2/17/2016

Praga

Cześć!
Ten post miał pojawić się już w październiku i miał być o wiele, wiele dłuższy, ale wyszło tak, jak widzicie. O zdjęciach z mojego wypadu do Pragi zapomniałam na kilka drobnych miesięcy, ale w koncu moja pamięć wyciągnęła gdzieś ze swoich czeluści informację, że Tutti musi napisać o tym, jak to było w tej stolicy Czech.
Praga okazał się być naprawdę przepiękna i uplasowała się w pierwszej dziesiątce moich ulubionych miast, co w sumie można uznać za zaszczyt... Szkoda, że było tak mało czasu na zwiedzanie, gdyż większość uliczek wyglądało naprawdę uroczo i aż prosiło się o wyciągniecie aparatu. Mam nadzieję, że kiedyś uda mi się spędzić w Pradze chociaż kilka dni :)

Tutti

Widok na Wełtawę i Most Karola.


Zwykła, choć nie do końca, uliczka i tramwaj.


Mroczne wnętrze katedry świętego Wita.


Domy nad... kanałem?


Gołębie nad Wełtawą.
doprawdy urocze

30 komentarzy:

  1. Piękne miasto, też tam kiedyś byłam :) Zdjęcia nie oddają tego klimatu, który jest niepowtarzalny :)
    blog Przygody-Mileny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba nigdy żadne zdjęcie nie będzie potrafiło oddać całkowicie atmosfery niektórych miejsc i chwil :)

      Usuń
  2. Też byłam w Pradze i całkowicie się z Tobą zgadzam - to przepiękne miasto :) <3
    Iza xx

    OdpowiedzUsuń
  3. Domy nad kanałem zupełnie jak w Amsterdamie :) masz oko do zdjęć super :) moim marzeniem jest zwiedzić Pragę

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale cudnie! Nie miałam okazji tam być, ale na pewno się tam wybiorę ;)

    http://k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia, zazdroszczę takiego wyjazdu :p
    zapraszam Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Praga czeka na liście "do zobaczenia" :). Mamy nawet z ukochanym plany, aby wybrać się tam na majówkę :).

    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  8. Praga jest naprawdę piękna i urocza. Miałam Miałam okazję się o tym przekonać rok temu, w wakacje. Aż chciałabym teraz tam wrócić i jeszcze raz to po zwiedzać...
    Wpadniesz?
    Atkas - ZAPRASZAM!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie piękne i klimatyczne ujęcia! Muszę się tam kiedyś wybrać. ;) Najbardziej oczarowało mnie zdjęcie domów nad kanałem.
    Pozdrawiam,
    Geek of books&tvseries&films

    OdpowiedzUsuń
  10. Byłam kiedyś w Pradze. Moje główne wspomnienie to zawód, jakiego doznałam, zamówiwszy w restauracji kartoflankę; okazało się bowiem, że przyrządzana jest na zupełnie inną modłę niż polska. Bardzo to przeżywałam, gdyż jestem miłośniczką kartoflanki.
    No a tak poza tym - zaiste miasto cudowne. Mogłabym tam jeszcze wrócić, zwłaszcza że jawnie i bezczelnie uwielbiam język czeski :P
    B.

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne miejsce, wydaje się być takie magiczne *.* Niestety nie miałam okazji się do niego wybrać, ale mam nadzieję, że w wakacje to nadrobię. Te Twoje zdjęcia *.* Nawet gołębie w Twoim obiektywie są urocze ;)

    http://k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Kilka lat temu byłam w Czechach i po prostu zakochałam się w tym kraju. Niestety nie miałam okazji zwiedzić Pragi, ale mam nadzieję, że uda mi się to nadrobić w te wakacje ;) W Czechach zwiedziłam tylko Skalne Miasto (bardzo blisko Polskiej granicy) ale wiem, że jeszcze kiedyś tam wrócę.
    P.S. Robisz cudowne zdjęcia *.*
    Buziaki, Lunatyczka

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy tam nie byłam, ale widzę, że koniecznie muszę tam pojechać! :)
    Śliczne zdjęcia,

    http://part-of2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Byłam w Pradze i uwielbiam to miasto <3 Strasznie urzekły mnie te piękne uliczki i tańczący dom :)
    http://findyourselfinelenasblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Mieszkam w sumie niedaleko Pragi, jednak nigdy tym nie byłam. Z tego co widzę, Praga jest cudownym miastem! Świetne zdjecia :*
    aroundempty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeszcze mnie do Pragi nie poniosło, choć w Czechach byłam i bardzo miło wspominam. Z przyjemnością odwiedzę znaną stolicę :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Wielu moim znajomym bardzo podoba się Praga i ją niezmiernie chwalą, aż mam ochotę się tam wybrać!

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękne zdjęcia! W Pradze bywałam tylko przejazdem, więc nie miałam okazji dobrze się jej przyjrzeć, a już tym bardziej pozwiedzać. Aż nabrałam ochoty, żeby tam pojechać!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Też byłam w Pradze i również uważam, że jest przepiękna. W sam raz na zdjęcia. Cieszę się, że mogłaś zobaczyć to miasto. Ładne zdjęcia, niektóre bardzo nastrojowe. Robiłam zdjęcia większości miejsc, które Ty robiłaś, ale Twoje zdjęcia są o wiele lepsze. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja nigdy nie byłam w Pradze, nawet nie zastanawiałam się nad wyjazdem do niej. Genialne zdjęcia :) Mam pytanie: Jaki aparat posiadasz?

    OdpowiedzUsuń
  21. W Czechach kiedyś byłam, jednak do Pragi nie dotarłam i bardzo Ci zazdroszczę ^^ Ależ byłoby cudownie zwiedzić trochę świata *-*
    Bądź tu teraz

    OdpowiedzUsuń
  22. Praga to naprawdę piękne miasto, byłam tak kilka lat temu i jadę również w tym roku.

    Zapraszam do mnie, wróciłam po prawie rocznej przerwie :)
    http://racjonalnyempiryk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Też mam zamiar tam pojechać :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zamierzam odwiedzić Pragę w czerwcu. Mam nadzieję, że pogoda dopisze i będę mogła podziwiać bez parasola wszystkie zabytki.

    Pozdrawiam
    Przygody mola książkowego

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne miasto :) Zazdroszczę takich wycieczek! Uwielbiam podziwiać i fotografować takie miejsca tym bardziej jeżeli chodzi o znane miasta :) To nic, że zapomniałaś o zdjęciach. Nawet po czasie fajnie jest powspominać i przypomnieć sobie miłe chwile :)

    Zapraszam do konkursu dla ambitnych i kreatywnych blogerów! Wiem, że lubisz pisać wiersze i fotografować właśnie, dlatego uważam, że mógłby Ci przypaść do gustu :) Więcej info tutaj:
    http://zakochanaa-w-zyciu.blogspot.com/2016/02/uwaga-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapiszę Cię na razie jako uczestnika, a punkciki możesz sobie zbierać w wolnym czasie :)
      Pozdrawiam!

      Usuń

Wszelkie komentarze pod postami typu "Jaki super blog :) Ciekawy post. Zapraszam do mnie!" usuwam. Niech Twój komentarz nawiązuje do tematu mojego posta!
Nie bawię się w "obs. za obs.". Obserwuję blogi tylko wtedy, jeśli naprawdę mi się podobają.
Odwiedzam Wasze blogi w miarę moich możliwości...
Kontakt: napisz.tutti@gmail.com

Copyright © 2016 Only experiences , Blogger