3/01/2016

By the river once again

W końcu postanowiłam wyjść na dwór (brawo!) i chwycić za aparat. Nie ma jeszcze zbyt dużo zieleni, ale i tak udało mi się zrobić kilka ładnych zdjęć. Po drodze spotkałam sarny, które były po drugiej stronie rzeczki i, niestety, nie udało mi się ustawić ostrości, nim odbiegły. Ponadto przeżyłam spotkaniem z uroczym czarno-brązowym kotem, który także mi uciekł, oraz psem, który pomimo swoich małych rozmiarów, naprawdę głośno i uparcie szczekał.


Zawsze podobała mi się taka perspektywa :) Już kilka razy próbowałam zrobić zdjęcie w tym stylu, ale dopiero tym razem mi się udało. Efekt jak najbardziej zadowalający.


Znalazłam gniazdo. Nie wiem, czy było puste, czy nie, bo nie miałam możliwości podejścia bliżej (wysoka trawa, dużo gałęzi, zbyt dużo mokrej ziemi dla moich butów). Ogólnie: kolejna ciekawa perspektywa :)


Przedłużenie ścieżki po drugiej stronie ulicy. Rzeczka odbiła wcześniej gdzieś w bok i na jej miejscu pojawiła się łąka. Szaro, smutno i morko na dodatek...


Widok na pole i las w oddali.


Z tego zdjęcia jestem naprawdę zadowolona. Bardzo długo próbowałam uchwycić te bazie w naprawdę satysfakcjonujący sposób i w końcu mi się to udało!

Co Wy sądzicie o mojej przezacnej twórczości?
Tutti

27 komentarzy:

  1. Gdzie mieszkasz? xD Bo bardzo ładnie tam. Akurat coś znajdzie się na zdjęcia. Podobają mi się prawie wszystkie zdjęcia. Wszystkie z wyjątkiem tego drugiego. Ogólnie jest ono spoko, ale mi przyszkadzają... (Boże, zapomniałam nazwy) to coś tam wiszące z gałęzi. Niby jest to zamazane, ale mi to osobiście nie pasuje do zdjęcia i według mnie psuje cały efekt. (Niszczmy przyrodę, bo psuje zdjęcia XD)

    OdpowiedzUsuń
  2. Teraz jest najgorszy czas, bo nudno i ponuro i nie ma zbyt co fotografować. Trzeba czekać na wiosnę :) sama czekam, by wybrać się z aparatem na spacer :) ale podobają mi się Twoje ujęcia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam wyjść z domu z aparatem i pójść gdzieś w miejsce gdzie widzę tylko piękną naturę, zawsze znajdzie się gdzieś coś co warto sfotografować albo jakieś zwierzęta jak w twoim przypadku, z sarnami miałem podobnie tylko bez rzeki :D

    MOJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoje zdjęcia zawsze mnie zachwycają. Pięknie uchwycone.
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia :) Mają coś w sobie :)
    Zapraszam do mnie http://punkowa-krolowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjecia. Ja też czesto chodzę na spacery z aparatem, ale mi takie ładne nie wychodzą. Pozdrawiam i zapraszam do mnie
    zapoczytalna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaaaakie pięęękneee!
    *chwila na ochłonięcie*
    Wow, jestem pod wrażeniem. Naprawdę. Zwłaszcza pierwszego i ostatniego zdjęcia, są przecudne! Podobają mi się niestandardowe perspektywy, to lekkie rozmazanie... bazie zaś wydają się takie kruche, delikatne, taki zew wiosny... no i ten ptaszek wśród gałęzi, naprawdę świetnie go uchwyciłaś. Chylę czoła. Tym bardziej, że przełom zimy i wiosny raczej nie kojarzy się z pięknymi zdjęciami, ale jak dla mnie taka szarość i ponurość ma swój klimat.
    Pozdrawiam ciepło,
    P.

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak, dwa pierwsze mi się podobają, zwłaszcza ta plątanina gałęzi (można by to fajnie interpretować, hłe hłe). Co prawda na drugim leszczyna (ha, dziecko ze wsi to i wiem jak to się nazywa)trochę psuje efekt. Gniazdko pewnie puste, przecież to nie czas budowania gniazd ani lęgu, jego właściciele albo siedzą teraz za morzem albo buszują na karmniku. Ogólnie kojarzą mi się te zdjęcia strasznie wiosennie, zwłaszcza że u mnie od początku tygodnia śnieg, teraz trochę roztopy, ale wciąż śnieg :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomyślałam o tym, dopiero kiedy opublikowałam posta :) Coś jakoś wolno ostatnio myślę...
      U mnie śnieg był w tym tygodniu tylko raz rano, ale potem stopniał :) I w sumie dobrze, bo śnieg w marcu mi się zupełnie nie podoba...

      Usuń
  9. Najładniejsze jest to zdjęcie z baziami

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdjęcia :) Może wspólna obserwacja? Jeśli zaczniesz daj znać a ja zawsze się rewanżuje !! :*
    http://catch-a-glimpse.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie bawię się w wspólną obserwację...

      Usuń
  11. Bardzo ładne zdjęcia, uwielbiam taka pogodę. Mieszkasz w fajnej okolicy. :"D

    ♡ cute-horror.blogspot.com ♡

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo podobają mi się Twoje zdjęcia, ale najbardziej to przedostatnie. Jest naprawdę świetne!

    Pozdrawiam
    Przygody mola książkowego

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak ja Ci zazdroszczę. Zawsze chciałam robić mnóstwo pięknych zdjęć - takich jak Twoje - ale chyba nie mam do tego talentu. Zawsze zrobię coś źle ;( To pierwsze zdjęcie mnie zachwyciło - jest naprawdę niesamowite!
    Buziaki ♥ Lunatyczka

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne zdjęcia! Sama chciałabym sprawdzić się jako fotograf, ale nie mam odpowiedniego sprzętu, a znając mój mój słomiany zapał, to może być tylko kaprys, więc trochę szkoda inwestować w moje "widzimisię" :)
    Bądź tu teraz

    OdpowiedzUsuń
  15. Zaraz (mam nadzieję) będzie ciepło i zielono, więc więcej obiektów do fotografowania. Bardzo podoba mi się pierwsze zdjęcie :)

    Pozdrawiam cieplutko,
    Do what you love - klik!

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo spodobał mi się twój nagłówek :) A zdjęcia w poście były bardzo ładne,uwielbiam takie oglądać a pomiędzy czytać tekst... :)

    Zapraszam :)
    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  17. Bazie wyszły przepięknie i widać, że oznaki wiosny są coraz częstsze. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne zdjęcia!!! :) Pierwsze i ostatnie wyjątkowo mi się podobają, a okolice to ty masz przepiękne. Zazdroszczę umiejętności ;)
    ~M.

    OdpowiedzUsuń
  19. Bazie i gniazdko wiodą prym.
    Wiosny!
    B.

    OdpowiedzUsuń
  20. Pogranicze zimy i wiosny to najcięższy czas dla fotografii. Trzeba się naprawdę napracować, by pokazać coś w miarę kolorowego.
    Pięknie Ci wyszło ostatnie makro! :*
    aroundempty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajne zdjęcia :)
    http://magdelblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ładne zdjęcia, świetnie uchwycone :)

    passionsmy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Akurat mieszkam w podobnym miejscu z wyglądu, więc byłaby to dobra okazja do porobienia zdjęć, ale fotograf ze mnie marny ;) Piękne zdjęci, jak dla mnie najlepsze to pierwsze i ostatnie <3 Masz talent, masz! Chciałbym też przeprosić za nie udzielanie się na Twoim blogu, ale nie miałam możliwości, no i obiecuję się zrehabilitować :) Buziaki!

    http://k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Wszelkie komentarze pod postami typu "Jaki super blog :) Ciekawy post. Zapraszam do mnie!" usuwam. Niech Twój komentarz nawiązuje do tematu mojego posta!
Nie bawię się w "obs. za obs.". Obserwuję blogi tylko wtedy, jeśli naprawdę mi się podobają.
Odwiedzam Wasze blogi w miarę moich możliwości...
Kontakt: napisz.tutti@gmail.com

Copyright © 2016 Only experiences , Blogger