5/22/2016

Kota bierze się za to, że nim jest - Liebster Blog Award

Po raz kolejny zostałam nominowana Liebster Blog Award przez Jess, za co bardzo jej dziękuję. Bez względu na zdanie innych ludzi bardzo lubię odpowiadać na pytania innych ludzi, nawet jeśli czasami się powtarzają. Co do nominowania innych osób do LBA jestem obecnie już mniej chętna - czasami naprawdę ciężko jest mi wymyślić jakieś sensowne, ciekawe i mało spotykane pytania.

1. Ulubiony program telewizyjny?
Już jakiś czas temu odzwyczaiłam się od oglądania telewizji. Naprawdę rzadko chce mi się przysiąść na kanapie i zerknąć na jakiś program, toteż naprawdę trudno jest mi odpowiedzieć na to pytanie.

2. Ulubiony film?
O Pianiście z cudownym Adrianem Brodym wspominałam tu już kilka razy. Oglądałam go naprawdę wiele razy i po każdym seansie moja opinia była niezmienna. Pianista jest tak wspaniały i wzruszający, że nie potrafię zliczyć, ile razy wracałam do moich ulubionych scen i po raz kolejny wypłakiwałam się przy nich. 
Oprócz dzieła Andrzeja Wajdy uwielbiam także Gwiezdne wojny, o czym mogliście się już ostatnio przekonać. Największą miłością darzę oczywiście Oryginalna Trylogię, w której występują moi ukochani bohaterowie. Możecie mówić, że to nie Wasze klimaty, że nie jesteście przekonani, ale warto spróbować spojrzeć chociaż przez chwilę na Nową nadzieję. Dlaczego? Możecie przeczytać o tym tutaj.

3. Czy jest jakiś kraj, którym się fascynujesz?
Jest kilka takich państw, lecz moją największą miłością pozostaną Włochy. Dwa tygodnie pobytu w tym państwie były zbyt krótkim okresem czasu, aby poznać chociaż część jego uroków. Zresztą kilka godzin w Wenecji pozostawiło u mnie nie dosyt i z chęcią spędziłabym w niej przynajmniej z tydzień. Wspaniale byłoby się zapuścić gdzieś dalej poza turystyczne okolice placu świętego Marka. 

4. Gdzie chciałbyś pojechać na wakacje?
Poza wspomnianymi wyżej Włochami powróciłabym do przepięknej i nastrojowej Barcelony. Potem zawędrowałabym gdzieś na północ. Fiordy w Norwegii? Wulkany i gejzery na Islandii? Zielone pastwiska i wrzosowiska w Wielkiej Brytanii? Poza tym spróbowałabym poszukać Kilmore Cove, czyli nieistniejącego miasteczka z serii powieści Ulysses Moore. Kto mi zabroni spróbować?

5. Jakie jest twoje największe marzenie?
Być szczęśliwym człowiekiem. Zamieszkać w Wenecji. Odszukać Kilmore Cove. Wstąpić do Klubu Podróżników w Wyobraźni. Odkrywać. Podróżować. Pisać. Robić zdjęcia rudym kotom i gałęziom drzew. 
Jakoś żyć.

6. Masz Wattpada?
Mam, ale nie dodaję na nim jakichkolwiek moich tworów. Od czasu do czasu przeczytam jakiś tekst, ale dosyć trudno znaleźć wśród tysiąca nielogicznych opowiadań coś wartościowego i dobrze napisanego. Gdyby nie to, że w rubryce Polecane wyświetlają mi się głównie opowiadania, których fabuła opiera się na seksie dwójki ludzi, którzy ledwie siebie znają, być może polubiłabym tę stronę. Zresztą równie łatwo na Wattpadzie znaleźć teksty w stylu 50 twarzy Grey'a.

7. Jaka jest Twoja ulubiona potrawa?
Pierogi ze szpinakiem i twarogiem oraz cebulą są dla mnie najwspanialszym daniem na świecie. Jeśli twierdzicie, że nie lubicie szpinaku, to widocznie nigdy nie jedliście go w takiej postaci.

8. Wolisz gdy jest bardzo zimno czy bardzo ciepło?
Zdecydowani preferuję, kiedy jest gorąco. Zawsze mogę zacząć wachlować się gazetą zwiniętą w rulon lub po prostu zejść do piwnicy i tam rozłożyć leżak, na którym mogłabym sobie usiąść. 
Kiedy jest zimno, to nawet dwadzieścia swetrów nie sprawiłoby, że nagle nie byłabym zmarznięta, a mój nos przestałby się zachowywać, jak gdybym miała katar.

9. Jaki jest Twój ulubiony napój?

Herbata z bratka lub pokrzywy.



10. Jakie zwierzęta lubisz najbardziej?
Kiedyś byłam kompletnie szurnięta na punkcie koni. Potrafiłam pokochać wszystko, co było z nimi związane. Przez chwilę uczęszczałam nawet na lekcje jazdy konnej, ale mój talent jeździecki skończył się na stępie.
Teraz, gdybym miała się zdecydować na adopcję jakiegoś zwierzęcia, bez chwili wahania wybrałabym kota.
Dlaczego?
Bo to kot.
11. Lubisz pisać? Jeśli tak, to jaki gatunek?
Uwielbiam pisać! Od kiedy miałam jedenaście, dwanaście lat nieustannie zapełniałam zeszyty kolejnymi opowiadaniami, choć wraz z pójściem do gimnazjum moja częstotliwość pisania bardziej rozbudowanych historii. Obecnie wolę tworzyć krótkie, dosadne teksty.
Zmieniła się także tematyka moich wypocin. Kiedyś lubiłam tworzyć fantastyczne światy, lecz teraz stawiam na tematy związane z życiem codziennym ludzi.
Poza tym zaczęłam także pisać pseudowiersze.

38 komentarzy:

  1. Być szczęśliwym człowiekiem to piękne marzenie ^^ Gratuluję nominacji!
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Gwiezdne wojny jak najbardziej zasługują na uwagę i to nie tylko chwilową. ;) Koty rządzą!
    Pozdrawiam,
    Geek of books&tvseries&films

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczerze? LBA zawsze kojarzyło mi się z takim- "Ile dziennie srasz? -100 razy hehe" Jednak ty kompletnie zmieniłaś moje nastwienie do niego i pierwszy raz przeczytałam z tego wszystkie odpowiedzi i pytania. Jesteś super, super piszesz, potrafisz zrobić coś takiego, że zwykłe pytanie uczynisz czymś niezwykłym, czymś interesującym. Nie wiem dlaczego tak jest, ale to jest niesamowite. Może to sprawa tego, że używasz dużo przymiotników? Nie wiem, nie wiem, ale chciałabym poznać na to odpowiedź. Co do odpowiedzi- mi osobiście Włochy się nie podobają, ale za to Wenecja to co innego! Również w tym roku jadę do Wenecji i również do Hiszpanii- ale do innego miasta. Nie zdziwiła mnie ta odpowiedź, że nie oglądasz telewizji, chyba naprawdę nikt już jej w tych czasach nie ogląda. Życzę tobie, żeby spełniły się wszystkie twoje marzenia, jakie wypisałaś i jakich również nie wypisałaś. A te "pseudowiersze" (jak to nazwałaś) dla mnie są czymś niesamowitym. masz tyle mądrości w sobie!! powodzenia w blogowaniu

    pozdrawiam
    ewa
    http://ewapilv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie znaleźć w sieci osobę, która również ma świra na punkcie Gwiezdnych Wojen i kotów.
    Pozdrawiam Cię gorąco!
    http://tamczytam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje :*

    http://wchojnacka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe odpowiedzi. Ja kocham koty, i mam w planach sobie jakiegoś przygarnąć ;D
    Be Beauty (klik)

    OdpowiedzUsuń
  7. Trafiłam tu przez przypadek i muszę przyznać, że masz świetnego bloga! <3 Obserwuję! :)
    Poszerzając horyzonty - Klik!

    OdpowiedzUsuń
  8. O tak! Gwiezdne wojny to życie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe odpowiedzi również mam podobny problem odpowiedzeć jest łatwo jednak trudno wymyśleć fajne pytania
    Mój blog-Sanserose

    OdpowiedzUsuń
  10. Moim marzeniem jest podróżować po całym swiecie, jak w filmach, przy okazji śpiewać. A jeśli z muzyką się nie uda, to na pewno i tak nigdy nie bede siedziec w papierkach! Świetny post :-*


    http://nonstopyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz świetny blog. Co do LBA przy filmach - również przepadam za Gwiezdnymi Wojnami. Często ludzie się patrza dziwnie na dziewczny, które lubią tgo rodzaju filmy, więc nie jesteś sama :) Po za tym miło sie czytało odpowiedzi.
    http://kaktusowy-sad.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeśli zechcesz kiedyś jechać do Norwegii- ZABIERZ MNIE! Mogę być tłumaczem! :D
    http://photo-ejcz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne marzenie ♥
    Już czytając Twoje odpowiedzi widać, że masz coś do przekazania. Trzymam kciuki, oby marzenie się spełniło :)

    Pozdrawiamy i zapraszamy do nas :)
    http://shutupanddancewithus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Przyznam się, że nigdy nie piłam herbaty z bratka ani z pokrzywy, jednak coraz częściej o takowych słyszę, może w końcu kiedyś się zdecyduję i je wypróbuję. Co do programu telewizyjnego również ostatnio coraz częściej słyszę o tym, że ludzie odzwyczajają się od telewizji, trochę mnie to dziwi, bo jeszcze jakiś czas temu wszyscy chcieli mieć telewizory, zasiadać wspólnie i oglądać, szybko te czasy jednak minęły, kto wie, może to dobrze. Miłego dnia!

    http://kochamcieanonimowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. :) też rzadko kiedy oglądam telewizje..fajny post

    OdpowiedzUsuń
  16. odpowiedzi sztosik <3 wiecej takich postow :) obserwuje i milo by bylo gdybys uczynila to samo <3

    pozdrawiam cieplutko i w wolnej chwili zapraszam do mnie JUST EMSI i do obserwowania mnie na instagramie EMATUSZKO

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam gwiezdne wojny, uwielbiam szpinak! I nie wiem co to wattpad :D haha

    Turkusowa Sowa

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja też uwielbiam pianistę. Wzruszający film ☺ Z chęcią spróbowałabym takie pierogi, ale słaby ze mnie kucharz 😞

    gitaraiszpilki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne odpowiedzi, też uwielbiam koty ;3

    OdpowiedzUsuń
  20. Lubię sobie czasem poczytać odpowiedzi na takie pytania.
    Przez to można dobrze poznać blogera.
    Także chciałabym mieć kota :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale fajnie sie czyta twojego bloga ! Zaluje ze dopiero teraz na niego wpadlam!
    W wolnej chwili zapraszam do Siebie :)
    http://olivkv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam szpinak, ale jeszcze nigdy nie jadłam go z pierogami, trzeba wypróbować!

    ♡ CUTE HORROR-KLIK ♡

    OdpowiedzUsuń
  23. Heh, LBA jest wszędzie:D Ale ja również lubię te nominacje, zwłaszcza, że ludzie zadają czasem naprawdę zacne pytania! Notabene również zostałam nominowana przez Jess, muszę w końcu odpowiedzieć.
    Ja również rzadko oglądam telewizję. Chociaż całkiem lubię zerknąć na Masterchefa, gdy leci. Ładne jedzenie i w ogóle.
    Widziałam ,,Pianistę" na polskim. Naprawdę zacny film, bardzo wzruszający. Moja ulubiona scena to chyba ta, gdy Szpilman gra dla tego Niemca... ma w sobie coś niesamowitego.
    Możliwe, że kiedyś jadłam pierogi ze szpinakiem, ale najczęściej spożywam z makaronem. Plus ser i suszone pomidory. Niebo w gębie.
    Hm, nawet nie wiedziałam, że jest herbata z bratka:D Chociaż w sumie piłam kiedyś lawendową. Bardzo polecam, pyszna!
    Bo to kot, dokładnie. Koty to najpiękniejsze, najwspanialsze, najmądrzejsze i najbardziej urocze zwierzęta świata. Nieważne, co zrobią, nieważne, jak nabroją- wszystko można im wybaczyć, draniom. Jako posiadaczka jednego z nich wiem, o czym mówię:D
    Pozdrawiam ciepło!
    P.

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję kolejnej nominacji! Ja w tym roku wybieram się na obóz do Włoch, może zabrać Cie do walizki?

    W wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, chyba jestem już trochę za duża na wciśnięcie się do walizki, ale dziękuję za propozycję :)

      Usuń
  25. ciekawe odpowiedzi, a to w sumie nowość jeżeli chodzi o LBB.
    z reguły tak jest, że są jakieś banalne pytania, a jeszcze banalniejsze odpowiedzi, dlatego już nawet nigdy nei czytałam do końca. jednak w Twoim wypadku, przeczytałam do końca :)
    również kocham koty
    pozdrowionka. przy okazji mój snap: victoriasikora
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo wiele można się dowiedzieć o autorze bloga, poprzez te TAGi :) Ja również bym bez wahania wybrała kota na zwierzę w domu, sama mam kota i nie żałuję.
    http://www.aleksandramakota.pl/

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo fajny tag! :) Lubię czytać o autorach blogów.
    www.wkrotkichzdaniach.pl - nowy wpis!

    OdpowiedzUsuń
  28. Posty tego typu są naprawdę interesujące.
    Gratuluję nominacji! :)
    Pozdrawiam cieplutko, Karolina! : )
    carolinecupcakecc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. O tak, ,,Pianista'' to bardzo dobry film, który oglądałam z wielką, jeżeli tak to można nazwać, przyjemnością, wciągnął mnie i przeraził. Mam rodzinę we Włoszech i nie mogę się doczekać, aż w końcu odwiedzę ten kraj. :D Arleta

    OdpowiedzUsuń
  30. Sama jesteś jak "pseudowiersz". xD Mów, co chcesz - piszesz WIERSZE, bo te teksty mają SENS. No, i tak jest. Oglądałam z miesiąc temu "Pianistę" na historii, ale niestety nie skończyliśmy go oglądać... Może to i dobrze, bo moja koleżanka dziwnie przeżywała ten film... Nie ważne. Ale w przyszłość na pewno obejrzę.

    OdpowiedzUsuń
  31. Uwielbiam kuchnię włoską i marzy mi się skosztować prawdziwego włoskiego dania prosto z włoskiego wybrzeża. Pierogi ze szpinakiem są pycha! Dzięki nim polubiłam szpinak, za co serdecznie im dziękuję ;D

    http://magdalens-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Włoskie dania są super, ale ja uwielbiam polską kuchnie :D

    Zapraszam do siebie ;) -> nowy post!
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  33. tak samo wybrałabym kotka :) kiedyś ich niecierpiłam, jednak gdy zdecydowałam się przygarnać swojego malucha , odtąd jestem zakochana w tych stworzeniach :) ! potrafią dać tyle radości! pozdrawiam ciepło, claudiyye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Koniecznie muszę spróbować pierogów ze szpinakiem! Brzmi przepysznie hah!
    Masz rację film "Pianista" jest cudowny! Niestety przez łzy nigdy nie udało mi się obejrzeć go do końca.
    Julia's Secret

    OdpowiedzUsuń

Wszelkie komentarze pod postami typu "Jaki super blog :) Ciekawy post. Zapraszam do mnie!" usuwam. Niech Twój komentarz nawiązuje do tematu mojego posta!
Nie bawię się w "obs. za obs.". Obserwuję blogi tylko wtedy, jeśli naprawdę mi się podobają.
Odwiedzam Wasze blogi w miarę moich możliwości...
Kontakt: napisz.tutti@gmail.com

Copyright © 2016 Only experiences , Blogger