11/28/2015

Spacer

Kiedy zrobiłam te zdjęcia?
Półtorej miesiąca temu?
Właściwie jest to zupełnie nieważne. Mam naprawdę wspaniały humor, więc po co miałabym pokazywać zdjęcia jakichś smutnych krzaków i nagich gałęzi... O wiele lepiej opublikować coś pełnego zieleni i wspomnień pięknej, październikowej pogody. Po co się zadręczać szarością i beznadziejnym wyglądem listopada? Październik był fajny, naprawdę, toteż na nim się skupmy.



Powyżej możecie zobaczyć pierwszą sarnę, jaką w ogóle kiedykolwiek sfotografować. Wystarczyło zostać z tyłu za towarzyszami spaceru i poczekać w spokoju. Tak właściwie to w całkowitym bezruchu patrzyłam się na kaczki, kiedy nagle sarna postanowiła wybiegnąć z zagajnika i przebiec przez płytkie koryto rzeczki. 


Poniżej znajduje się zdjęcie pewnego naprawdę klimatycznego miejsca nad rzeczką. Znajduje się tam kilka rozłożystych drzew, których gałęzie tworzą coś w rodzaju takiego zadaszenia z liści. Na żywo  wygląda to naprawdę fantastycznie. Szkoda tylko, że na ziemi jest tyle butelek...


Mam nadzieję, że te zdjęcia Wam się spodobały :) Nie są co prawda jakieś powalające, ale mi się podobają...
Do napisania!
Tutti

34 komentarze:

  1. Jej jakie śliczne są te zdjęcia, a te drugie skradło moje serce! :)

    http://carolineworld123.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia!
    zapraszam do siebie :)
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne zdjęcia <3
    http://k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ładne to drugie zdjecie:)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcie z sarenką jest śliczne :D Za każdym razem kiedy ja próbowałam zrobić zdjęcie, to zdąrzyły uciec zanim włączyłam aparat. :<
    Outsider's eyes, zapraszam! :)
    ROZDANIE, matowa paleta :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie mam pojęcia, jak Ty zrobiłaś zdjęcie tej sarenke, ale kocham je! :D Jest mega świetne! ^^
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie c; http://further-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie listopad wcale nie dołuje. Lubię taką pogodę, szarą i zimną. Heh.
    Przejechałam prawie ostatnio sarnę. Rowerem. Ta na zdjęciu wydaje mi się przyjaźniejsza... I fantastycznie uchwycona. Fantastycznie, że w ogóle zdołałaś ją złapać, i to w tak uroczym miejscu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pisałam ci wcześniej, że oczarowałaś mnie drugim zdjęciem, więc nie będę rozwijała tej wypowiedzi. xD Reszta zdjęć też cudna, ale w ostatnim... Hahahaha, ucięłabym te zwisające gałęzie. :D Co robisz? Niszczę przyrodę na rzecz zdj. xD

    OdpowiedzUsuń
  9. O ja cie, jeszcze nie widziałam sarny biegnącej przez wodę, serio! A tym bardziej nie udało mi się zrobić zdjęcia totalnie żadnemu dzikiemu zwierzęciu. Świetnie ci to wyszło!

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie wszystko na okrągło jest różowe. A raczej: połyskliwe i tęczowe, bo tak też klasyfikuję swoją mentalność.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdjęcie sarrny jest genialne *.* mi nigdy nie udało sie sfotografować sarenki, a jak udało to z bardzo daleka i nie wyglądało to zbyt dobrze :/
    Zapraszam http://vivi-vivii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow, Tutti... Szacun, że się tak wyrażę brzydko, ale serio... Rozwijasz się z każdym zdjęciem. A te są mega mega mega mega mega mega! (Jak widać nieco wyprałam się z elokwencji, jakoś tak samoistnie i mimo woli). Pierwsze wydaje mi się takie profesjonalne, na drugim zaś uchwyciłaś tak wdzięczną modelkę, że po prostu nie da się nie zachwycać! :P
    Chwała!
    B.

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zdjęcia!

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<




    OdpowiedzUsuń
  14. Masz rację, zdjęcia z listopada są takie smutne i pełne szarości. Fajnie, że zdecydowałaś się na te z października, o niebo lepsze! :)
    Mogę liczyć na poklikanie u mnie w poście?
    http://aniapodlecka.blogspot.com/2015/11/i-am-back-dresslink.html

    OdpowiedzUsuń
  15. No przecież focie miód malina! EKSTRAKLASA! ;))

    OdpowiedzUsuń
  16. Prześliczne zdjęcia *0*
    crazy-agaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne zdjęcia :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Niesamowite zdjęcia :). Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Jejku *o*
    Drugie zdjęcie mnie powaliło. Genialne.

    http://zyjewmoimwlasnymswiecie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. świetnie uchwyciłaś tą sarenkę, ja nigdy niestety ich nie widziałam :P zdjęcia zachwycają!

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękne zdjęcia :* http://domkaa-g.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne zdjęcia <3
    www.pinknpolka.blogspot.co.uk <<<< Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  23. Drugie zdjęcie bardzo fajnie uchwycone !


    Obserwujemy ? Jak zaczniesz, daj znać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie bawię się w obs. za obs. Obserwuję blogi, jeśli mi się naprawdę podobają :)

      Usuń
  24. Te zdjęcie sarenki jest super! *_*

    OdpowiedzUsuń
  25. Genialne zdjęcia zwłaszcza ta sarna! ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo ładne zdjęcia, wiem ze byly robione jesienia, ale mi sie kojarza z wiosna, nie wiem dlaczego/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że to przez to, że jest na nich tak "zielono" :)

      Usuń
  27. Zdjęcie z sarną jest niesamowite. Za to uwielbiam zdjęcia - świetnie potrafią przywrócić wspomnienia minionych dni.

    OdpowiedzUsuń
  28. Kurcze super zdjęcia...szkoda ze moje takie nie są :( ale praktyka czyni mistrza ! miłego dnia ;-)
    Zapraszam do mnie
    http://feellikeyoudo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Ależ ujęcie z ta sarną! Rewelacja:)

    OdpowiedzUsuń

Wszelkie komentarze pod postami typu "Jaki super blog :) Ciekawy post. Zapraszam do mnie!" usuwam. Niech Twój komentarz nawiązuje do tematu mojego posta!
Nie bawię się w "obs. za obs.". Obserwuję blogi tylko wtedy, jeśli naprawdę mi się podobają.
Odwiedzam Wasze blogi w miarę moich możliwości...
Kontakt: napisz.tutti@gmail.com

Copyright © 2016 Only experiences , Blogger