6/03/2016

San Marino

Witajcie!
Tym razem przybywam z zdjęciami, które udało mi się zrobić w San Marino, czyli jednym z najmniejszych państw na świecie. Naprawdę mi się tam spodobało. Te wszystkie schody, mury, zamki - trudno mi to opisać. Widok z miasta był naprawdę niesamowity, o czym będziecie się mogli przekonać, przeglądając zdjęcia.
Tutti z Krainy Niczego


Zamek.


Przepiękny widok z - bodajże - tarasu widokowego...
Te wszystkie pola, łąki, kępki lasu, chmury kłębiące się nad wzgórzami - coś wspaniałego!


Biało-niebieska flaga San Marino powiewająca dumie na wietrze.
Nie wyszła jakoś rewelacyjnie, ale zawsze dobrze jest pokazać jakiś symbol narodowy, czyż nie?


Balkon - nic ciekawego, ale bardzo podoba mi się to zdjęcie.


Ja naprawdę mam coś z tymi gołębiami...
Są jednymi z nielicznych ptaków, które udaje mi się sfotografować.
Nie odlatują w panice, jak mnie widzą. Nawet bliżej podejdą.
Dobrze wiedzieć, że jeszcze jakieś skrzydlate zwierzęta mnie lubią :)


Zapierający dech w piersiach krajobraz.
Za każdym razem, kiedy widzę to zdjęcie, przypominam sobie, jak świat wokół mnie z takiej wysokości wydawał mi się być jednocześnie ogromny i wprost na wyciągniecie ręki. 


34 komentarze:

  1. San Marino mimo, że jest najmniejszym państwem to jest piękne! Świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Żem ja jest zwykle szczery i powiedzieć Tobie chciałem, że rzuciłem okiem swym w Twe zdjęcia i me oko ugrzęzło wewnątrz feerycznych kadrów Twych.

    Zapraszam Ciebie do wrót mych!
    http://marcepanowebanie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale tam pięknie! Z chęcią odwiedziłabym ten kraj.
    Pozdrawiam ciepło :) passionsmy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak tam pięknie! :D Zdjęcia równie ładnie. Najbardziej podoba mi się to ostatnie z rzeźbą. Takie niecodzienne, kompozycja tego zdjęcia też jest udana. Ogólnie jedno z lepszych Twoich zdjęć. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest tam tak inaczej i właśnie to bardzo przyciąga. Dopisuję do listy miejsc do odwiedzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hehe, trochę mi to przypomina Księstwo Toussaint z dodatku do Wiedźmina, Krew i Wino. Taki to ja mam zlasowany móżdżek! ;]

    A balkon wyszedł fajnie, nasuwa jakieś skojarzenia z Romeo i Dżulią czy coś, szkoda tylko tej brązowej, zewnętrznej żaluzji, które nieco psuje klimat! ;)

    KULTURA & FETYSZE BLOG (KLIK!)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow! San Marino jest naprawdę pięknym miejscem! Świetne zdjęcia!
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne zdjęcia :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Aaaa! Faktycznie musiało być tam cudnie, kurczę, mam nadzieję, że kiedyś uda mi się zwiedzić te wszystkie cudne miejsca, które czasami widzę na blogach i mocno zazdroszczę innym, bo nie ma niczego bardziej kształcącego jak podróże. :) Arleta

    OdpowiedzUsuń
  10. Ooo, tym postem to trafiłaś prosto w moje serduszko, bo od jakiegoś czasu (od momentu, gdy po raz pierwszy o nim przeczytałam i zobaczyłam niesamowite zdjęcia widoków) marzę, aby odwiedzić San Marino! W tym roku udało mi się namówić rodziców i podczas naszego wyjazdu do Włoch właśnie odwiedzimy to państwo:)
    Zdjęcia przepiękne, zwłaszcza te z góry. Oraz fotografia zamku- cudne! Naprawdę zapiera dech w piersiach.
    Pozdrawiam ciepło!
    P.

    OdpowiedzUsuń
  11. Chciałabym tam kiedyś wrócić :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Niesamowite widoki *.*
    http://magdelblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam podróżować, z chęcią odwiedziłabym San Marino:)

    Zaobserwuję każdy blog, który poda w komentarzu ceny trzech produktów.
    racjonalny empiryk - klik

    OdpowiedzUsuń
  14. Na prawdę piękne zdjęcia. Miałam możliwość być w San Marino ale niestety byłam chora na wakacjach i żałuję, że nie mogłam jechać.


    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow, zapiera wdech w piersiach, ślicznie to wygląda, chciałabym tam pojechać!

    nonstopyou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. ale piękne zdjęcia ! :) podejrzewam, że na żywo wygląda to wszystko jeszcze piękniej! pozdrawiam!

    claudiyye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowne zdjęcia :) Mam nadzieję, że uda mi się odwiedzić kiedyś to piękne miejsce

    W wolnej chwili zapraszam do mnie :)
    http://sysiadelrey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie mogę się napatrzyć! Zdjęcia przecudowne! <3 Świetny blog, obserwuję ☻

    >flawless-baby.blogspot.com<

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne zdjęcia! Ostatnie bardzo mi się podoba :) Zazdroszczę widoków!

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  20. Prześliczne zdjęcia! A jakie widoki *-* ... Zazdroszczę wycieczki!
    Be Beauty (klik)

    OdpowiedzUsuń
  21. Śmieszne takie San Marino. Takie malutkie, malutkie państewko. Nawet drużynę narodową z piłki nożnej rekrutują wśród lekarzy czy innych strażaków, bo nie mają zawodowców. :D
    Zdjęcia jak zawsze piękne. Ostatnie wybitnie intrygujące.
    B.

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękne miasteczko, zdjęcia. :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Super zdjęcia! Najbardziej podoba mi się chyba drugie xx
    majawojcieszek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Super zdjęcia! Najbardziej podoba mi się chyba drugie xx
    majawojcieszek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne miejsce, musiałaś się świetnie bawić!
    Zdjęcia wyszły ci wspaniale!


    http://live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Zdjęcia na prawdę mi się podobają :D Ja jeszcze nigdy nie słyszałam o tym państwie haha!
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  27. Jak widać państwo nie musi być duże, aby ładnie wyglądało. Czytając kiedyś o tym miejscu na jednym z blogów, przekonałam się, że może byc ono na prawdę fajne. Zdecydowanie urzekł mnie zamek! Choć balkon też mi się podoba. Pewnie dlatego, że przez tą kamienną ścianę wygląda tak klimatycznie i trochę jak ze starszych czasów. Zgadzam się też z jednym z komentarzy powyżej, że te brązowe żaluzje psują widok. Tak trochę nie pasują do reszty.

    Myślę, że możesz mieć dużo racji co do tego, czym jest wolność słowa i że jest to pojecie względne. Dla mnie w takim razie jest to możliwość wypowiadania swojego zdania bez obawy, że ktoś mnie o coś oskarży, oceni albo uzna, że nie powinnam się odzywać, bo mam inne zdanie.

    OdpowiedzUsuń
  28. Jakie przepiękne miejsce!
    Nie spodziewałabym się.. :)
    Może kiedyś uda mi się zwiedzić ten kraj.

    https://triviaaboutme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. łał, łał, łał!! Piękne zdjęcia :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    cakesbykejt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Wow, ale tam pięknie! Lubię podróże i chyba muszę dodać San Marino do mojej listy :)
    http://pogusiowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. piękne kadry, niesamowite miejsce ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Wyjątkowo czarujące miejsce... ;-)

    OdpowiedzUsuń

Wszelkie komentarze pod postami typu "Jaki super blog :) Ciekawy post. Zapraszam do mnie!" usuwam. Niech Twój komentarz nawiązuje do tematu mojego posta!
Nie bawię się w "obs. za obs.". Obserwuję blogi tylko wtedy, jeśli naprawdę mi się podobają.
Odwiedzam Wasze blogi w miarę moich możliwości...
Kontakt: napisz.tutti@gmail.com

Copyright © 2016 Only experiences , Blogger