12/24/2015

Best wishes

Buongiorno!
Pośród tej całej krzątaniny, nakrywania stołu, gotowania świątecznych potraw i wielu innych rzeczy chciałabym tu wpaść tylko na chwilę, aby zrobić to samo, co zrobiłam tutaj rok temu. Tym razem nie będzie żadnego dodawania filmików z kolędami. Będzie prosto, tradycyjnie i krótko.

Życzę Wam zdrowia, szczęścia,
Aby wszystkie Wasze marzenia się spełniły,
Cudownych przeżyć, miłości i przyjaźni dużo
Oraz wspaniałych prezentów,
Choć nie o rzeczy materialne właściwie powinno w tym chodzić.

Źródło - licencja CC0
Po tym krótkim zaprezentowaniu moich zacnych umiejętności składania życzeń ulatniam się/spadam/uciekam (niepotrzebne skreślić), aby w końcu poczuć tą magię Świąt, o której wszyscy wszędzie mówią.
Pozdrawiam Was ciepło, kochani czytelnicy!
Tutti

13 komentarzy:

  1. Piękne życzenia ;) Ja również życzę Tobie pięknych i zaczytanych świąt ;*
    k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Również życzę Ci wesołych Świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wesolych swiat ! Zapraszamy do siebie ! Dopiero zaczynamy ! http://claudiaandnadia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nominowałyśmy Cię do Xmas tag orginal. Wymyśliłyśmy go same i zachęcamy do wykonania ;)
    http://k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. (Szukałam/zgubiło mi się okienko z komentarzem xD)
    Wszystkiego najlepszego, wesołych świąt! Nawzajem! Ładne życzenia świąteczne: proste, krótkie, od serca. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jako zauroczony blogiem czytelnik - dziękuję.
    Miłego wieczoru i wspaniałych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię twój nowy wygląd bloga, jest taki prosty, czytelny- zdecydowanie mi się podoba.
    Tobie również życzę miłych, spokojnych, wesołych świąt! :) Dużo szczęścia, radości, zdrowia, blogowych sukcesów i spełnienia marzeń. Miłego wieczoru,
    pozeracz-ksiazekk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja tobie też życzę duuużo szczęścia, niezawodnych przyjaciół i spełniania marzeń :) Wesołych świąt!!
    blog Przygody-Mileny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Wesołych Świąt!:)
    napolceiwsercu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Nawzajem. ;)
    Najlepiej krótko i treściwie. Ja niestety nie poczułam tej całej magia świąt.
    Screatlieve.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Wesołych Świąt! :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  12. Heh, już po świętach. Może jakieś plany na Sylwestra? :D
    Pozdrawiam!

    zakuta-lancuchami-wspomnien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Wszelkie komentarze pod postami typu "Jaki super blog :) Ciekawy post. Zapraszam do mnie!" usuwam. Niech Twój komentarz nawiązuje do tematu mojego posta!
Nie bawię się w "obs. za obs.". Obserwuję blogi tylko wtedy, jeśli naprawdę mi się podobają.
Odwiedzam Wasze blogi w miarę moich możliwości...
Kontakt: napisz.tutti@gmail.com

Copyright © 2016 Only experiences , Blogger