5/02/2016

Rimini






29 komentarzy:

  1. Bardzo ładne zdjęcia, szczególnie podoba mi się ostatnie :)
    Pozdrawiam ciepło! passionsmy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyznam się szczerze, że jak zobaczyłam na bloggerze, że jest u Ciebie nowy post w którym nie ma treści i jakieś czarne zdjęcie to pomyślałam, że nie ma postu - jest usunięty. Ale na szczęście kilknęłam, żeby się przekonać. :D Zdjęcia piękne! Należą do jednej z kategorii, którą uwielbiam w fotografii - zdjęcie zrobione w nocy/w ciemnym pomieszczeniu, obiekt zdjęcia świeci się lub wydziela światło. Piękne! Jeśli chodzi o zdjęcie wody - niby nic ciekawego, ale jednak ma coś w sobie! :) Mogłabym się przyczepić do zdjęcia nr. 3. Obiekt zdjęcia wg. mnie jest za bardzo na boku i jest nijaki (kształt nic nie przedstawia), ale domyślam się, że to była próba i dopiero zaczęta przygoda z tego typu zdjęciami, dlatego wybaczam. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaka próba? Ręka mi zadrżała podczas robienia zdjęcia i światła się rozmazały, ale efekt końcowy mi się spodobał :)

      Usuń
  3. Te fale na wodzie mnie urzekły. Też lubię od czasu do czasu coś sfotografować, najczęściej kwiaty.
    Pozdrawiam!

    Mój kawałek Internetu

    OdpowiedzUsuń
  4. Brzmię jakbym pod każdym postem przesładzała, ale bardzo lubię Twoje zdjęcia, podobają mi się, tak samo jak "pseudopoezja". Świetne, ostatnie podoba mi się najbardziej :)
    Pozdrawiam!
    http://loony-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze 3 miesiące i tam będę :) Oby bezpiecznie, bo wiadomo co się robi na świecie.
    Mój blog
    Mój kanał
    Zapraszam na Facebooka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedy tam byłam, było bardzo spokojnie :)

      Usuń
  6. Znawcą fotografii nie jestem, ale klimat wciąga, to muszę przyznać. Z całą moją, często wredną, szczerością - czuję się, jakbym tam była.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny klimat zdjęć, cudownie!

    http://londonkidx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooo, nocne zdjęcia! Trudna sztuka, ale uwielbiam nocne krajobrazy i świecące obiekty w ciemności (to brzmi dziwnie, ale okej). Najbardziej podoba mi się woda, fajnie gra na niej światło, jedna barwa przechodzi w drugą... naprawdę zacnie! Troszkę mało widać na zdjęciu pierwszym i trzecim, znaczy więcej jest ciemności niż samych świateł i tak jakoś... nie wiem, jakieś to takie niewyraźne. Chyba, że miało tak być.
    Klimat magiczny ♥
    Pozdrawiam ciepło,
    P.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcie numer trzy wyszło mi całkowitym przypadkiem, kiedy podczas robienia zdjęcia zadrżała mi ręka i światła się rozmazały.
      Cieszę się, że fotografie Ci się spodobały!

      Usuń
  9. Właśnie odkryłam pewną zależność: im piękniejsze Twoje zdjęcia, tym krótszy mój komentarz. Zapiera dech w piersiach i człowiek sam już nie wie, co powiedzieć.
    B.

    OdpowiedzUsuń
  10. Te zdjęcia są przecudowne. Nie myślałaś kiedyś o tym, żeby zostać profesjonalnym fotografem?
    Buziaki, Lunatyczka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy o tym nie myślałam, szczerze powiedziawszy.

      Usuń
  11. Genialne te zdjęcia! Przyjemnie się na nie patrzy ;3
    Minimalistyczne, a do tego potrafisz idealnie uchwycić to, co chcesz pokazać. Myślę, że powinnaś myśleć o fotografii poważnie w przyszłości ;)
    /Agrafka
    NASZ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdjęcia naprawdę robią wrażenie - WOW! Zwłaszcza dla takiej mnie, która z aparatem nic nie potrafi zrobić XD Najbardziej mi się chyba podoba to drugie zdjęcie, choć wszystkie są wspaniałe!
    Pozdrawiam!
    academie-mirandel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Twoje zdjęcia, jak i teksty zawsze robią na mnie wrażenie ^^

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładne zdjęcia, szkoda że nie ma ich więcej :)

    http://aleksandramakota.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Było ich więcej, ale tylko te wydały mi się warte pokazania :)

      Usuń
  15. Fanką Rimini nigdy nie byłam i pewnie nie zostanę (po prostu to miasto kompletnie nie jest dla mnie! :D), ale zdjęcia, zwłaszcza to wody bardzo mi się spodobało. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Niesamowite, śliczne zdjęcia.
    Zostaję na dłużej <3
    http://weareloveitbebeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Przecudowne zdjęcia! Mega mi się tu podoba :)
    http://ovless.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowne zdjęcia :)
    asieekknowak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Drugie zdjęcie to bajka❤️❤️

    Sometimes my-klik!

    OdpowiedzUsuń
  20. zdjęcia rzeczywiście warte pokazania! cudowne
    a Rimini - marzenie...

    zaczynam obserwować :)
    ›woytowicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Wszelkie komentarze pod postami typu "Jaki super blog :) Ciekawy post. Zapraszam do mnie!" usuwam. Niech Twój komentarz nawiązuje do tematu mojego posta!
Nie bawię się w "obs. za obs.". Obserwuję blogi tylko wtedy, jeśli naprawdę mi się podobają.
Odwiedzam Wasze blogi w miarę moich możliwości...
Kontakt: napisz.tutti@gmail.com

Copyright © 2016 Only experiences , Blogger