5/06/2016

Marzenia żywej i umarłej

Patrzyłam w jej oczy, tak bardzo radosne i pełne nadziei. Przyglądałam się, jak wierciła się na swoim krześle i bawiła się własnymi włosami zaplecionymi w dwa grube warkocze. Słuchałam każdego jej rozgorączkowanego słowa z uwagą, jaką zazwyczaj poświęca się komuś najważniejszemu na świecie.
- Chciałabym zobaczyć wszystko - mówiła. - Wspiąć się na najwyższą górę i zejść do najgłębszej doliny, nie zapominając wcale o policzeniu wszystkich gwiazd na niebie. Chciałabym przejść w bród rzekę i przemierzyć dwa odległe zbocza wąwozu jednym krokiem. Zajrzałabym do każdego zaułka, domu, lasu, byleby tylko odnaleźć jakąś magię tkwiącą w tych miejscach, a potem pisałabym bez końca, aż ręka omdlałaby mi z wysiłku. Wiesz, chciałabym po prostu żyć.
Nie mogłam uwierzyć, że cokolwiek mogłoby być tak proste.

Licencja CC0 - źródło

39 komentarzy:

  1. Trudno to opisać...
    Masz niezwykły talent!

    http://weareloveitbebeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowite! Wow! Brawo! Nie wiem co jeszcze napisać. Z tekstu na tekst lepiej :)
    Pozdrawiam, pozeram-ksiazki-jak-ciasteczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow
    To było takie... magiczne.
    Napisane w naprawdę piękny, odrobinę poetyki i naprawdę ujmujący sposób.
    Też bym tak chciała - zrobić to, o czym mówiła ta dziewczyna...
    Pozdrawiam!
    academie-mirandel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. niesamowite i magiczne! brak słów!
    http://mypink-glasses.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz wielki talent! Nie zmarnuj go! <3
    http://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Twojego talentu nie da się opisać. Wszystko co publikujesz czytam z zapartym tchem. Ja chcę jeszcze więcej :)
    Pozdrawiam serdecznie,
    swiat-pelen-liter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Chcę więcej! Nie, a tak na serio: piszesz może jakieś opowiadanie czy coś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie piszę obecnie żadnego dłuższego opowiadania, choć chciałabym zacząć :)

      Usuń
  8. Piękne! Genialne! Smutne. Prawdziwe.

    OdpowiedzUsuń
  9. Narobiłaś mi ochoty na więcej! ;)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak pięknie splotłaś słowa w całość i nadałaś im wielkiego sensu że aż grzechem było by nie za obserwować osoby która tak pięknie pisze.:)
    Mój blog-Sanserose

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak zawsze świetny tekst ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj zacznij pisać opowiadania, bo bardzo mi się podoba ten króciutki fragmencik twoich możliwości *.*
    Pozdrawiam :)
    paper-thought.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Pisz kochana super ci to wychodzi, piękny tekst

    Zapraszam na mój blog- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  14. Obie bohaterki siedzą we mnie. Można słuchać siebie? Chyba tak. Zresztą, jestem egocentryczką. Przynajmniej troszkę.

    OdpowiedzUsuń
  15. Masz niesamowity talent, cudownie piszesz.

    http://mvrcelia.blogspot.com zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  16. Niesamowicie przedstawiłaś myśl, odpłynęłam.. :D
    claudia-ss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Żebyś słyszała mój jek rozczarowania, kiedy odkryłam, że nie ma dalszej cześci tego! to było cudowne, szczerze sądziłam, że to jakaś opowiastka z internetów i zaczełam szukac już źródła.
    Masz niesamowity talent i trzymam kciuki oraz z całego swojego małego serduszka życze Ci, aby rozkwitł w Tobie i przyniósł wiele szczescia!
    Buziaki x
    smile-for-me-beautiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetnie napisany tekst, tak się wciągnęłam, chociaż był krótki, więcej takich fragmentów :D Ten był magiczny.
    Pozdrawiam!
    http://loony-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ach a myślałam, że będzie coś dłuższego. mimo wszystko podoba mi sie i obserwuję. Czekam na więcej takich postów :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Naprawdę nie ma słów, które wyraziłyby mój podziw do ciebie i twojej twórczości <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Naprawdę piękny tekst.
    Zmusza do refleksji.

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. cudownie napisane! <3

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    Pozdrawiam Zuzia :)

    OdpowiedzUsuń
  23. świetnie piszesz ;)
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  24. Pięknie piszesz!

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  25. Świetnie piszesz nawet nie myslałam,że tak ładnie możesz ująć to w zdaniach. :)

    http://stylistfashioon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Aż łezka się zakręciła w oku..
    https://julietguliet.blogspot.com/ zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wow! To było niezwykłe! Chciałabym mieć taki talent i wyobraźnię! Przepięknie piszesz! Chociaż ja nie mam takiego talentu, to może będziesz miała ochotę zajrzeć.
    Mój blog ---> KLIK

    OdpowiedzUsuń
  28. Spodziewałam się zwykłego posta o marzeniach, motywacji do osiągania celów. Bardzo mnie ten post zaskoczył, ale miło jest czasami przeczytać coś bardziej artystycznego. Dla mnie takie poetyckie pisanie okazało się dużym wyzwaniem, gdy pisałam wiersz na konkurs, dlatego podziwiam taką wenę, umiejętność ubierania zdarzeń w piękne słowa :)
    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. genialne!

    pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Niesamowicie napisane! :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Post daje do myślenia. My ludzie nie umiemy czasem zacząć żyć, albo gdy już zaczynamy - to życie nam się kończy. Niestety tracimy wiele czasu który przelewa nam się przez palce. Życie jest za krótkie żeby siedzieć i się zastanawiać, trzeba korzystać z niego póki można :)
    http://aleksandramakota.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie lubię długich tekstów na blogach, ale za długich również. Świetny tekst, pytanie dlaczego aż tak krótki. :) Przy okazji jeżeli macie ochotę poczytać, zapraszam do mnie: www.Wystartuj.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię pisać krótkie, dosadne teksty. Kilka zdań może dać czytelnikowi wiele do myślenia i to właśnie uwielbiam, pisząc w takiej formie :)

      Usuń
  33. Pięknie napisane *.* Aż przeczytałam to dwa razy *.*
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Magiczny tekst , super ! Masz talent, nie zmarnuj tego :) Mogę cię prosić o klik u mnie na blogu ? :)

    OdpowiedzUsuń

Wszelkie komentarze pod postami typu "Jaki super blog :) Ciekawy post. Zapraszam do mnie!" usuwam. Niech Twój komentarz nawiązuje do tematu mojego posta!
Nie bawię się w "obs. za obs.". Obserwuję blogi tylko wtedy, jeśli naprawdę mi się podobają.
Odwiedzam Wasze blogi w miarę moich możliwości...
Kontakt: napisz.tutti@gmail.com

Copyright © 2016 Only experiences , Blogger