3/04/2015

Wspomnienie lata

Witajcie!
Zima za oknami, chociaż jest troszkę inna, niż byśmy chcieli. Zero śniegu, plus dziesięć stopni, tylko trochę wiatr za mocno wieje. Ja w chwilach wolnych od nauki zaczęłam przeglądać dysk mojego komputera w poszukiwaniu plików, które niepotrzebnie zajmują miejsce i mogłabym je usunąć. Przy okazji znalazłam kilka ciekawych zdjęć i postanowiłam je obrobić. 
Jak mi poszło? Oceńcie sami :)
Tutti

Ten biały kot z tyłu psuje cały efekt -.-

Z niewiadomych przyczyn to zdjęcie spodobało mi się najbardziej...

Rzeka Ropotamo podczas rejsu łodzią (a może to była barka?)...

Wiem, wiem - ten róż razi w oczy :)

11 komentarzy:

  1. Biały kociak - mistrz drugiego planu :D Może i psuje, ale bardzo uroczo :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia! Nie używałaś jakiegoś filtru w photoshopie? xD Na pierwszym zdjęciu mam wrażenie, jakby biały kotek był zły na te dwa czarne z pierwszego planu. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ty wszystkie te zdjęcia zrobiłaś sama? *o* Woow, też chciałabym umieć tak świetnie posługiwać się aparatem. :D Zgodzę się z Fobos: pomyśl sobie teraz, że ten biały kotek może chciał być uwieczniony na tym ślicznym zdjęciu, ale Ty uznałaś, że czarne kotki są ładniejsze, dlatego został odsunięty na drugi plan. Nie uważasz, że musiało mu być bardzo przykro? Miejmy nadzieję, że kiedyś ktoś go kupił i przygarnął (jeśli to był sklep), a teraz stoi dumnie u tego kogoś na półeczce i jest szczęśliwy! ^^
    Mi najbardziej podoba się zdjęcie rzeki! *-*
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku, jakie piękne zdjęcia! Są niesamowite, naprawdę. Przyznaję, że ja obróbkach nie znam się zupełnie, ale mam plan podszkolić się w tej dziedzinie, zwłaszcza, że daje to tak fajne efekty:D
    A ja tam nie uważam, żeby biały kot psuł zdjęcie. Trochę zakłóca kadr, ale z drugiej strony, wydaje się taki odepchnięty przez te dwa czarne, dumne, zasłonięty, zignorowany... poza tym, wprowadza fajny kontrast między do ciemnych figurek. Więc myślę, że ten kociak jest na miejscu:D
    Zdjęcie drugie nie spodobało mi się może najbardziej, ale też jest dobre. Ciekawa perspektywa:)
    Fotografia trzecia jest naprawdę śliczne, takie spokojne...
    A fotografia czwarta to chyba mój faworyt. Kwiaty są po prostu piękne. Róż może trochę razi w oczy, ale rośliny nie tracą swego uroku. Rozmyte tło jeszcze go podkreśla:)
    Pozdrawiam ciepło i gratuluję udanych zdjęć,
    Pola

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia są naprawdę warte podziwu! Koty są świetne, take nieco tajemnicze... Faktycznie biały kot mógłby zniknąć, ale na pewno nie psuje całego efektu :D . A ta uliczka, po prostu świetna! Uwielbiam takie trochę tajemnicze klimaty zdjęć. Bardzo mi się podoba pomysł z idącym w oddali chłopcem :). To co, że kwiaty są tak różowe, myślę, że gdyby nie ten kolor nie robiłyby takiego efektu.
    Gratuluję tylu udanych zdjęć i życzę więcej tak udanych fotografii ;)
    Pozdrawiam

    swiat-oczami-zakreconej-nastolatki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia. Mi najbardziej podobają się kwiaty. Ten mocny róż sprawia, że wyglądają magicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia :) Mnie czasami wieczorami nachodzi coś na poprzeglądanie starych plików co się równa siedzeniem do 4 nad ranem i przerabianiem starych zdjęć :D Bardzo fajnie ci ta obróbka wyszła, ja się lubię czasami pobawić w photoscape i jak mam trochę więcej czasu to ostatnio próbuję rozgryźć gimpa, co mi specjalnie jak na razie w sumie nie wychodzi xD A biały kot jest spoko, jakbyś o nim nie wspomniała to by mi się nawet nie rzucił w oczy za bardzo ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niesamowite zdjęcia! Naprawdę są genialne. <3 Mi też się drugie najbardziej podoba. :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Śiwetne zdjęcia, mi najbardziej podobają się kwiaty :)
    Pozdrawiam!
    http://loony-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Wszelkie komentarze pod postami typu "Jaki super blog :) Ciekawy post. Zapraszam do mnie!" usuwam. Niech Twój komentarz nawiązuje do tematu mojego posta!
Nie bawię się w "obs. za obs.". Obserwuję blogi tylko wtedy, jeśli naprawdę mi się podobają.
Odwiedzam Wasze blogi w miarę moich możliwości...
Kontakt: napisz.tutti@gmail.com

Copyright © 2016 Only experiences , Blogger