7/13/2015

Czy wiesz, czemu wilk tak wyje w księżycową noc?

Witajcie!
Zostałam nominowina po raz już drugi do zabawy zwanej Liebster Blog Award! Tak więc ten post nie powstałby nigdy, gdyby Muminek nie wypisała mnie na liście skazańców nominowanych.

1. Co w sobie lubisz, a czego nie?
Na pewno uwielbiam (to brzmi tak narcystycznie) moje oczy - ogólnie mówiąc, są piwne. Jedna z moich znajomych stwierdziła, że na zewnętrznych partiach źrenicy widzi zieleń. Jakim cudem, nie mam pojęcia, ale skoro tak mówi, to musi być to prawda :D
Jeśli chodzi o cechy, to moje największe zalety po części są wadami. Na przykład moja wrażliwość przekłada się na skłonność do płaczu, czego już w sobie niezbyt lubię. Albo szczerość. Albo ambitność neologizm? bądź też ... Dużo tego jest :P
2. Jeśli byłbyś drzewem, to jakim? Dlaczego?
Byłabym lipą, ponieważ bardzo lubię miód lipowy.
*doprawdy wyczerpująca odpowiedź*
3. Ulubiona reklama?
Szczerze powiedziawszy, mam kilka ulubionych reklam i każdą z nich widziałam na lekcji WOS-u o mediach. Oto i one!


Kotki...
Małe dziecko na rowerku...
 Kto nie lubi śpiewających kotków w koszyku?
=^.^=


Pozostawię to bez komentarza....


Ilekroć to widzę, nie potrafię się nie śmiać!
PS Kto nie lubi kucyków z poczuciem rytmu?


To samo w sobie jest majstersztykiem.
Zaskakujące, lekko drastyczne, artystyczne po prostu.
Jednym słowem - zacne!
nie dziwię się, że potem niektórzy boją się klownów

4. W jakich fandomach jesteś?
Na pewno jestem Podróżniczką w Wyobraźni (Ulysses Moore), PotterHead (Harry Potter), Tribute (Igrzyska Śmierci), być może także Demigod, chociaż moje zainteresowanie tym całym uniwersum pana Riordana ostatnio mocno spadło. 
To tyle.
5. Jeże, papugi, a może węże? Uzasadnij, proszę :)
Węża widziałam raz, może dwa razy w życiu, podobnie jest z jeżami, o ile nie liczymy tych rozjechany, które widzę w drodze ze szkoły. Tak więc wolę papugi, bo widziałam ich już od groma, są kolorowe, ładne, kojarzą mi się z czymś egzotycznym...
6. Farbujesz/chcesz farbować? Jeśli tak  - na jaki kolor? Jeśli nie -czemu?
Szczerze powiedziawszy, to kiedyś tam w przyszłości chciałabym sobie pofarbować włosy, ale tylko końcówki! Nie mam pojęcia na jaki kolor - zależy od tego, jaki by mi się spodobał :)
7. Oglądasz jakieś kabarety?
Od czasu do czasu zdarzy mi się jakiś obejrzeć.
8. Co sądzisz o piosence "The hanging tree"? Jakie emocje u ciebie wywołuje?
Po raz pierwszy tą piosenkę usłyszałam na szkolnym korytarzu, kiedy znajoma puściła ją na telefonie. Nie miałam nawet pojęcia, że jest to właśnie "The hanging tree". Wydawała mi się być taka smutna, ale to, jak pod koniec wiele osób (chór?) zaczęło ją śpiewać, nasunęło mi na myśl coś wielkiego, coś, co ma do czegoś nawoływać, zjednoczyć jakąś grupę osób.
9. Ulubiony cover Accantusa/Pettera Hollensa/kogo chcesz?
Moim ulubionym coverem Accantusa jest zdecydowanie "Kolorowy wiatr"! Sylwia Banasik ma fantastyczny głos, który idealnie pasuje do tego utworu. Jedynie oryginalne wykonanie Edyty Górniak jest lepsze!
Kocham tą piosenkę <3
A tak po za tym... Kto  to jest Petter Hollens? :P


10. Morze, ocean czy jezioro? A może rzeka? Albo suchy ląd...?
Nad oceanem nigdy nie byłam.
Morze jest niesamowite, gdziekolwiek  się jest! Słońce zapadające się w wodzie wieczorem, drobny piasek, nurkowanie, budowanie zamków z piasku czy kopanie dziur dłońmi...
Rzeczka, którą już wiele razy mogliście już zobaczyć wiele razy na zdjęciach, jest urocza, malutka, niedługa i taka swojska.
Jeziora też są całkiem, całkiem fajne, chociaż byłam nad jeziorem... dwa razy w całym swoim życiu?
Suchy lad jest najbardziej mi znany. W końcu po nim stąpam, na nim żyję; życie człowiecze jest i będzie związane z ziemią, bo... Nieważne :P Trzeba przerwać wyliczanie powodów, dla których kocham suchy ląd, bo się za chwilę zaplącze i nikt nie będzie wiedział, o co mi chodzi.
Jeśli jednak już mam wybierać, to na pewno wybiorę morze, rzeczkę i ziemię.
No bo po co ograniczać się do tylko jednego?

Oto moje pytania:
1. Wyobraź sobie, że dostajesz pocztówkę z Kilmore Cove z prośbą o pomoc. Co robisz? Uznajesz to za zwykły żart, sprawę niewartą Twojej uwagi, czy wyruszasz do Wielkiej Brytanii w poszukiwaniu miasteczka, którego nie ma na żadnej mapie?
2. Kim byłabyś, gdybyś nie była sobą?
3. Wybierz trzech blogerów, z którymi wyruszyłabyś w podróż, którą śmiało można by było nazwać przygodą Twojego życia. Dlaczego wybrałaś właśnie tych?
4. Wypisz z książek/opowiadań trzy fragmenty, które są Twoim zdaniem najśmieszniejsze.
5. Twoja ulubiona herbata to...
6. Przypuśćmy, że wytwórnia filmowa chce nakręcić film o Twoim życiu. Kogo widzisz w obsadzie aktorskiej?
7. Którego bohatera literackiego najbardziej pragnęłabyś udusić/utopić/poddusić/zastrzelić/ugotować w kociołku/zepchnąć do Tartaru/rzucić lwom na pożarcie/wyrzucić z samolotu/zamknąć w szafie z kolcami/podstawić pod różdżkę Lorda Voldemorta i krzyknąć "Czarny Panie, to Potter!" - jednym słowem zabić?
8. Potrafisz wyobrazić sobie życie w stanie bezkształtnej masy?
9. Jaka jest Twoja ulubiona... para literacka?
10. Siedzisz na sali egzaminacyjnej, dostajesz arkusz do rąk. Patrzysz - wszystkie kartki puste. Prosisz egzaminatorów o nowy arkusz, jednak oni mówią, że Twój arkusz jest przecież zadrukowany. Co robisz?
11. Jaką postać przybrałby Twój patronus?

Nominuję:
Do napisania!
Tutti

22 komentarze:

  1. Fajne odpowiedzi, Piosenka "The Hanging Tree" <3 Chociaż głos Jennifer do wybitnych nie należy xD Zdaję mi się, że nie widziałam tych reklam w TV... Może wkrótce staniesz się Shadowhunters? :D Dzięki za nominację, odpowiem na pytania, gdy wrócę z wakacji. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię oglądać Pocahontas a w szczególności moment z piosenką Kolorowy wiatr :)
    Uwielbiam litery

    OdpowiedzUsuń
  3. Żółwik! Też jestem ogromnie wrażliwa i przez to zdarza mi się płakać! :D W moim przypadku uznaję to na pewno za wadę, a nie zaletę. ^^
    Szczerze mówiąc nie widziałam żadnej z tych reklam, ale podobają mi się. :D Są naprawdę ciekawe, widać, że ktoś miał świetny pomysł. Ta z klownem i odkurzaczem są z lekka przerażające... xD
    Też uwielbiam Sylwię Banasik! <3 Z resztą w piątek jadę na jej recital. :D
    Nie znasz Petera Hollensa? To jeden z tych youtuberów typu Lindsey Stirling czy Piano Guys. Tyle że Peter śpiewa, i to acapella, czyli wszystkie odgłosy wydaje za pomocą swojego głosu. Pisałam chyba kiedyś o nim notkę. :D W każdym razie - naprawdę warto sobie go posłuchać. ^^ Ma też cover 'The Hanging Tree'. ;) Jeśli chodzi właśnie o tą piosenkę, to mi się naprawdę bardzo podoba. Nie oglądałam 'Kosogłosa' i na początku nie wiedziałam o co w niej chodzi. Jest bardzo smutna, ale cudowna. :)
    Bardzo dziękuję za nominację. :) Mam do napisania jeszcze kilka relacji, ale pytania bardzo mi się podobają, więc na pewno niedługo na nią odpowiem. ^^
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Reklamy wymiatają :D
    LBA za kilka dni u mnie również się pojawi ;)
    Świetne odpowiedzi ♥

    Zapraszam, http://nastriala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje nominacji ;))
    Świetny post i blog! Obserwuje!
    Klikniesz w linki SheIn w tym poście? KLIKKlik

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję Ci nominacji! Mam nadzieję, że uda Ci się zafarbować kiedyś te końcówki i będziesz zadowolona z efektu :) Ja tam nie lubię żadnych reklam :/ świetne odpowiedzi tak w ogóle!
    [klik]

    OdpowiedzUsuń
  7. Też uwielbiam swoje oczy. Takie same z nas narcyzy na tym punkcie.
    I te zalety zamieniające się w wady... Szczególnie szczerość i ambitność.
    Kucyki z poczuciem rytmu rozwalają system, mimo że widziałam je już całkiem dawno. A "Dirt Devil - The Exorcist"... tak bardzo w moim stylu. :D
    A ja nie przepadam jakoś za morzem i rzeką. Pierwsze widziałam raz w życiu i mi starczy, a drugie mam za domem i jakoś mnie przestało pociągać. Za to jeziora kocham, szczególnie takie w środku lasu. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne reklamy :D Uśmiałam się przy tej z odkurzaczem xD
    Bardzo, ale to bardzo lubię wykonanie Kolorowego Wiatru przez Edytę Górniak! Pasuje idealnie do Pocahontas :D
    Czytając Twoje pytania stwierdziłam, że są świetne, ale ja miałabym problem, żeby na nie odpowiedzieć (przynajmniej na niektóre). Życzę więc powodzenia odpowiadającym! :D
    Pozdrawiam!
    NiczymSzeherezada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Naprawdę ciekawe i niemdłe odpowiedzi! :D
    Pytania, które zadałaś innym są.. zwariowane. xd

    care-no-more.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny blog :) Reklamy świetne. :D Dobrze że tylko końcówki chcesz pofarbować jak zaczniesz raz farbować włosy już nigdy nie skończysz.
    pozdrawiam ciepło ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak tylko przeczytałam tytuł posta usłyszałam w głowie jak ją śpiewają i zobaczyłam sceny z Pocahontas. Co do wad i zalet...masz rację co do szczerości, wrażliwości. Wiesz jak głupio można się czuć kiedy rozpłacze się w szkole na filmie? I wszyscy to oglądają? Albo powie się coś szczerze, a ludzie zaczną mówić, że jesteś bezczelna, głupia, obrabiasz mi dupy. Tak... No cóż, nie będę się więcej rozpisywać. Pozdrawiam :)

    pannanikt001.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawe, wyczerpujące odpowiedzi :). Pozdrawiam!

    + Zapraszam na nowy post: lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeju !!! Nawet nie wiesz jak się cieszę, że trafiłam na Twój blog. Widzę, że pisanie idzie Ci lekko i z wielką przyjemnością to robisz ! Sądząc po tym jakie pytania zadałaś od razu widać, że jesteś mega pomysłowa i kreatywna. Zawsze w tych pytaniach dziewczyny zadają tak głupie pytania, że trudno nawet coś mówić ta ten temat. Jestem bardzo zaskoczona oczywiście w pozytywnym sensie. Byłabym bardzo wdzięczna gdybyś odwiedziła mojego bloga i powiedziała co o nim sądzisz. Gdy zaczynałam wyobrażałam sobie, że właśnie tak będzie wyglądał mój blog. Jest inny, ale to dobrze, że Twój jest niesamowity ;)

    Mój blog, zapraszam i liczę na szczerą opinie ;)
    viss-vitalis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepraszam jeszcze raz, ale nie wiem gdzie mogę zaobserwować Twój blog i dodam, że cudowny wygląd strony... Przepraszam za nachalność ;p

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja mam zielone oczy z pomarańczą i lekkim piwem :> Piękny blog, obserwuję :)

    http://stylizacje-moda-uroda.blogspot.com
    http://naciowe-fotografie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Polecam farbowanie włosów, to świetna zabawa! :) Sama od kilka lat farbuję na wyraziste kolory: różowy, niebieski, zielony (przy czym najlepiej się czuję w różowym).
    Fajne pytania zadałaś, takie pomysłowe. Zwłaszcza dziesiąte! Ja bym pewnie oddała arkusz, nic nie dopisując, a gdyby ktoś zapytał, gdzie są odpowiedzi, odpowiedziałabym, że przecież tam są, tuż pod pytaniami. ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja też jestem wrażliwa, nawet bardzo, potrafię płakać bez kontroli gdy ktoś na mnie krzyknie lub się zezłości. Mam niebieskie oczka, trochę jak połączenie nieba i morza :D
    Zapraszam do siebie :3

    http://onlyshadowonthesky.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluje nominacji! Świetnie odpowiedziałaś na pytania, a reklama z koniem haha mega!


    flawless-space

    OdpowiedzUsuń
  19. Coś czuję, że będę wpadała tu codziennie :3

    Zapraszam do mnie :*

    Wspólna Obserwacja :) ?

    http://believeinhimselfx33.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie biorę udziału w obs. za obs. :)

      Usuń
  20. Tak samo jak ty jestem wrażliwa. Czasami ta cecha jest zaletą, a innym razem wadą, bo tak jak piszesz ma się skłonności do płaczu (u mnie się one objawiają, gdy ktoś na mnie krzyczy).
    Reklamy są najlepsze! Nie znałam ich, ale widze,że bardzo ciekawe wybrałaś. Ta z odkurzaczem wydawała mi się najbardziej przerażająca, choć później nagle zrobiła się śmieszna. Kucyki i dziewczynka z kotem też są dobre.

    OdpowiedzUsuń

Wszelkie komentarze pod postami typu "Jaki super blog :) Ciekawy post. Zapraszam do mnie!" usuwam. Niech Twój komentarz nawiązuje do tematu mojego posta!
Nie bawię się w "obs. za obs.". Obserwuję blogi tylko wtedy, jeśli naprawdę mi się podobają.
Odwiedzam Wasze blogi w miarę moich możliwości...
Kontakt: napisz.tutti@gmail.com

Copyright © 2016 Only experiences , Blogger