4/20/2015

Hello, spring!

Cześć i czołem!
W końcu, po wielu zawirowaniach pogody, wiosna nadeszła. Pszczoły i trzmiele wzbiły się w powietrze, a ptaki rozćwierkały. Morela na moim podwórku postanowiła zakwitnąć, a wiśnie i jabłonie już się do tego przymierzają. Z racji tego, że ładna pogoda znowu powróciła, wyszłam na dwór i porobiłam zdjęcia. Jak wyszły? Zobaczycie sami ;)
A co tam u mnie? W sumie to nic, nie wliczając tego, że wyczuwam kapę z biologii. Tyle się uczyłam, ale nauczycielka dała jakieś takie dziwne pytania na sprawdzianie. No i zajęłam III miejsce na Przeglądzie Twórczości Literackiej Dzieci i Młodzieży w kategorii gimnazjum! *fanfary* W sumie zastanawiam się, jak coś, co mówiło o samobójstwie, mogło uplasować się na tak wysokim miejscu O.o Nieważne. Grunt, że mi się udało :D Rozdanie nagród oczywiście za tydzień, ale zastanawiam się, jak to wypadnie, skoro teraz będę mieć przez trzy dni wolne i nie będę się widzieć z moją nauczycielką polskiego...
Wracając do tematu zdjęć, próbowałam sfotografować kury, ale wyszło to mniej więcej tak: stałam za ogrodzeniem, kury oczywiście były nadzwyczaj spokojne, w ogóle się nie ruszały; weszłam na ich "wybieg" - i co? Zaczęły kiwać głowami jak szalone, a więc każda próba zrobienia zdjęcia, kończyła się jakąś dziwną, kolorową plamą :P
Taaa, ja to mam szczęście do zwierząt!
No i chciałabym jeszcze powiedzieć, że życzę wszystkim gimnazjalistom (a szczególnie Fobos i Jess) powodzenia na egzaminach!
Niech moc będzie z Wami!
Tutti

Borówka amerykańska
Coś wydaje mi się, że aparat nie złapał tu zbyt dużej ostrości... Sądzę, że pewnie zaś coś poprzestawiałam przypadkiem w ustawieniach :P

A to moje ulubione zdjęcie :)



 Na tym zdjęciu znowu zdarzyły się problemy z ostrością - kwiat z lewej jest niewyraźny, ponieważ znajduje na dalszym planie...

17 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia! ♥ Gdybyś nie powiedziała, że coś nie wyszło to bym się nie domyśliła! :P
    isabelli5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia przepiękne! Czuć wiosnę, oj tak:)
    Najbardziej podobają mi się fotografie pierwsza, druga (to również mój faworyt! Śliczna!) i czwarta. Na ostatnim zdjęciu rzeczywiście pojawił się drobny problem z ostrością, ale to naprawdę szczegół:)
    Ech, ja ostatnio prawie w ogóle nie robiłam zdjęć... ale idzie wiosna, to może uda mi się wyjść a aparatem i ,,popstrykać":)
    Gratuluję sukcesu w konkursie! A wstawiłabyś ten tekst?:D
    Pozdrawiam ciepło!
    Pola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Nie wiem jednak, czy je tu wstawię... Zastanowię się nad tym, ale raczej nie :)

      Usuń
  3. Jak zawsze zaznaczam przy postach ze zdjęciami - totalnie nie znam się na fotografii, a wszystkich zdjęć własnych dokonuję za pomocą mego kalkulatora. Ale się wypowiem, bo czemu nie :D
    Chyba najbardziej podoba mi się (nie będę oryginalna) zdjęcie drugie. Płatki tego kwiatka są takie delikatne, jak gaza czy coś (dobra, nie wyspałam się, okej? :P).
    No no no, nie dość że geniusz geografii, to rośnie nam przyszły noblista literacki :D Podobnie jak Pola chętnie bym przeczytała Twój tekst, ale z drugiej strony wyobrażam sobie, że możesz nie chcieć go wstawiać, toteż nalegać nie będę. Ale gratuluję serdecznie! ^^
    Oby ta wiosna się utrzymała!
    B.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję III miejsca! :D Zdjęcia ładne. Ach! Czuć przez nie przyrodę! ;) Najbardziej podobają mi się te dwa pierwsze, ponieważ te drzewa (albo krzewy; nie znam się) mają ciekawe osobliwe kwiaty i w macro równie ciekawie wyszły. Te zdjęcia są w dobrym znaczeniu skromne, nic dodać nic ująć. Przy trzecim zdjęciu urok kwiatka psuje troszkę szarobure tło (OK, wiem, że nie da się niektórych rzeczy usunąć ;) ). Przy przed ostatnim według mnie jest za dużo błękitu, może gdybyś trochę bardziej przybliżyła kwiat... Takie tam małe czepialstwo, nie odbierz tego źle. ;)
    Życzę powodzenia na rozdaniu nagród, abyś więcej konkursów wygrywała! :)
    PS. Dziękuję za powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjecia!:) Gratuluję 3 miejsca,oby tak dalej:)
    zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja?ja obserwuję,teraz liczę na Ciebie:)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie:*
    http://caroline-caaroline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję 3 miejsca :D Zdjęcia są świetne, to drugie rzeczywiście jest najlepsze ;3
    Pozdrawiam ;D
    http://just-do-one-step.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia, najbardziej podoba mi się to drugie :)

    Odwdzieczę się za każdą obserwację lub komentarz, zapraszam!
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne zdjęcia! ♥ Blog jest świetny i na pewno zajrzę tu jeszcze nie jeden raz! :)

    Klikniesz w linki z najnowszego postu? - z góry dziękuję ♥
    OLIWIA-BLOGG.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjęcia ;)
    pozdrawiam ;*

    -----------------------> Amiliaza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczne zdjęcia, od razu widać na nich wiosnę :*

    Zapraszam!
    Jully-Blog [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też bardzo cieszę się z powodu wiosny! ^^ Wszystko jest takie zielone, wesołe, świeci słońce, ptaki śpiewają, nie trzeba się ubierać tak ciepło i w ogóle jest tak pięknie! :D Do tego kiedy nosisz okulary przeciwsłoneczne ludzie nie patrzą na ciebie jak na idiotę, jak to bywało w zimie...
    Gratuluję III miejsca! ^^
    Wszystkie zdjęcia są prześliczne! :) Najbardziej podoba mi się Twoje ulubione, jest świetnie wykadrowane i w ogóle pięknie wyszło! :D
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  12. ...czyli to jest ta morela! No tak, nigdy jeszcze nie widziałam kwitnącej, ale zawsze musi być ten pierwszy raz - chociażby na fotografiach ;)

    ps. Gratulacje! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. pisałam właśnie testy, więc dziękii!:*

    Pozdrawiamy cieplutko
    ♡✿ Twins Life. (klik)✿♡

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję 3 miejsca :)) Jak ja się cieszę z tej wiosny! Nareszcie można wyjść bez szalików, ogromnych kurtek, ciepłych butów :) I widać już kwiatki, które uchwyciłaś na zdjęciach ;)

    everydaytosia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluje 3 miejsca :) Lubie wiosnę, ale w tym czasie też zaczynają się rozprzestrzeniać po świecie najróżniejsze alergeny.... A ostatnie zdjęcie wygląda dobrze, tak jak by tak właśnie miało być :)
    Ogólnie to super zdjęcia :P

    http://0czykota.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Wszelkie komentarze pod postami typu "Jaki super blog :) Ciekawy post. Zapraszam do mnie!" usuwam. Niech Twój komentarz nawiązuje do tematu mojego posta!
Nie bawię się w "obs. za obs.". Obserwuję blogi tylko wtedy, jeśli naprawdę mi się podobają.
Odwiedzam Wasze blogi w miarę moich możliwości...
Kontakt: napisz.tutti@gmail.com

Copyright © 2016 Only experiences , Blogger