7/21/2016

Garden


Moje umiejętności fotograficzne ostatnio nieustannie stoją w tym samym miejscu, choć mam wrażenie, że już jest lepiej niż rok temu. Przynajmniej jakoś zaczęłam edytować zdjęcia i bawić się obróbką w GIMP-ie. Niewielkie jest to pocieszenie, ale zawsze jakieś.
Mam nadzieję, że uda mi się zrobić wiele ciekawych zdjęć, kiedy już uda mi się wyjechać nad morze. Może nowe otoczenie jakoś pomoże mi się trochę podciągnąć, jeśli chodzi o fotografię. Nie zdziwiłabym się, gdyby ktoś z Was stwierdził, że takie ciągłe oglądanie kwiatów powoli zaczyna się robić po prostu nudne.

Ciao!
Tutti


Powyższe zdjęcie ma w sobie to coś. Podoba się mi.


Kwiaty ogórka.
W tym momencie mój ogródek przestał być w jakikolwiek sposób interesujący.

32 komentarze:

  1. Według mnie zdjęcia są naprawdę świetne.Nie wiele o tym wiem dlatego że sama zaczęłam się od niedawna interesować fotografią, ale widze postępy.
    http://agdik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne zdjecia :) Miłego wyjazdu nad morze, czekam na zdjecia.
    Pozdrawiam
    Zuzb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ej no, kwiatki są fajne! A ja preferuje je na zdjęciach, więc dodawaj ich jak najwięcej. Ważne żeby się rozwijać, więc miłych zdjęć na wczasach nad morzem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Te zdjęcia są piękne! Idealne kolory, fokus :) super, Tutti!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojj piękne zdjęcia :* Ja na razie edytuję w Photoscape :)
    Zuzia For Style - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. A mnie zdjęcie, które ma w sobie "to coś" naprawdę bardzo się podoba :)

    www.carolinelivre.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie tam się bardzo ten ogórek podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdjęcia kwiatów są spoko! Przynajmniej robisz zdjęcia różnym kwiatom, a nie tylko jednemu rodzajowi. ;) Może mam coś z oczami, ale zdaję mi się, że ostatnie zdjęcie jest trochę niewyraźne... Aha, polecam zabawę w obróbkę zdjęć w kilku programach graficznych. Fajniej to się sprawdza. Ale to Twój wybór. ;) Ja rzadko używam GIMPa do obróbki normalnych zdjęć, bardziej mi się on przydaje do artystycznych/abstrakcyjnych przeróbek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z GIMP-em na razie się bawię, próbuję go jakoś ogarnąć.
      Niewyraźne są te płatki, które są widoczne bardziej z tyłu - to jest niepodważalny fakt ;)

      Usuń
  9. Śliczne zdjęcia!
    http://treamicii.blogspot.com/2016/07/jak-aktywnie-spedzic-wakacje.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdjęcia są bardzo ładne, ja zdjęcia obrabiam w photoshopie :D
    Pozdrawiam
    http://just-do-one-step.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie załamuj się. Może po prostu miałaś gorszy dzień, albo nie miałaś weny. Nic nie szkodzi, zdjęcia i tak wyszły świetnie. Życzę ci powodzenia nad morzem i mam nadzieję, że niedługo wstawisz zdjęcia z wyjazdu.
    Pozdrawiam
    Kaktusowy Sad KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie załamuję się :D Po prostu nic nie idzie do przodu i tyle.

      Usuń
    2. Zostałaś nominowana do LBA. Szczegóły na moim blogu :)

      Usuń
    3. Dziękuję - w najbliższym czasie odpowiem na nominację :)

      Usuń
  12. Zdjęcia wyszły bardzo ładnie :) Ja używam Photoshopa i Photoscape :)
    Pozdrawiam :* Scobre.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdjęcia bardzo mi się podobają, a w szczególności to ostatnie ^^ Dobra robota!
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne są te zdjęcia, naprawdę. Ja nawet pry najlepszym aparacie jaki istnieje bym takich nie zrobiła haha :D
    Be Beauty (klik) Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  15. WOW ! Masz niesamowte te zdjęcia!
    Zostałaś nominowana do LBA!
    Więcej informacji na blogu : angelikablog1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za nominację :) Może na nią w najbliższym czasie odpowiem...

      Usuń
  16. Według mnie zdjęcia są świetne :D

    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne zdjęcia:) Ostatnio próbuję nauczyć się obrabiać zdjęcia w GIMP-ie, ale nie wychodzi mi to najlepiej.
    Pozdrawiam
    http://caro-say-hello.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Fotograf jeszcze ze mnie żaden, ale podczas kursu fotograficznego, wpojono mi, że najważniejsze jest uchwycić coś pod takim kontem, aby przedstawić to całkowicie niestandardowo. Ale Ci wytłumaczyłam... W każdym razie mam nadzieję, że wiesz, o co mi chodzi :D A gimpa nigdy nie lubiłam... Nie ogarniam tego programu :3

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładne zdjęcia, powodzenia w dalszym rozwijaniu umiejętności :)

    Buziaki ♥
    KWITNĄCA PRZESTRZEŃ

    OdpowiedzUsuń
  20. W zdjęciach liczy się kreatywność i pomysł. Obróbka i sprzęt to tylko dodatkowe udogodnienia. To zdjęcie kwiatu ogórka jest przepiękne, serio.
    oddychacpowoli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Też ostatnio mam fioła na punkcie robienia zdjęć kwiatkom, mimo że fotografią zainteresowałam się dopiero niedawno, na Twoim miejscu nie przejmowałabym się tym, że minęło tyle czasu, a Ty robisz wciąż takie same zdjęcia kwiatów. Jeżeli lubisz coś robić, to rób to, co sprawia Ci przyjemność :) Zdjęcia bardzo mi się podobają :)

    Pozdrawiam ;) W wolnej chwili zapraszam do siebie -> Tak Po Prostu BLOG [klik]

    OdpowiedzUsuń
  22. Zdjęcia kwiatków nie są nudne! Wręcz przeciwnie, bardzo mi się podobają. Gimpa nigdy nie ogarniałam i chyba się go nie nauczę.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja też lubię robić zdjęcia kwiatkom. Co prawda nie mam do tego odpowiedniego sprzętu, ale aparat w telefonie i photoshop działają cuda :D
    Pozdrawiam,
    http://tamczytam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Podobają mi się te zdjęcia, serio :) Ja nie mam z fotografią zbyt wiele wspólnego.
    Poszerzając horyzonty - Klik!

    OdpowiedzUsuń
  25. No dobra, może czasem zdjęcia kwiatów są monotonne, ale nie zmienia to faktu, że urocze i przyjemnie się je ogląda. A Ty tak potrafisz uchwycić niektóre roślinki, że wygląda to niesamowicie i oryginalnie.
    A mi bardziej podobają się kwiaty ogórka, wyglądają tak uroczo:)
    Ja niedawno zainstalowałam sobie Photoshopa (leżał kilka miesięcy!) i zaczęłam się nim bawić. Dotąd nigdy nie obrabiałam zdjęć, czas zacząć;)
    Pozdrawiam ciepło!
    P.

    OdpowiedzUsuń
  26. Według mnie to naprawdę masz talent :) Wspolna obserwacja ? zapraszam do mnie <3 http://pinklips666.blogspot.co.at/

    OdpowiedzUsuń

Wszelkie komentarze pod postami typu "Jaki super blog :) Ciekawy post. Zapraszam do mnie!" usuwam. Niech Twój komentarz nawiązuje do tematu mojego posta!
Nie bawię się w "obs. za obs.". Obserwuję blogi tylko wtedy, jeśli naprawdę mi się podobają.
Odwiedzam Wasze blogi w miarę moich możliwości...
Kontakt: napisz.tutti@gmail.com

Copyright © 2016 Only experiences , Blogger