6/12/2015

June, it's you!

Ciao!
Dzisiaj powracam z kolejnymi zdjęciami, które wykonałam pod koniec maja, zaraz po przejściu burzy nad moją miejscowością. Jestem z nich bardzo zadowolona :) Na bloga wybrałam tylko kilka najciekawszych, które potem przerobiłam. Resztę zdjęć będziecie niedługo  mogli zobaczyć na moim profilu na DeviantArt - KLIK.
W ostatnich dniach napisałam ostatni sprawdzian i i zaliczyłam ostatnią odpytkę w tym roku szkolnym. Oczywiście nauczycielom musiało się wspomnieć o czymś takim kilka dni przed wpisaniem ocen długopisem. Czy na prawdę nie można zrobić sprawdzianu lub kartkówki na początku następnego roku szkolnego, uprzednio powtórzywszy jeszcze raz tą partię materiału, z którego uczniowie maja pisać pracę?
Na moje szczęście chociaż anglista nie wpadł na genialny pomysł i zapowiedział sprawdzian z rozdziału dopiero we wrześniu. W sumie to nawet gdybyśmy napisali go teraz, to on i tak by nam oddał go dopiero po wakacjach. Taki miłosierny nauczyciel :o



Z tego zdjęcia jestem najbardziej zadowolona :)
Widzicie tego ślimaczka? ^.^


To też mi wyszło całkiem dobrze.
Nie patrzcie na tą margaretkę (margerytkę?) w tle - ona nie istnieje.
jest tylko w waszej świadomości
spokojnie, to się da leczyć



W tle oczywiście pojawić się musiały inne kwiaty, które psują cały czar zdjęcia... Szkoda, ale nic się nie dało w kwestii tła zrobić :) No chyba że mam powyrywać następnym razem kwiaty, które wchodzą niepotrzebnie w kadr xd


Przy tym kwiatku naprawdę długo się męczyłam z ustawieniem ostrości. Kiedy w końcu mi się udało okiełznać aparat, okazało się, że tylko taki kadr da się uzyskać, bo przy innym aparat w ogóle nie chciał zrobić zdjęcia.


Tutaj efekt trochę psują te margaretki w tle :/


Od wczoraj ponownie jestem zafascynowana twórczością Miley Cyrus, ponieważ w końcu pokazała się w normalnych teledyskach do normalnych piosenek. Szkoda, że to tylko covery, ale podobno ma to jakiś związek z jej fundacją na rzecz młodych ludzi w potrzebie. Dzięki temu jej wizerunek w moich oczach tylko trochę się poprawił. Podkreślam - tylko trochę! W dalszym, ciągu nie pochwalam tego, kim się stała. Wiem, chciała zerwać z Disneyem, odciąć się od Hannah Montany, ale mogła to zrobić w zdecydowanie inny sposób. Może i z początku chciała dorosnąć z klasą, ale niezbyt jej to potem wyszło...
W sumie to założenie przez nią jakiejkolwiek fundacji wydaje mi się być mocno podejrzane...
Podsumowując, piosenka ładna, Miley normalna.
Ojeju, po raz pierwszy w życiu wyszedł mi normalny rym :D
Do napisania!
Tutti

14 komentarzy:

  1. Zdjęcia są śliczne. To pierwsze też chyba najbardziej mi się podoba, ale pozostałe także są świetne! U mnie większość nauczycieli przełożyła sprawdziany na przyszły rok szkolny, na szczęście :) . Ech, jak miło się teraz chodzi do szkoły, nie dostając ocen i myśląc o wakacjach ;D .
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nasz anglista jest najlepszy xD Miley Cyrus jest weganką od roku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Większości gwiazdek Disneya trochę/bardzo odbija. Ech, sława. Gdy zaczynają karierę nie przemyślą wszystkiego, tego, że może nawet do końca życia będą mieć łatkę, a potem tacy buntownicy chcą z nią zerwać i wychodzi katastrofa. ;p I weź tu dziecko lub Hannah Montanę, która teraz tak naprawdę jest skandalistką poniekąd. Zabronisz dziecko oglądać serial? xD Co do zdjęć to są bardzo ładne. Reakcja ludzi, gdy ktoś będzie wyrywał kwiaty, bo przeszkadzają w zdjęciu. Hahahahhaha! Bezcenne! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło, że w jakiś sposób udało mi się ciebie rozśmieszyć :)

      Usuń
  4. Uwielbiam Miley i jej twórczość. Zdjęcia są cudowne i wcale nie psuje ich tło :3

    ♥ Diana Ashe KLIK! ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie w szkole zaczynają się już luzy ;)
    Śliczne zdjęcia!

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Z tej strony Muminek z To i owo Muminkowo, a piszę z anonimowego, ponieważ nie jestem na swoim komputerze i wolę nie mieszać z logowaniem...

    U mnie ciągle jakieś odpytywania...
    Na szczęście mnie już przestali męczyć (a przynajmniej mam taką nadzieję). Ludzie, jak ktoś się czegoś nie nauczył to jakaś zła ocena tego nie poprawi!
    Zdjęcia jak zawsze cudne <33
    Pozdrawiam!
    Muminek

    OdpowiedzUsuń
  7. Tym razem już nie z anonima i na inny temat (trochę), po prostu głównie chcę odpowiedzieć na Twój komentarz, ale nie tylko. Faktycznie emitowany, nie eksmitowany, ale ciii...
    Ja też sądziłam, że ta książka "to nie to", ale... No cóż, po "Elitę" sięgnę, ponieważ chcę się dowiedzieć, czy (tu byłby spoiler).
    Weszłam na Twojego devianarta, te zdjęcia są boskie! :D
    A Miley Cyrus faktycznie jakoś ostatnio lepsze ma te teledyski.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale ładne zdjęcia! Są naprawdę piękne, pokazują urodę natury:)
    Co do kwiatów w tle, to nie razi to szczególnie. Zresztą to przecież rzecz, na którą wpływu nie masz. W sumie takie przeszkody pomagają ćwiczyć warsztat i kombinować z kadrowaniem. Mi się Twoje fotografie bardzo podobają, zwłaszcza pierwsze, drugie, piąte i szóste. Śliczne po prostu! Te kropelki wody na kwiatach wyglądają świetnie.
    Ustawienie ostrości również sprawia mi wiele problemu, czasem, gdy już mam dobry obraz, aparat nie chce zrobić zdjęcia... heh, fotografowanie wymaga cierpliwości;)
    Rzeczywiście miłosiernego macie nauczyciela:) Ja teraz poprawiam oceny na wyższe. Jutro piszę tzw. ,,zbója", czyli test z historii, który, jeśli dobrze go napiszę, podniesie mi ocenę na szóstkę:D
    Pozdrawiam ciepło!
    Pola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łoj, w ,,pierwsze, drugie..." zamiast ,,e" na końcu powinno być ,,a". Pardon:)
      Pozdrawiam raz jeszcze,
      P.

      Usuń
    2. Szóstka z historii? Wysoko mierzysz ;) Mi się jakimś cudem udało"wygrzebać" na piątkę, chociaż wszystko przedtem wskazywało na to, że będę mieć cztery... Ale się udało :) A ten twój"zbój" trochę przypomina egzamin komisyjny (chyba tak go nazywają) z mojej szkoły - pisze się go z dnia na dzień...
      Przepraszam za błędy w pisowni - piszę z telefonu ;)

      Usuń
  9. swietne zdjecia! masz naprawde talent ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jej, nie dość, że uwielbiam kwiaty to jeszcze interesuję się fotografią. Świetnie połączyłaś to w całość i to z jakim efektem! Chyba zostaniesz moim autorytetem ;) Przepiękne te zdjęcia, będę się teraz zachwycać :) Widzę, że nie tylko ja mam dziwnych nauczycieli, którzy robią sprawdziany zaraz przed wystawieniem ocen... jakby to coś mogło zmienić :D Co prawda z dnia na dzień coraz większe luzu.. to zastępstwa, to egzaminy... o i tak jeszcze tylko półtora tygodnia :) Miley chyba odbija się od dna (przynajmniej jak dal mnie to już to dno osiągnęła - mam nadzieję, że w przyszłości nie wbije się w oceaniczny piasek). Jej głos idealnie pasuje do piosenki, aż sobie na dużych głośnikach puściłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. super zdjęcia:)
    + na moim blogu jest konkurs! chcesz wygrać outfit? wszystko całkiem za darmo! reszta info. u mnie także zapraszam:) ---> KONKURS ROMWE KLIKAJ!!

    OdpowiedzUsuń

Wszelkie komentarze pod postami typu "Jaki super blog :) Ciekawy post. Zapraszam do mnie!" usuwam. Niech Twój komentarz nawiązuje do tematu mojego posta!
Nie bawię się w "obs. za obs.". Obserwuję blogi tylko wtedy, jeśli naprawdę mi się podobają.
Odwiedzam Wasze blogi w miarę moich możliwości...
Kontakt: napisz.tutti@gmail.com

Copyright © 2016 Only experiences , Blogger