5/02/2015

Flowers

Witajcie :)
Dzisiaj chciałabym Wam pokazać kilka zdjęć, które zrobiłam tak z tydzień temu, kiedy w całej Polsce panowała jeszcze ładna, słoneczna pogoda. Fotografie są w sumie takie sobie. Ani beznadziejne, ani niesamowite. Najbardziej podoba mi się to pierwsze przedstawiające mlecza :) Moim zdaniem ciekawie wyszły też zdjęcia, na których widać... tego latającego owada. Zastanawiam się, co to w ogóle jest za stworzenie . Na pszczołę czy trzmiela to nie wygląda, na bąka też nie. Wie ktoś z Was, co to jest za owad? Byłabym bardzo wdzięczna za odpowiedź :)
Do napisania!
Tutti

PS No i w końcu dzięki postowi Fobos przypomniałam sobie o czymś takim jak Devian Art! Po kliku miesiącach zalogowałam się ponownie na moje stare konto i dodałam tam moje próbki twórczości, które według mnie nie były tak "wspaniałe", aby dodawać je tu, na bloga. Jeśli ktoś z Was byłby zainteresowany moją twórczością, to tu ma linka - KLIK.





Tak, wiem, owad jest nieostry...

Jak zawsze coś nie wyszło z ostrością :P

Żuk.

23 komentarze:

  1. Żuczek śliczny :)

    ana-beauty-world.blogpost.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Co Ty, teraz też jest bardzo ładna pogoda. Ja nie lubię, kiedy jest przesadnie gorąco - nie mogę nosić swoich swetrów!
    Pierwsze zdjęcie jest prześwietne. Ten owad-jakkolwiek-się-nazywa też bardzo fajnie Ci wyszedł, szczególnie w otoczeniu tych małych, uroczych kwiatków. :D
    Kiedyś wpadnę na Devian Art, ale na razie średnio mam czas. Także cześć i tak dalej. :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak akurat pisałam tego posta, to pogoda nie była zbyt zachęcająca, ale tak około szesnastej się wypogodziło :)

      Usuń
  3. tak mi się wydaje że to żuk ;) piękne zdjęcia kochana:*
    BLOG-KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żuk jest na samym końcu. Mi chodziło o tego owada, który latał przy kwiatach :)

      Usuń
  4. Piękne zdjęcia. Pierwsze najbardziej przykuło moją uwagę - wspaniałe makro. Oby tak dalej :)
    http://aroundempty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia wyszły ekstra! Niestety nie wiem co to za owad :(
    { ✿✿ Lugfeer Blog ✿✿ }

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjęcia jak zwykle super! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładne zdjęcia, choć najmniej podobają mi się zdjęcia nr. 2, 4. No i chyba też 5. Nie zbyt mi się one podobają, ponieważ wg. mnie jestem tam wszystkiego za dużo, znaczy się kwiatów. Czytelnik tak się skupia na otoczeniu, że dopiero po dłuższej chwili można dojrzeć tego owada, bo zdaję mi się, że w tych zdjęciach o niego chodzi, choć może się mylę. ;) Reszta bez zarzutów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za radę :) W przyszłości postaram uwieczniać w kadrze mniej kwiatów w tle, a więcej "z owada".

      Usuń
  8. A teraz pogoda jest gorsza? No co Ty! Przynajmniej nie u mnie :) Jest pięknie, słonecznie, uroczo :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Faktycznie za chude to to na trzemila czy bąka, ale to na pewno nie pszczoła. Dziwny ten owad. :D
    Mi najbardziej podoba się właśnie to zdjęcie z mleczami. ^^
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie kojarzę tego stworzonka :)
    Żuczek jaki fotogeniczny, no proszę!

    INNA MYŚL - zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy post :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Popróbuj z trybem makro, wtedy wyostrzysz bardziej dany element, a reszta zostanie lekko (lub bardziej, zależy od aparatu) zamazana, dzięki czemu będzie to fajniej, lepiej wyglądało. Ogólnie skupiaj się na jednej najważniejszej rzeczy, a resztę pomiń. To możesz uzyskać właśnie w makro. :) Widzę, że na Deviant Art masz tam zdjęcie w makro i takie dobre powinnaś tu dodawać! ( to - http://tuttismile.deviantart.com/art/Blueberry-530362900)
    Jeśli masz jakiś lepszy aparat, popróbuj też z przysłoną, o ile ją masz, bo nie zawsze tak jest.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze: kiedyś tam próbowałam ogarnąć tą całą przysłonę, ale jakoś mi się specjalnie to nie udało :/

      Usuń
    2. A co do "Blueberry", to bardzo mi się bardzo podobało, ale z nieznanego mi samej powodu go tu nie dodałam...

      Usuń
  13. Ej, Tutti... coś czuję... że jesteś odkrywcą jakiegoś super nowego, nieznanego gatunku owadów, który uratuje świat! Biegnij patentować!
    Kocham żuka. I zdjęcie numer trzy jest cudne. ♥
    B.

    OdpowiedzUsuń
  14. co to o.o jeszcze takiego robaczka nie widziałam. może jakaś krzyżówka :D
    jak dla mnie całkiem ładne zdjęcia, taką wiosnę od nich czuć. chyba najbardziej lubię zdjęcia natury właśnie
    Opowiastki Prawdziwe (klik)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne zdjęcia ;) Mi najbardziej podoba się 1 i 3 :D Niestety nie mam pojęcia co to za owad, ale wygląda całkiem ciekawie :)
    Też muszę wyjść na jakiś spacer z aparatem, bo teraz jest faktycznie bardzo dużo pięknych obiektów do uchwycenia ;)
    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne zdjęcia! Uwielbiam wiosenne fotografie! Ostatnio ciągle przesiaduję na dworze z aparatem na trybie makro ^^

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Rzeczywiście, niedawno było naprawdę pięknie i słonecznie:D Teraz akurat u mnie jest pochmurno,ale i tak czuć wiosnę.
    Najbardziej podoba mi się zdecydowanie zdjęcie pierwsze. Jest śliczne! Trzecie również przypadło mi do gustu- fajnie, trochę nietypowe ujęcie. Owada niestety nie za bardzo widać... na niektórych fotografiach pojawiły się problemy z ostrością, ale to sama zauważyłaś. Czasem kadr był niezbyt udany, jak właśnie na zdjęciach z owadem (hm, nie mam pojęcia, co to jest... pszczoła, trzmiel? Nie wiem. Zresztą i tak się na tym w ogóle nie znam...). Nie był on widoczny, bo fotografię zdominowały kwiaty (niektóre,,ucięte", ale to pewnie dlatego, że chciałaś się skupić na owadzie). Jednak poza tym, to fotografie naprawdę mi się podobają. Są takie wiosenne, kolorowe... no i te śliczne mlecze! Piękne po prostu:D
    Pozdrawiam ciepło!
    Pola

    OdpowiedzUsuń

Wszelkie komentarze pod postami typu "Jaki super blog :) Ciekawy post. Zapraszam do mnie!" usuwam. Niech Twój komentarz nawiązuje do tematu mojego posta!
Nie bawię się w "obs. za obs.". Obserwuję blogi tylko wtedy, jeśli naprawdę mi się podobają.
Odwiedzam Wasze blogi w miarę moich możliwości...
Kontakt: napisz.tutti@gmail.com

Copyright © 2016 Only experiences , Blogger