4/06/2016

Dead body

trup leży na podłodze
w białej koszuli wyszywanej makami

powiedzmy to co zawsze
koledzy i koleżanki nożownicy

trochę farby rozlało się po podłodze
worek i ścierkę przyniesiemy sami

Licencja CC0 -  źródło
Tutaj dla mnie trup wcale nim nie jest, choć leży na podłodze bez ruchu, jest niewygodny dla innych i trzeba po nim posprzątać.
Nożownicy mordercami też nie zawsze są.







Tak na serio chciałam opisać rozbicie się o podłogę białego talerza, na którego powierzchni były wymalowane maki, a i pokaleczenie sobie przez kogoś dłoni przy zbieraniu odłamków. Tymczasem wyszło mi coś takiego :P Wasza interpretacja może być dowolna, choć wątpię, by ktokolwiek wpadł na coś takiego...
Co wy tu widzicie?
Tutti

12 komentarzy:

  1. Zawsze mnie zaskakujesz swoimi pomysłami. I tym razem nie jest inaczej! Ciekawy sposób na interpretację "śmierci" talerza :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo. Pobieram cię iduś xx
      Idalie są the best

      Usuń
  2. Skąd ty czerpiesz inspirację do tego, ja się pytam.
    Szczera interpretacja: zabity zakrwawiony człowiek leży na podłodze, a nad nim ludzie, którzy go zabili.
    Nadinterpretacja: trup to człowiek pomiatany i szykanowany, nożownicy - ludzie, którzy się na nim znęcają. W wierszu nożownicy traktują swą ofiarę przedmiotowo - stało się. Tak jest z ludźmi. Najpierw gnębią, a jak się coś wydarzy - to trudno, stało się. Jeśli da się sprawę zatuszować to to robią, a jak się nie da to się nie da. Trza się wykręcić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obie interpretacje są naprawdę dobre i pasują do tekstu! Zawsze fascynowało mnie to, że różni ludzie w tych samych słowach mogą zobaczyć odmienne zdarzenia!
      Nie wiem, skąd bierze się ta interpretacja. Po prostu sama przychodzi.

      Usuń
  3. Wydaj tomik poezji, książkę, nie wiem, cokolwiek! Ja chcę mieć twoją twórczość na półce *.* Moja interpretacja:

    Krzyk i rozczarowanie
    Zdrada i miłość
    Kłótnia i nadzieja

    Biały talerz z nadrukiem krwistych maków upuszczony na podłogę
    Strużka krwi płynąca niczym rzeka po przegubie śnieżnobiałej dłoni
    Szara spódnica poplamiona szkarłatną krwią

    Zdumienie i zrozumienie
    Zgoda i zaufanie
    Szacunek i miłość

    Jakoś tak mi wpadło do głowy, nie wiem ;) Pozdrawiam♥

    http://k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah, do tomiku wierszy to jeszcze mi bardzo daleko. Niestety, nie jestem na razie aż tak dobra, aby cokolwiek wydawać.
      Ciekawa interpretacja :) Taka odmienna od innych - nie ma to jak odpowiadać na wiersz wierszem :)

      Usuń
  4. No, no! Bardzo fajnie pomyślane, szczególnie pierwsze cztery wersy, bo jak wjeżdża farba, to już nie jest takie oczywiste, że to krew... A zamiast ścierki mogłaby być szmata, bo ściereczka psuje odrobinę klimacik! ;)

    Nie mam własnej interpretacji, bo najpierw przeczytałem spoiler i nie widzę już nic oprócz potłuczonego talerza :C

    Pozdrówki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ścierka pojawiła się tam, bo nie miałam na początku wcale opisywać zabójstwa, choć w sumie ścierka pasuje do takiej pełnej obojętności zbrodni. Podkreśla to, jak bardzo jest ona zwyczajna dla ludzi, którzy ją przeprowadzili.

      Usuń
  5. Sama bym o takim czymś nie pomyślałam. Podoba mi się :D
    Pozdrawiam!
    http://loony-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja tutaj widzę coś zupełnie innego. Ludzi, którzy nie reagują na śmierć. Którzy zaakceptowali naturalną kolej rzeczy i przestali zwracać na to uwagi. Nie widzą nieszczęścia innych skupieni na sobie i tylko sobie. Do czasu, gdy to ich bliski umrze - wtedy sami będą zadziwieni ludzką obojętnością.

    Pozdrawiam
    Przygody mola książkowego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama o tym bym nie pomyślała. Teraz jednak patrzę i Twoja interpretacja rzeczywiście pasuje do mojego utworu.
      To rzeczywiście zaskakujące, jak różnie słowa mogą oddziaływać na ludzi!

      Usuń
  7. Ja tu widzę ,,strofy z dreszczykiem".
    Podoba mi się.
    Pozdrawiam :)

    http://tysiac-mysli-na-sekunde.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Wszelkie komentarze pod postami typu "Jaki super blog :) Ciekawy post. Zapraszam do mnie!" usuwam. Niech Twój komentarz nawiązuje do tematu mojego posta!
Nie bawię się w "obs. za obs.". Obserwuję blogi tylko wtedy, jeśli naprawdę mi się podobają.
Odwiedzam Wasze blogi w miarę moich możliwości...
Kontakt: napisz.tutti@gmail.com

Copyright © 2016 Only experiences , Blogger