4/02/2016

Wedding Book Tag



Witajcie!
Dzisiaj postanowiłam w końcu zrobić tag, do którego zostałam nominowana wieki temu przez Fobos, za co serdecznie jej dziękuję. Ten trochę się różni od tych, które robię zazwyczaj, bo występują w nim tylko postaci książkowe, które na dodatek trzeba wylosować...

1. Osoba, która pomoże Ci wybrać suknię ślubną (kobieta)
Kendra z Baśnioboru zajmie się moją kreacją. Nie pamiętam już, czy znała się na modzie, czy nie. Jestem ciekawa, jak wyglądałaby suknia ślubna. Może zawierałaby jakieś baśniowe motywy nawiązujące do stworzeń z Baśnioboru?

2. Osoba, która urządzi Twój wieczór panieński (kobieta)
Ciekawe, jak wyglądałby on, gdyby za jego przygotowanie odpowiadała Alaska Young. Patrząc na to, co wyprawiała w Szukając Alaski, mogłoby być dosyć... ciekawie.

3. Osoba podprowadzająca Cię od ołtarza (mężczyzna)
Naprawdę nie rozumiem, co się ze mną działo, kiedy do losowania wybierałam znienawidzonego przeze mnie Tristana z Pocałunku anioła, który także zbyt dobrą książką nie był. Facet tak przystojny i idealny pod każdym względem, że na sam dźwięk tego imienia przypominam sobie jego no i tę dziewczynę, której imienia już nie pamiętam. Para przesłodzona, do bólu sztuczna. Złe wspomnienia mola książkowego.
W każdym razie Tristan przynajmniej jest przystojny, więc może i wyglądalibyśmy razem ładne na zdjęciach.
trudno jest mi to jednak sobie wyobrazić

4. Ksiądz (mężczyzna)
Ed Keneedy z Posłańca nie był co prawda wierzący, ale w trakcie trwania jego historii spotkał księdza, więc siłą rzeczy może jakoś sprawdziłby się w tej roli. 

5. Szczęściara, czyli ta, która złapie welon (kobieta)
Osobą, na którą spłynie łaska i szczęście mego białego welonu, będzie Nika Mickiewicz z serii Felix, Net i Nika. Może dzięki perspektywie wiecznego szczęścia u boku księcia nieśmieszna ironia w końcu skończy gimnazjum i przejdzie do szkoły średniej. Zresztą już któryś tam tom siedzi razem z resztą swojej paczki w tej samej szkole czy klasie, co robi się dla mnie trochę takie dziwne :D Niedługo sama będę od nich starsza, a oni i tak dopiero będą zaczynać bądź kończyć trzecią klasę, choć jeszcze cztery lata temu mieli więcej lat niż ja...

Tylko Marzia może tu pasować :D
6. Osoba, która wygłosi przemówienie (mężczyzna)
Seth Sorenson z Baśnioboru. Nie pamiętam, czy był dobrym mówca, czy nie, ale myślę, że jako przemowa mogłaby być dość ciekawa. Może uroczyłby wszystkich gości jakimś monologiem o wróżkach, centaurach i tym podobnych stworzonkach pomimo ich wątpliwego związku z ślubami?

7. Osoba, która zajmie się muzyką (mężczyzna)
Kogo wylosowałam? Geralta z Wiedźmina.
Cóż...
Średnio widzę tę oprawę muzyczną...

8. Król parkietu (mężczyzna)
Phinley McPhee z Sklepiku Okamgnienie zupełnie tu nie pasuje. Pomimo swojej natury wagarowicz, jest chyba jednak zbyt spokojny i nieśmiały na to, aby zatańczyć. Kto wie jednak, czy w magiczny sposób nie przeistoczyłby się w króla parkietu :)

9. Osoba, która za dużo wypije i wyląduje pijana pod stołem (mężczyzna)
Werner z serii Dotyk Julii jako osoba porywcza i nieobliczalna mógłby rzeczywiście trochę przesadzić z alkoholem oraz spędzić resztę wieczoru pod stołem. Ciężko mi jednak to sobie wyobrazić, gdyż przez całe trzy tomy chyba ani razu nie widziano go z kieliszkiem w ręce :)

10. Mąż (mężczyzna)
W końcu szczęście do mnie odezwało i wylosowałam Tommasa z mojej ulubionej serii Ulysses Moore. W sumie to chyba pasowalibyśmy do siebie. Oboje kochamy tę samą historię i na swój sposób jesteśmy do siebie podobni. Na dodatek Tommaso jest Włochem i mieszka w Wenecji, więc wcale nie byłoby tak źle :)

Do tagu nominuję dziewczyny z Koła Anonimowych Książkoholiczek. Nie mam pojęcia, jak to zrobicie, ale zawsze możecie podzielić się mężem.
Do napisania!
Tutti

19 komentarzy:

  1. Hahah! Podzielimy się mężem ;)) Dziękujemy za nominację :*

    http://k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. O jejki, jejki, niemal nikogo z zestawienia nie kojarzyłam xD Tylko Geralta i Eda :x No, ale nic :D Wszystko przede mną!

    LeonZabookowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale świetny tag! Pierwszy raz go widzę i jestem kompletnie w nim zauroczona.
    twirling-pages.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny tag! Sama planuję go kiedyś zrobić u siebie :) Niewiele osób kojarzę, ale trudno - miło się czytało.
    Pozdrawiam!
    zaczytana-w-fantastyce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialny tag :)

    High Five? :)
    http://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Suknia przygotowana przez Kendrę byłaby na pewno... Baśniowa ;) Ale byłaby zabawa na twoim wieczorze panieńskim, z chęcią bym się wprosiła ;) Gif z Marzią♥ Myślę, że przemowa Setha nie byłaby jakaś nie wiadomo jak mądra, ale na pewno zabawna oraz ujmująca :) DJ Geralt xD Warner z pewnością poza stronami sobie popijał ;) Dziękujemy za nominację! Z tym mężem to może być ciężkawo, ale damy radę! Kto jak nie my? ;) Pozdrawiam <3

    http://k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ej, podoba mi się ten pomysł z losowaniem :D Mogą powychodzić naprawdę ciekawe zestawienia. Co prawda elokwencją się nie popiszę, gdyż większości postaci nie znam (tylko Nikę ogarniam całkiem nieźle, a Sorensonowie i - o dziwo - Tommaso majaczą mi gdzieś we wspomnieniach dawno czytanych książek... co do Tommasa, to był bohaterem jednej z dwóch części Ullyssesa "Nigdy Nie Umiem Napisać Tego Imienia" Moore'a, jaką udało mi się dostać w swoje ręce).
    Więcej tagów! Tagi rządzą! Chwała tagom!
    B.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach, pominęłam Alaskę. No tak, wieczór panieński jej autorstwa w istocie byłby, jak to się mówi, niezłą bibą :P (Ale i tak najbardziej kocham Pułkownika. Dzięki za przypomnienie mi o miłości, jaką go przecież nieprzemijająco darzę!).

      Usuń
    2. Ulysses, nie Ullysses!
      Też zawsze jakoś tak bardziej lubiłam Pułkownika od Alaski ;)

      Usuń
  8. Pierwszy raz widzę ten TAG i już strasznie mi się podoba. Z takiego losowania mogą powychodzić bardzo ciekawe odpowiedzi :)
    Pozdrawiam serdecznie,
    swiat-pelen-liter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy tag :D W sumie nigdy o nim nie słyszałam.
    Jeśli mi się uda to sama kiedyś go zrobię :D
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ha, ha, ten tag jest taki zacny!:D Powiem Ci, że ciekawy miałabyś ten ślub, na pewno. A wieczór panieński organizowany przez Alaskę... na pewno wszyscy by go zapamiętali:D
    Aż wyobraziłam sobie Geralta, z tymi swoimi mieczami na plecach i tak dalej, przy didżejskich samplach i z takimi wielkimi słuchawkami:D Piękne...
    O, to dobrze wylosowałaś męża, jeszcze jak Włoch...:)
    Heh, rzeczywiście Felix, Net i Nika strasznie długo są w tym gimnazjum, już czternaście tomów, a oni co... poszliby wreszcie do tej szkoły średniej!
    Pozdrawiam ciepło!
    P.

    OdpowiedzUsuń
  11. OMG, znam tylko Alaskę z tego zestawienia i też uważam, że jeśli ona zorganizuje wieczór panieński będzie zabawnie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Naprawdę fajny pomysł na tag, jeszcze się z takim nie spotkałam:)
    Choć Geralt odpowiedzialny za muzykę... rzeczywiście, widzę to w ciemnych barwach. Może Jaskier byłby lepszym kandydatem? (Choć na moim weselu pewnie byłby tym-pijanym-panem-który-wpadł-pod-stół). I u mnie pewnie przemówiły Peeta z "Igrzysk...", bo pamiętam, że on na pewno był dobrym mówcą. Co jeszcze... czytałaś "Mistrza i Małgorzatę" Bułhakowa? Moim mężem pewnie zostałby Iwan Nikołajewicz Ponyriow, poeta publikujący pod pseudonimem "Bezdomny". Co prawda, on był komunistą, ale spoko luz - dobra żona prędko mu to z głowy wybiła.
    A z suknią przygotowaną przez Kendrę to bym się zgodziła. Musiałaby być iście baśniowa:)
    Nie no, muszę to jeszcze raz powtórzyć: ten tag jest super!!!
    Pozdrawiam:)
    zycie-wedlug-horsefana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie czytałam niczego, co wymieniłaś, ech. Ale kto powiedział, że postacie z Wiedźmina mają zły gust muzyczny (kierując się zdaniem przyjaciela)? Ja bym nawet chciała imprezę w takich klimatach. :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie czytałam prawie żadnej książki z wyżej wymienionych. Co prawda czytałam jedną część "Baśnioboru", ale to było dwa lata temu i na olimpiadę z j. polskiego, więc nie wiele z tej książki pamiętam poza baśniowym światem, była wiedźma i że "malec" przeczytałam jak "malek". Bo w głowie mi tylko paru literackich bohaterów... XD UM też czytałam, ale to meeeeeeega dawno temu. I postaci nie kojarzę prawie żadnych. Serio Nika siedzi ciągle w tej samej szkole?! o.O Może trzeba napisać do p. Kosika w tej sprawie. xD Geralt i muzyka! Współczuję.
    Na szczęście nie zabrałaś mi moich ulubionych postaci, więc chętnie bym przyszła na Twój ślub ze świata książek. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny tag :). Jeszcze takiego nie widziałam.
    ontheicce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam książkowe tagi (co z tego, że jeszcze żadnego nie zrobiłam xD). Alaska przygotowująca wieczór panieński musiałabym to zobaczyć;) Trochę wkurza mnie to, że bohaterowie FNiN cały czas siedzą w tym gimnazjum, naprawdę mogliby już pójść do tego liceum:D Gratuluję wylosowania Tomassa;)
    Pozdrawiam:)
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  17. Super tag i odpowiedzi :)
    Zapraszam do przeczytania mojego nowego postu ;)
    Ciekawi mnie twoja opinia :)
    http://natkq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Wszelkie komentarze pod postami typu "Jaki super blog :) Ciekawy post. Zapraszam do mnie!" usuwam. Niech Twój komentarz nawiązuje do tematu mojego posta!
Nie bawię się w "obs. za obs.". Obserwuję blogi tylko wtedy, jeśli naprawdę mi się podobają.
Odwiedzam Wasze blogi w miarę moich możliwości...
Kontakt: napisz.tutti@gmail.com

Copyright © 2016 Only experiences , Blogger