10/07/2016

To już drugi rok...


Potraficie wyobrazić sobie, że jestem tu już dwa lata?
Nigdy nie sądziłam, że będę tak długo prowadzić jakiegokolwiek bloga. Myślałam, że posty będą pojawiać się tu co najwyżej trzy razy na miesiąc, czasami na dwa, a niektóre z nich w dalszym ciągu będą niskich lotów, jak to było na mojej poprzedniej stronie. 
Tymczasem w ciągu tych dwóch lat niesamowicie się podciągnęłam. Posty mają coraz bardziej konkretne tematy i obecnie są dodawane regularnie, mniej więcej co cztery dni. Mój styl pisania się nieustannie poprawia - można to zauważyć, choćby porównując moje obecne teksty z tymi z 2014 roku. Różnica może nie jest ogromna, ale jest widoczna.
Dziękuję Wam za to, że jesteście tu ze mną już drugi rok, i mam nadzieję, że kolejne dwanaście miesięcy spędzimy w takim samym, a może nawet większym gronie :) Będę starała się być coraz bardziej biegła w tym, co robię - pisać lepsze i być może dłuższe teksty, kreatywnie tworzyć nowe rzeczy i podchodzić do wszelkich tematów z profesjonalizmem, bez przesadnego kategoryzowania.

Garść statystyk na koniec

Uzbierało się mniej więcej 50154 (+32392) wyświetleń.
Napisaliście ponad 2946 (+2196) komentarzy .
Najwięcej wyświetleń w dalszym ciągu ma post Time to say goodbye (1323).
Mój blog zaobserwowało 182 (+137) osoby, a na Facebooku jest Was 25.
Powstało aż 144 (+79) postów.


54 komentarze:

  1. Gratuluje 2 lat, oby tak dalej :* Pięknie piszesz.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Podziwiam - już dwa lata; ja do tej pory kilka razy kasowałam mój blogowy dorobek, choć mam już kilkuletnie doświadczenie w blogowaniu. Najdłużej prowadzę blog, na którym zapisuję moje sny (od czerwca 2013 roku i uzbierało się na nim już ok. 400 postów (ale akurat ten blog traktuję bardzo poważnie i nie ujawniam go ani na koncie bloggera, ani dla wyszukiwarek). Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, masz blog-sennik? Ja mam u siebie sekcję z dziwnymi snami, ale jej jakoś specjalnie nie ukrywam. Myślisz, że powinienem? :)

      Usuń
    2. Blog z snami? Brzmi ciekawie :)

      Usuń
  3. Gratulacje! Genialne statystyki jak na taki okres! Powodzenia dalej


    life with nowag

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje! To super wynik, tylko pozazdrościć. Systematyczność jest bardzo ważna - przynajmniej tak to wygląda z punktu widzenia czytelnika. Tekst może być krótszy, czasem nawet dwa słowa cieszą osoby, które czekają - tam po drugiej stronie szklanego ekranu ;) Nie poddawaj się i doskonal swoja działalność, bo moim zdaniem masz DRYG do pisania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Ci z atak miłe słowa :) Staram się pisać dłuższe teksty, by po prostu doskonalić się w tym, co robię, i tworzyć bardziej rozbudowane merytorycznie teksty :)
      Jeśli te dwa słowa maja wielką moc, to naprawdę mogą kogoś uszczęśliwić!

      Usuń
  5. Super, że jesteś następny już rok na swoim blogu. Racja, Twoje posty są coraz lepsze. Byle tak dalej, a nawet lepiej! :D Trzymam kciuki za następne 12 miesięcy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że będzie już tylko lepiej :)
      Dziękuję!

      Usuń
  6. powodzenia w dalszym blogowaniu ja dopiero w lutym będe obchodzić :D drugi rok bloga :)
    Mój blog.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję, 2 latka to już dużo :)
    Świetne statystyki, widać duży postęp :)
    Tak Po Prostu BLOG

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, już dwa lata piszesz a ja czytam Twojego bloga prawie rok. Jak ten czas szybko leci. Super statystyki, ale ważne że zauważasz swój rozwój w pisaniu, systematyczności itp
    Sto lat!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z tym, że czymś naprawdę ważnym jest zauważanie własnego rozwoju :)

      Usuń
  9. *wyrzuca w powietrze stos konfetti*
    *balony lecą w powietrze*
    *rozbrzmiewają fanfary*
    Wszystkiego najlepszeeego!
    Ach, kto by pomyślał, że to już dwa lata... a ja śledzę Twoją twórczość jakieś... trzy? Cztery? Ile to tam wychodzi? Ach, nieważne. W każdym razie, czytałam Twojego starego bloga, czytam tego i to niesamowite, patrzeć, jak się zmieniasz, jak rozwijasz, jak polepszają się Twoje teksty, jak rozkwita piękny styl. Bo naprawdę jest piękny. Jasny, klarowny, taki... elegancki. Niezwykle lekki, przyjemny, obrazowy, z nutką melancholii. Uwielbiam Twoje wiersze i fotografie. Only experiences to dla mnie taki magiczny, refleksyjny zakątek, kojarzący mi się w z ciepłym fotelem, herbatką, kocykiem i słuchaniem zaczarowanych opowieści Tutti ♥
    Jesteś świetna w tym co robisz i rób to dalej, rozwijaj się w tym, co kochasz. Życzę kolejnych wspaniałych postów, kolejnych cudownych lat, weny, wspaniałych czytelników i wszystkiego, co najlepsze:)
    Pozdrawiam ciepło!
    P.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bloguje mniej więcej od stycznia... 2013 roku? To będzie więc 3 i pół roku ;)
      Jeszcze nie spotkałam się porównywaniem mojego bloga do takiego zakątka z ciepłym fotelem, herbatką i kocykiem - cieszę się, kiedy słyszę, że tak odbierasz mojego bloga. Witam, rozgość się, tu jest herbata, zaraz przyniosę ciastka i tę przepyszną, wegańska czekoladę <3
      (Tak, jawna inspiracja Vroobelkiem)
      Dziękuję :)

      Usuń
  10. No i dobrze, że udało Ci się prowadzić bloga tak długo, bo naprawdę dobrze piszesz. Twój blog ma swój klimat. Wszystkich postów na pewno nie przeczytałam, ale zawsze miło mi się tutaj zagląda :) Nic, tylko życzyć dalszych sukcesów, weny i dobrych tekstów :)
    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję tych dwóch lat i życzę następnych spędzonych na blogowaniu! :)
    Mój kanał na yt ♥
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Ach, droga Tutti!
    Weny życzyć Ci chyba nie trzeba, bowiem artysta z Ciebie nie tylko przezacny, ale i płodny - mimo to jednak wierzę, że nie zaszkodzi, bo Wena zaszkodzić nie może. W związku z tym pozwalam sobie zakrzyknąć: z okazji urodzin bloga życzę Weny mocy! I spełnienia w życiu. I w ogóle.
    Niech będzie Ci chwała i cześć!
    Twoja B.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bukwo, Weny nigdy dość - lepiej, by było jej za dużo niż za mało!
      Dziękuję <3

      Usuń
  13. 2 lata to naprawdę dużo! Gratuluję wytrwałości ;)
    Statystyki mówią same za siebie.

    Pozdrawiam serdecznie,
    Zapraszam do siebie: slowandminimal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Blog jak marzenie! Gratuluję 2 lat i życzę wytrwałości :)
    pozdrawiam cieplutko :))
    https://igapaulina.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak mam ci gratulować! Z całego serducha gratuluję wytrwałości! Statystki bardzo dobre, ale to nie jest przecież najważniejsze. Najważniejsze jest to, że czujesz się dobrze z prowadzeniem bloga, a każde nowe komentarze sprawiają Ci radość. U mnie-pół roku. Mam nadzieję, że wytrwam jeszcze bardzo dużo, a blogsfera stanie się moją wieczną pasją!! Gratuluję jeszcze raz z całego serducha!!!

    / MÓJ BLOG - zapraszam /

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale fajnie tak prowadzić blog od 2 lat. Ja bym tak chciała.
    Gratuluje i zyczę dalszej poprawy!!! I tak jest już super!

    krokpokrokugradiam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Jest czym się chwalić, naprawdę powinnaś być z siebie jak najbardziej dumna. 2 lata i takie wyniki można tylko pozazdrościć.

    http:/sharpeee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluje ;) mamy mniej więcej taki sam staż ;) życzę dużo sukcesów i wytrwałości ;)

    Pozdrawiam >> 22 letnia mama z bloga http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję wytrwałości! :) Super że Ci się udało. Życzę jednocześnie jeszcze większych sukcesów :)
    http://www.aleksandramakota.pl/

    OdpowiedzUsuń
  20. A te liczby będą ciągle rosły ;)) Świetnie i powodzenia dalej!

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję! Statystyki do pozazdroszczenia ;)
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Statystyki się mocno poprawiły, życzę kolejnych sukcesów :)
    photos-by-mef.blogspot.com zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję tych dwóch lat blogowania! Życzę kolejnych oraz oczywiście dużo motywacji do pisania :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratulacje! Życzę kolejnych niesamowitych pomysłów, współprac oraz podwojonej albo nawet potrojonej liczby sukcesów!

    Pozdrawiam Wiktoria z bloga Book Written Rose. Zapraszam ❤

    OdpowiedzUsuń
  25. Super,gratulacje i oby więcej takich lat ! :)

    suszilifestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Hej:) Jestem na Twoim blogu pierwszy raz i bardzo mi się tu podoba:) Gratuluje Ci wielkiej wytrwałości, bo 2 lata w blogosferze na jednym blogu to naprawdę wyzwanie! Ja swojego bloga prowadzę dopiero kilka miesięcy, zalożylam go w czerwcu i juz nie raz mialam ochotę go opuścić ( ale naszczescie te zle chwile przemijały :D ) Ogolnie blogi prowadze od 11 lat (obecnie mam 20 lat) ale tyle tych blogow juz mialam ze ciezko zliczyć (ten moj slomiany zapal xd ):D Pozdrawiam Cie serdecznie, gratuluje wysokich statystyk i zycze dalszych sukcesow.
    W miare mozliwosci bede wpadac;)
    Pozdrawiam!
    (recenzentka-ksiazek.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że ci się tu spodobało :)
      Kiedy człowiek ma 9-12 lat to ciężko u niego o jakikolwiek zapał ;)

      Usuń
  27. Gratulacje! Ja bloga nie mam nawet rok, więc podziwiam cię, że masz go już 2 lata :) To kawał czasu! <3 Życzę ci, aby blog rozwinął się jeszcze bardziej, aby czytelników przybyło i obserwatorów oczywiście <3 Całuski!!

    OdpowiedzUsuń
  28. Duże gratulacje! :D U mnie 31 stycznia minie dwa lata, jednak mam mniejsze statystki. Mam nadzieję, że będziesz go prowadziła jeszcze długo, ponieważ kocham Twoją twórczość Tutti i będziesz się zmieniać w pisaniu, jednak na lepsze i będziesz z tego zadowolona. Żeby zobaczyło Cię jak najwięcej osób bo takich ludzi warto czytać bo się starasz i pokazujesz samą siebie nam tu zebranym :) Mam nadzieję, że w przyszłości napiszesz jakąś książkę, żebym mogła trzymać ją w moich rękach i zrecenzować na moim blogu. Chciałabym żebyś zyskała jak największe uznanie.
    Pozdrawiam!
    https://loony-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisanie "jakiejś" książki to raczej odległy plan - zobaczymy, jak ułoży mi się życie ;)

      Usuń
  29. Gratulacje wytrwałości!

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. 2 lata- niezły wynik!
    Równiez miałam niedawno 2 lata swojego bloga, a nie spodziewałam się, że zostanę tutaj na aż taki czas.
    Gratulację i życzę jeszcze więcej motywacji!

    live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. naprawdę podziwiam ciężką pracę jaką tu włożyłaś:) bo pomimo tego co mówią ludzie- blog to również praca i to nie łatwa. To ile czasu zajmuje na porządny post ciężko sobie wyobrazić, a jeszcze wyrobienie takiego swojego 'stylu' w którym najbardziej się odnajdziemy. podziwiam takiej liczby obserwatorów, to oczywiście efekty twojej pracy- odbiorcy, oby było ich jeszcze więcej! w czym Ci pomogę (dołączam się do grupy, bardzo spodobał mi się twój blog:))

    pozdrowionka, oby przy kolejnych latach blogowania twoje wyniki pączkowały jeszcze więcej
    duuużo inspiracji życzę!

    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami dobry post można napisać w pół godziny, czasami w cztery :)
      Dziękuję i cieszę się, że spodobało Ci się to, co tworzę!

      Usuń
  32. Gratuluję, życzę wytrwałości i samych sukcesów! :)
    Pozdrawiam RONN

    OdpowiedzUsuń
  33. Gratulacje! Ja swojego bloga założylam niedawno, ale bloguję ogółem już od roku. Powodzenia w dalszym pisaniu ;)
    xviolencese.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Gratuluje! Niezłe statystyki, mojemu blogowi jeszcze nawet rok nie minął...
    Życzę wytrwałości!
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  35. Gratulacje! Życzę powodzenia i wytrwałości ! ;)
    Dzisiaj dołączam jako kolejny obserwator Twojego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  36. świetnie, że udało Ci się już tyle tu być i wytrwale pisać! Super wynik
    Życzę kolejnych urodzin :)

    Zapraszam!
    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  37. Naprawdę gratuluję ci tych 2 lat prowadzenia bloga. Życzę Ci dalszej wytrwałości w pisaniu postów i ich doskonalenia, chociaż i tak już są świetne. Powodzenia w dalszym blogowaniu :).

    pozytywnarealistka.blogspot(klik)

    OdpowiedzUsuń
  38. Gratuluję<3 Oby tak dalej:)

    http://youthinkpositive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetne statystyki i oby tak dalej. Mi za jakieś pół roku stuknie 4 roczek i jestem mega dumna z tego ile już osiągnęłam dzięki temu blogowi, i tylu sukcesów życzę również Tobie.
    :)

    Pozdrawiam, Olivia
    dalilahome.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Gratuluję 2 lat na blogu! Mi też udało się kiedyś wytrwać tak długo, ale niestety wszystko się skończyło :( a szkoda. Zaczęłam od nowa, bo chyba zrozumiałam, że to moja prawdziwa pasja i daje mi to szczęście. Życzę ci wytrwałości ;)

    ps. Zaobserwowałam ;) spodobało mi się u ciebie i masz przepiękny wygląd bloga
    http://queensali.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Mnie też niedługo stukną dwa lata blogowania, ale nie udało mi się wyrobić aż takiej częstotliwości. Gratulacje! :)

    OdpowiedzUsuń

Wszelkie komentarze pod postami typu "Jaki super blog :) Ciekawy post. Zapraszam do mnie!" usuwam. Niech Twój komentarz nawiązuje do tematu mojego posta!
Nie bawię się w "obs. za obs.". Obserwuję blogi tylko wtedy, jeśli naprawdę mi się podobają.
Odwiedzam Wasze blogi w miarę moich możliwości...
Kontakt: napisz.tutti@gmail.com

Copyright © 2016 Only experiences , Blogger