



Tu ja i jakże "urocze" plamki światła.

Jak Wam podobają się zdjęcia? Co mogłabym poprawić lub zmienić? Wyraźcie swoją opinię!
Ciao!
Tutti

7 komentarzy:

  1. Ładne zdjęcie :) Ale ostatnie było by ładniejsze z Twoją twarzą. Może Cię kiedyś na to namówie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Będzie dobrze! Zobaczysz! Nawet jeśli Ci się nie udało to na egzaminie będzie Ci łatwiej. :)
    Zdjęcia fajne. :) To pierwsze chyba mi się najbardziej podoba. ;) I znowu kotek. :D Fajnie, że go znów spotkałaś. ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam dodać!
      Pozdrawiam serdecznie! :D

      Usuń
  3. Ładny kociak! ;) Jeśli zaś chodzi o zdjęcia to są troszkę nudne, takie typowe, ale myślę, że w następnych postach będą ciekawsze. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem pewna,że konkurs poszedł Ci świetnie. Wygrasz to!:D A nawet,jeśli jakimś trafem się nie uda,to zgadzam się z Jess- ta cała wiedza jest bezcenna. Zresztą i tak zaszłaś już bardzo daleko. W każdym razie, trzymam za Ciebie z całej siły kciuki!:)
    Ładne krajobrazy, chociaż dosyć monotonne. Jednak z fajną perspektywą i dobrze skadrowane:) Super,że spotkałaś znowu tego kociaka! Uroczy jest. Szkoda,że na zdjęciu jest taki skryty w cieniu...
    Pozdrawiam ciepło i czekam niecierpliwie na kolejne fotografie:D
    Pola

    OdpowiedzUsuń
  5. W olimpiadzie na pewno poszło Ci świetnie! ^^ Trzymam kciuki, żeby się udało! ;)
    Bardzo artystyczne te zdjęcia. :D Najbardziej podoba mi się chyba ostatnie i to z kotkiem! ^^
    Czekam na resztę zdjęć! ;)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Na pewno poszło ci bardzo dobrze ;) Trzymam kciuki żeby te magiczne 54 punkty jednak były :D Zdjęcia są bardzo fajne, uroczy ten kociak ^ ^ Czekam na kolejne porcje zdjęć :)
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Wszelkie komentarze pod postami typu "Jaki super blog :) Ciekawy post. Zapraszam do mnie!" usuwam. Niech Twój komentarz nawiązuje do tematu mojego posta!
Nie bawię się w "obs. za obs.". Obserwuję blogi tylko wtedy, jeśli naprawdę mi się podobają.
Odwiedzam Wasze blogi w miarę moich możliwości...
Kontakt: napisz.tutti@gmail.com

Copyright © 2016 Only experiences , Blogger