3/29/2016

Laguna

Myślałam, że już nie mam więcej zdjęć z Wenecji, które byłyby warte pokazania, ale jakiś czas temu, ku mojemu zdziwieniu, znalazłam na dysku komputera fotografie z rejsu po lagunie z Chioggii do samej Wenecji.



Kocham te kolorowe domy, nawet jeśli nie wszystkie z nich wyglądają na najcudowniejsze na świecie. Ogólnie stwierdziłam ostatnio, że chciałabym mieszkać w takim miejscu nad morzem, w domu z kolorową elewacją, gdzie nie ma większych mrozów, a deszcz ma swój urok.


Liny.
Drewno.
Woda.
Urocze jak zawsze...


Oba zdjęcia są naprawdę do siebie podobne. 
Po bliższym przyjrzeniu się im odkryjecie, że nie przedstawiają tej samej okolicy.
A może to jednak ten sam budynek z kopułą tylko z innej odległości?
Nieważne.
W gruncie rzeczy oba widoki na nabrzeże są urocze i nie potrafię się na nie napatrzeć. 


Boże, to niebo jest takie cudowne!


Śliczna mewa, która tak pięknie ustawiła się głową w moją stronę, że aż trudno mi w to uwierzyć...
Czy już nie wspominałam Wam, że lubię fotografować ptaki?


Dzwonnica świętego Marka - uwielbiam to zdjęcie.
Perspektywa z morza jest o wiele lepsza i ciekawsza niż ta z lądu!

15 komentarzy:

  1. Byłam w Wenecji w zeszłym roku w ferie i jestem absolutnie zakochana w tym miejscu i w twoich zdjęciach *.* Całusy♥

    http://k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. W Wenecji jeszcze nie byłam, ale może mi się uda w tym roku.
    Pozdrawiam :-*
    zapoczytalna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Także byłam w Wenecji, widoki z łodzi są cudowne. Miasto naprawdę ma swój urok :)
    Piękne zdjęcia, zwłaszcza to z mewą!
    Zostawiam obserwację :)
    >> xyumv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak ci zazdroszczę tej wycieczki do Włoch. :D Tak tam pięknie. Zdjęcia też ładne, chociaż do paru bym się przyczepiła, że przeciętne. Ale tak to jest ze zdjęciami z podróży. Tyle ładnych widoków, miejsc, rzeczy, wszystko chciałoby się uwiecznić, że nie zastanawia się jakoś mocno, czy to interesujące będzie zdjęcie dla odbiorcy, czy nie. Ważne, że tobie się podobają i o to chodzi w takich zdjęciach. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wenecja to magiczne miasto! Na pewno tam kiedyś wrócę! Masz rację, kolorowe domy są takie proste, a jednak cudne <3 I mewy! Mewy to chyba jedne z najlepszych ptaków :)

    Pozdrawiam serdecznie ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ci zazdroszczę, że mogłaś poznać te fascynujące i piękne miasto ♥ Jedyne co mogę, to podziękować ci za zdjęcia i tę drobną relację ^^
    Bądź tu teraz

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale pięknie! Wenecja rzeczywiście ma w sobie taki magiczny klimat, na Twoich zdjęciach jeszcze taki nieco pochmurny, deszczowy, a przez to jeszcze cudowniejszy. Bardzo chciałabym tam pojechać...
    Kolorowe domy chyba w ogóle są jakieś takie charakterystyczne dla Włoch- i w Toskanii były, i w Ligurii (zwłaszcza w Ligurii)... chciałabym w takim mieszkać, takim wyraziście kolorowym. Wyglądają niesamowicie.
    Osobiście najbardziej urzekło mnie ostatnie zdjęcie, ta dzwonnica wygląda naprawdę zacnie,jeszcze te chmury tworzą zacne tło. No i niebo na czwartym zdjęciu rzeczywiście piękne:)
    Ptaki są bardzo fotogeniczne, dobrze się je fotografuje;) Ja ostatnio odkryłam w sobie jakieś zamiłowanie do fotografowania gołych, ciemnych gałęzi drzew na tle nieba. Kurczę, ładne są:D
    Pozdrawiam ciepło!
    P.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się bardzo spodobała ta deszczowa strona Wenecji, choć w takim wypadku przydałyby się kalosze lub porządne trapery :)

      Usuń
  8. Kurczę. Z każdym zdjęciem coraz bardziej zapiera mi dech w piersiach. Naprawdę szacun, ziomie, ślicznie Ci to wychodzi.
    A kolorowe domy rzeczywiście są super, jest takich pełno też w Szwecji, choć oczywiście trochę się różnią od tych włoskich.
    Wenecja to musi być fajne miejsce ^^
    B.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Szwecji są kolorowe domy? Nie wiedziałam :o

      Usuń
    2. W każdym razie dziękuję za oświecenie :)

      Usuń
  9. Świetne zdjęcia! :) Mewa wymiata! Szkoda, że nie ma więcej, wiesz że ja kocham twoje zdjęcia ;)
    Pozdrawiam!
    http://loony-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne zdjęcia! Wenecja ma swój urok, temu nie można zaprzeczyć. Nigdy specjalnie nie interesowałam się tym miastem aleee później przeczytałam "Magiczną gondolę", którą nawiasem mówiąc gorąco polecam.
    Zgadzam się z tobą w sprawie tych kolorowych domków! Są bardzo osobliwe. Sądzę nawet, że znacznie lepiej oddają one klimat Wenecji, niż gondole. Te zawsze kojarzyły mi się z kajakami, przez co nie są one dla mnie romantyczne, a komiczne. Ach te kajaki, jak one cudnie wyglądają gdy tak suną przez Canal Grande... Do tego ci kajakarze! Widok żywcem wyjęty z obrazka! :D
    Pozdrawiam cieplutko :*
    ~M.
    http://mojmalynudnyswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę kiedyś przeczytać "Magiczną gondolę" :)
      Gondole i kajaki! Hahaha :D

      Usuń

Wszelkie komentarze pod postami typu "Jaki super blog :) Ciekawy post. Zapraszam do mnie!" usuwam. Niech Twój komentarz nawiązuje do tematu mojego posta!
Nie bawię się w "obs. za obs.". Obserwuję blogi tylko wtedy, jeśli naprawdę mi się podobają.
Odwiedzam Wasze blogi w miarę moich możliwości...
Kontakt: napisz.tutti@gmail.com

Copyright © 2016 Only experiences , Blogger