7/06/2015

Kolorowo

Cześć i czołem!
Dzisiaj chciałabym pokazać Wam kilka zdjęć, które miałam dodać tu już jakiś czas temu, ale jak zwykle o nich zapomniałam i zawieruszyły się na kilka tygodni w czeluściach mojego komputera. Wzięłam się jednak w garść, odnalazłam je pośród folderów o dziwacznych nazwach typu "ksajlauo" (tak, nazywając foldery, naciskam przypadkowe klawisze :D) i niektóre z nich delikatnie przerobiłam. Szczerze powiedziawszy, jestem z nich bardzo zadowolona, chociaż wiem, że zawsze mogło być lepiej, że mogłam coś lepiej zrobić, ustawić, może spróbować uchwycić dany obiekt w innym kadrze. No ale cóż, wyszło, jak wyszło i trzeba się cieszyć, że nie było gorzej.
Hmm... Mam nadzieję, że zrozumieliście coś z mojej pokręconej gadaniny :)
Jak Wam się podobają zdjęcia?
Tutti

Trochę szkoda, że ostrość nie ustawiła się także na kwiecie...


Według mnie to, że część zdjęcia jest wyrazista, a druga nie, jest niesamowite i daje taki niepowtarzalny efekt. Co WY sądzicie o tym zdjęciu?


21 komentarzy:

  1. Cudowne uchwycenie takich małych szczegółów :)
    http://przygody-mileny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podobają mi się Twoje zdjęcia, szczególnie 2 i 4. W pierwszym zawiodła ostrość, szkoda :(
    Pozdrawiam serdecznie!
    Fanny http://buszujacawsrodksiazek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne te zdjęcia! Naprawdę zacne:D Moi faworyci to fotografie druga, czwarta i piąta. Na czwartej rzeczywiście to, że jedna część jest wyrazista, a druga nie, daje świetny efekt. O, widzę, że nie tylko ja daję folderom czy plikom przypadkowe nazwy, klikając w dowolne klawisze;)
    Pozdrawiam ciepło!
    Pola

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne zdjęcia. Szkoda z tą ostrością na pierwszym, szkoda też, że te liście nie są bardziej środka kadru, tylko gdzieś z boku, prawie na końcu. Zdaję mi się, że chyba przy trzecim zdjęciu też poszło coś z ostrością, albo po prostu się mylę. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o trzecie zdjęcie, to chyba na nim też mi się coś porobiło z ostrością, chociaż ciężko to jednoznacznie stwierdzić :)

      Usuń
  5. jak dla mnie najlepsze jest przedostatnie zdjęcie :)

    http://sometmes-i.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. jak dla mnie najlepsze jest przedostatnie zdjęcie :)

    http://sometmes-i.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie kojarząc eksperymentu, na pewno trudno jest cokolwiek o nim napisać. Byłaś blisko tego, co "odkrył" Schrödinger, ale to jednak jeszcze nie to. Następny post chyba poświęcę jeszcze trochę temu zagadnieniu.

    Nie potrafiłabym nazywać tak przypadkowo folderów... każdy u mnie ma jakąś, niekoniecznie sensowną, ale adekwatną do treści nazwę. Przynajmniej dla mnie. :D
    Faktycznie ta paprotka dość przyciąga uwagę. Tak samo jak krople na liściach z pierwszego zdjęcia.
    Kwiat na ostatnim wygląda jak z bibuły, hehe.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow piękne zdjęcia, masz talent. Ja osobiście uważam że nic im nie brakuje i są w każdym stopniu perfekcyjne. Idealna ostrość, bliskość i wyrazistość na dany kwiat lub liść. Gratuluję naprawdę świetne zdjęcia. :)

    http://nataliatala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładniutkie zdjęcia <3

    zapraszam:
    http://sosnowskaphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. ładne zdjęcia :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdjęcia są naprawdę śliczne i jak dla mnie to masz powód do dumy! :) najbardziej spodobało mi się to ostatnie. Super nazwa folderu! :D
    obserwuję :)
    Arleta!

    OdpowiedzUsuń
  12. Sama nigdy nie jeździłam, ale moja młodsza siostra - kiedyś tak. Często razem z nią chodziłam do stadniny, ale zawsze za bardzo się bałam, żeby spróbować chociaż wsiąść na konia - proponowano mi to niemal za każdym razem, jednak ja się bałam... :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi właśnie najbardziej podoba się przedostatnie :D Na prawdę wygląda świetnie ^^
    Haha, moje foldery nazywają się podobnie, a weź się potem połap co jest gdzie, szczególnie jeżeli przychodzi taka chwila, gdzie potrzebne jest ci jedno konkretne zdjęcie i niestety trzeba po kolei przeglądać 30 folderów... Chociaż kiedyś miałam tak, że każdy folder nazywał się po prostu "nowy folder", wtedy żeby coś znaleźć to była prawdziwa masakra xD
    Pozdrawiam :)
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Też zdarza mi się nazywać foldery przypadkową kombinacją klawiszy. :D Tyle że potem nie mogę w tym nic znaleźć, dlatego staram się przeważnie wymyślać jakiekolwiek sensowniejsze nazwy. :)
    Przed ostatniemu zdjęciu trochę brakuje i powiedziałabym, że jest z jakiejś książki przyrodniczej! :D Super to wyszło. ^^ W ogóle wszystkie zdjęcia są jak zawsze rewelacyjne. :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam takie efekty zdjęć jak wyszło z tą paprocią i dokładnie to samo pomyślałam. Też nie znoszę jak mi się ostrość, ogólnie efekt nie ustawia tak, jakbym tego chciała ale cóż... było tym razem posłuchać kuzyna i dołożyć więcej, kupując porządny aparat jak lustrzankę.
    Eeee tam, widziałam i słyszałam bardziej poplątane gadaniny. ;) No i też tak zazwyczaj nazywam foldery. Czasami przez przypadkowe stuknięcia wychodzi coś zabawnego.

    OdpowiedzUsuń
  16. Perfekcyjne zdjęcia, aż jestem pod wrażeniem.
    Pozdrawiam, życzę dalszych sukcesów w blogowaniu i zapraszam do siebie:
    http://aguuuszka.blogspot.com/ ♥
    Jeżeli spodoba Ci się mój kącik w internecie, to byłoby mi niezmiernie miło, gdybyś dołączyła do moich czytelników!

    OdpowiedzUsuń

Wszelkie komentarze pod postami typu "Jaki super blog :) Ciekawy post. Zapraszam do mnie!" usuwam. Niech Twój komentarz nawiązuje do tematu mojego posta!
Nie bawię się w "obs. za obs.". Obserwuję blogi tylko wtedy, jeśli naprawdę mi się podobają.
Odwiedzam Wasze blogi w miarę moich możliwości...
Kontakt: napisz.tutti@gmail.com

Copyright © 2016 Only experiences , Blogger