5/14/2016

Flowers again

Mam wrażenie, że tym razem zupełnie nie udało mi się powiązać ze sobą kolorystycznie zdjęć w dzisiejszym poście. Pomimo tego jestem zadowolona z tego, co udało mi się uwiecznić podczas kolejnej przechadzki nad rzeczkę. Może nie są to najwspanialsze zdjęcia na świecie, ale trzeba  w końcu ćwiczyć i jakoś dokumentować swoje postępy.



Z tej fotografii jestem najbardziej zadowolona.


Z tego także jestem zadowolona.


Dosyć nieudana próba.


Tu coś mi się nie udało z ostrością.
Nic nie szkodzi.
Następnym razem będzie lepiej.


Jeszcze mniej udana próba, ale podoba mi się ta kolorowa plama...


Jak zwykle urokliwa leszczyna. 


Mogło być lepiej, ale nie jest źle.


Cudem zrobiłam to zdjęcie, gdyż ostrość za nic nie chciała się na początku ustawić.

Co myślicie o mojej zacnej twórczości?
Tutti

58 komentarzy:

  1. Wow, cudowne zdjęcia.
    Próbowanie nigdy za wiele i nie wolno się poddawać!
    Najbardziej podoba mi się czwarte i ostatnie zdjęcie :)
    Pozdrawiam,
    https://pozeram-ksiazki-jak-ciasteczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia :D

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne zdjęcia *-*
    Chciałabym mieć taki talent jak ty ...
    http://weareloveitbebeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten zielony kwiatek wygląda jak domyślna tapeta na moim telefonie :D Nie przepadam za zdjęciami makro, ale leszczyna zawsze do mnie przemawia...

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia jak zawsze :D Pierwsze jest piękne :)
    Pozdrawiam!
    https://loony-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Słusznie podobają Ci się dwa pierwsze zdjęcia - mnie też! No i czwarte, tylko dlatego, że widzę nić pajęczyny(?). Jakiegoś uroku ona dodała - tak, wiem, dziwaczny punkt widzenia. Leszczyna też nie najgorsza. Niebieskie kwiatki wydają się miękkie jak maleńkie poduszki. Ech, moja wyobraźnia, dawno nic nie pisałam. Wybacz ten nieskładny komentarz.

    OdpowiedzUsuń
  7. 1 i 2 są niesamowite! Leszczyna zawsze spoko ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne zdjęcia! Miłej niedzieli!

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Te zdjęcia są cudowne !! co ty gadasz . Gdybyś zobaczyła moje zdjęcia to byś chyba zawału dostała XD
    Zapraszam do mnie dopiero co zaczełam możesz mnie wesprzeć i zaobserwować ^^
    https://niktspecialnytylkoja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne kwiatuszki :D uwielbiam zdjęcia z kwiatami i chętnie zobaczę więcej!
    Pozdrawiam
    http://welcome-to-my-little-big-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdjęcia wyszły Ci naprawdę ładnie! :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jezus, przepiękne zdjęcia robisz *.*

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne te zdjęcia, leszczyna cudowna :)
    meegstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaaakie piękne! Mi również najbardziej podoba się pierwsze zdjęcie (ten kwiatek wydaje się taki kruchy, delikatny). I drugie też jest niesamowicie zacne. Fajne są też leszczynka i ostatnia fotografia. Śliczne!
    Pewnie, że trzeba ćwiczyć, nie da się przecież zawsze tworzyć arcydzieł;) Trening czyni mistrza:)
    Pozdrawiam ciepło!
    P.

    OdpowiedzUsuń
  15. piękne zdjęcia! <3

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    Pozdrawiam Zuzia :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudne zdjęcia :)

    witchhearted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Podobają mi się zdjęcia, jednak nie znam się za bardzo na kwiatach. Ten ostatni, niebieski jest zjawiskowy - bardzo mi się podoba. Fotografią się zajmowałam bardziej hobbystycznie w latach gimnazjalnych, jednak doskonale wiem, że ostrość bywa nie lada przeszkodą - fajnie, że się udało! Miłego wieczoru!

    http://kochamcieanonimowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Mi zdjęcia się strasznie podobają!
    Ale najbardziej wpadła mi w oko fotografia numer 2 i 4
    Pozdrawiam serdecznie http://hdshua.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne zdjecia! Najbardziej do gustu przypadło mi to 2!
    Mój blog, zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  20. Właśnie takie delikatne zdjęcia robią największe wrażenie! Drugie zdjęcie jest cudowne!

    ZAPRASZAM I OBSERWUJE(jako: Aleks Mlodz)
    http://aaleksm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękne są te zdjęcia! Drugie mnie urzekło! Masz smykałkę do fotografii i potrafisz wychwycić obiektywem coś, na co ludzkie oko nawet nie zwróci uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystkie zdjęcia mi się podobają!:)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. No przepiękne są te zdjecia! Aż już nie mogę się doczekać kiedy wybiorę się na przechadzkę z moim aparatem.. Ostatnio nie mam czasu żeby porobić takie piękne zdjęcia. pozdrawiam ciepło :*
    claudiyye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Ćwiczenie czyni mistrza! Przynajmniej w niektórych przypadkach, w Twoim zdecydowanie i niezaprzeczalnie. Zdjęcia są urocze, najbardziej podobają mi się pierwsze i ostatnie (śliczny kolor! ♥).
    B.

    OdpowiedzUsuń
  25. Pierwsze i drugie zdjęcie podobaja mi sie najbardziej ale pozostałe też są super! :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Mi te zdjęcia bardzo się podobają. A wiesz co w nich najbardziej mi się podoba? To, że widać w nich serce, naprawdę.

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    BLOG-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  27. ja się nie znam na fotografii, ale wszystkie zdjęcia mi się podobają hahah!
    + obserwuję :)
    pozdrawiam!

    LA DECADENCE

    OdpowiedzUsuń
  28. Prześliczne zdjęcia, najbardziej podoba mi się to pierwsze i ostanie.
    itneverendsblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękne zdjęcia :)

    http://ab-photographs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Nigdy nie umiałam robic zdjęć makro, ale może to ze względu na to, że mam dość słaby aparat. Najbardziej podoba mi się pierwsze zdjęcie, chociaż ostatnie też jest super.
    Tak, miałaś rację. To jednak była nutka, a ja nie wiem dlaczego uznałam, że to klucz wiolinowy. Mój drobny błąd, ale już poprawiłam.

    OdpowiedzUsuń
  31. Zdjęcia są na prawdę żywe. Ja robię wszystkie swoim telefonem, bo aparat ma na prawdę mega dobry, ale też męczę się z tą ostrością :/

    Zapraszam na mój ultra kobiecy blog o muzyce:

    gitaraiszpilki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetne zdjęcia! Ostatnimi czasy rzadko trafiam na blogi z na prawdę dobrymi zdjęciami, ale po przejrzeniu twoich jestem bardzo pozytywnie zaskoczona. Gratuluję ! :D
    viveere.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Pierwsze i przedostatnie fajne, choć to pierwsze nieco inaczej bym wykadrowała chyba :D
    drewniany-most.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękne zdjęcia!

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  35. Okiem zwyczajnego człowieka nie widzę żadnych błędów z ostrością czy czyms tam tylko piekne zdj :O I talent!
    Co powiesz na wzajemną obserwacje?

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Wszystkie zdjęcia bardzo mi się spodobały *.* Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo ładne zdjęcia :) Najważniejsze to mieć pasje.

    Zapraszam na rozdanie z okazji Dnia Mamy :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo ładne zdjęcia :) Najważniejsze to mieć pasje.

    Zapraszam na rozdanie z okazji Dnia Mamy :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Zdjęcia są obłędne :*

    http://wchojnacka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Cudowne zdjęcia, jednak zgadzam sie pierwsze jest najlepsze :)

    Amiliaza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Piękne zdjęcia ! I fakt, najcudowniejsze jest pierwsze zdjęcie, co nie oznacza, że reszt jest zła :D Są tylko odrobinkę gorsze ;*
    Pozdrawiam !
    Dolina Książek

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetna zdjęcia!

    Obserwuję!
    Zapraszam do mnie MÓJ BLOG [KLIK]
    Snapchat - MEOWTIX

    OdpowiedzUsuń
  43. Zdjęcia mi się mega podobają pomimo małych niedociągnięć. Świetne jest to, ze pod każdym z nich piszesz co o nim myślisz jest to mega motywujące! Ja lepszych zdjęć bym nie zrobiła więc podziwiam!
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  44. Pierwsze zdjęcie zdecydowanie najlepsze - aż się prosi o ustawienie go na tapetę ;)
    Lubię takie zdjęcia, gdzie jest duża głębia ostrości.

    http://aleksandramakota.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Pierwsze zdjęcie zdecydowanie podbiło moje serce. Uwielbiam takie zdjęcia <3

    → borenium.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Nooo, leszczyna wyszła faniutko. Takie nasze... słowiańskie winogrono! (WTF!?) Zazdroszczę takich rzeczek w okolicy i możliwości spacerków wzdłuż nich! ;)

    KULTURA & FETYSZE BLOG (KLIK!)

    OdpowiedzUsuń
  47. Większość zdjęć ładnie Ci wyszła, ale nie będę Cię oszukiwać - kilka jest nieciekawych. Drugie zdjęcie - drzewa w tle niszczą efekt, zakrywają jakby kwiatki; w sensie, że się zlewają, gubią. Trzecie zdjęcie - coś mi nie pasuje w tle, ale nie umiem napisać co. Piąte zdjęcie - wg. mnie ta biaława plama w tle psuje efekt. Najbardziej podoba mi się zdjęcie czwarte. :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Zdjęcie pierwsze mega, lubię coś delikatnego na tle ciemnych barw. Ogólnie muszę Ci powiedzieć, że jak na te 15 lat piszesz mądrze, zagłębiłam się w kilku postach. Dodatkowym plusem jest sam wygląd bloga. Jest taki przemyślany i stonowany. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Wszelkie komentarze pod postami typu "Jaki super blog :) Ciekawy post. Zapraszam do mnie!" usuwam. Niech Twój komentarz nawiązuje do tematu mojego posta!
Nie bawię się w "obs. za obs.". Obserwuję blogi tylko wtedy, jeśli naprawdę mi się podobają.
Odwiedzam Wasze blogi w miarę moich możliwości...
Kontakt: napisz.tutti@gmail.com

Copyright © 2016 Only experiences , Blogger