12/25/2016

Świątecznie


To pierwszy dzień Świat Bożego Narodzenia, a ja dopiero zabieram się do składania Wam życzeń, choć wiem, że powinnam się za to zabrać już wczoraj. Wszak wtedy była Wigilia, po kuchni roznosił się zapach ryby, ziemniaków i moczki, a ja ustawiałam na stole talerze i sztućce. Bynajmniej nie we właściwym porządku. Nóż i widelec zamieniły się miejscami, a ja musiałam potem wszystko przestawiać, żeby nakrycia wyglądały normalnie.

Co u mnie?

Święta powinny być czasem odpoczynku i spotkań z bliskimi, a ja tymczasem czuję się, jak gdyby to nie dotyczyło tylko mnie. Na moim biurku leży repetytorium objętości pięciuset stron w moim umyśle analizuję, do jakich mórz wpadają poszczególne rzeki, a wydrukowane testy czekają na rozwiązanie. Może się wydawać, że niczym to nie odbiega od mojej sytuacji sprzed roku czy dwóch lat, ale tym razem po prostu jest tego więcej. Przeszłam do następnego etapu Olimpiady Geograficznej i muszę teraz nadrobić cały materiał z liceum. Jestem w na tyle dobrej sytuacji, że mam jakąś pamiętam dość dużo z gimnazjum i na podstawie tego mogę dalej rozbudowywać swoją wiedzę.
Nie mam względem tego etapu jakichś szczególnych nadziei. Nie oszukujmy się - jestem w pierwszej klasie liceum, nie wiem wszystkiego, a i nawet gdybym przeszła przez część pisemną, to w części ustnej poległabym. Nie potrafię mówić na jeden temat bez przemyślenia czegokolwiek, na żywca, na dodatek przed komisją i widownią składającą się z obcych ludzi.
Staram się jednak, gdyż wiem, że bez względu na wszystko ta wiedza pozostanie ze mną i być może zaprocentuje w przyszłości.

A teraz czas na życzenia...

Dosyć o mnie. Teraz muszę się skupić nas was i według corocznej tradycji jeszcze wygłosić tu całą listę świątecznych życzeń.
Bez względu na to, czy wierzycie i w co, życzę Wam wszystkiego najlepszego - zdrowia, szczęścia radości, spełnienia marzeń i wielu sukcesów.
Wszystkim chrześcijanom natomiast życzę, by przeżyli te Święta lepiej ode mnie i spróbowali porozmawiać z Bogiem choć raz tak naprawdę szczerze. 

Zdjęcie: licencja CC0

27 komentarzy:

  1. Mam nadzieje, że wszystko pójdzie po twojej myśli i jakoś sobie poradzisz. Wesołych Świąt! x

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Tobie też wszystkiego dobrego i powodzenia ;)

    Może chętna na wymianę obserwacji? Zacznij i koniecznie daj znać u mnie ;)
    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  3. Wzajemnie! Trzymam kciuki, żeby dobrze poszedł ci ten konkurs.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za życzenia!
    Na moim biurku też leżą książki tyle, że nie z geografii, a z zawodowych trzeciego stycznia mam konkurs z zawodowych i fajnie byłoby gdybym dostała jakieś fajne miejsce, jednak nic nie pozwala mi się skupić przez tę przerwę świąteczną. Trzymam kciuki w następnym etapie!
    Wesołych Świąt!
    Pozdrawiam.

    Millie Matyska, mój blog zapraszam! (klik)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie skupienie i motywacja jakoś tak naturalnie przychodzą :)
      Dzięki!

      Usuń
  5. Ja akurat odpuściłam sobie naukę na same święta, ale czuję, że wielkimi krokami zbliża się do mnie sesja. Nauki wcale nie jest mało. Nawet gdy Ci w tym roku nie wyjdzie na olimpiadzie próbuj następny raz. Część osób dostaje tytuł laureata lub finalisty w trzeciej klasie. Obecnie jest drugi dzień świat, więc można jeszcze składać życzenia. Wesołych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie wykorzystuję pierwszą szansę z wszystkich trzech, więc nie może być aż tak źle :)

      Usuń
  6. Kochana! Chciałabym Ci życzyć wszystkiego najwspanialszego na święta - dużo zdrowia, szczęścia, uśmiechu, samych sukcesów i spełnienia marzeń! Mam nadzieję, że spędzisz te święta we wspaniałej, radosnej atmosferze w gronie najbliższych Ci osób!

    ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM



    OdpowiedzUsuń
  7. Również Ci życzę wesołych świąt! Mam nadzieję, że spędzasz je w rodzinnym gronie :)
    No i udanych prezentów oraz zaczytanych ostatnich dni roku :) Pozdrawiam! Dolina Książek

    OdpowiedzUsuń
  8. Wesołych Świąt (końcówki już właściwie). Ja święta spędzam głownie z bliskimi i książkami ( tyle, że do czytania, bo nareszcie mam czas). Powodzenia!
    http://xartday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też czytam - repetytorium, ale ciii...

      Usuń
  9. Wesołej końcóweczki świąt! Jeszcze kilka godzin zostało :D I przepiękne życzenia ♥
    Oczywiście trzymam kciuki za olimpiadę, ale życzę także czasu na odpoczynek, relaks, chwila wytchnienia też jest ważna :)
    Pozdrawiam cieplutko!
    P.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wesołej końcówki świąt :*. Wykorzystaj jeszcze czas jak najlepiej.:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne życzenia, co prawda już po świętach ale bardzo dziękuje. Powodzenia na Olimpiadzie Geograficznej na pewno sobie poradzisz! Trzymam kciuki. przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. O kurczaki, gratuluję przejścia do drugiego etapu, bo to samo w sobie jest wielkim sukcesem w pierwszej klasie (zwłaszcza że z tego co słyszałam, to olimpiady licealne są zdecydowanie trudniejsze od gimnazjalnych konkursów). Życzę Ci powodzenia, cierpliwości, a także żebyś znalazła choć chwilkę wytchnienia od nauki i sobie poodpoczywała c:
    (Ja na przykład miałam wczoraj szlachetny zamysł, by pouczyć się WOS-u podczas rodzinnego spotkania świątecznego. No i pokarało - mój podręcznik jest teraz trwale naznaczony herbatą).
    Trzymaj się i wszystkiego najlepszego!
    B.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, materiał z sześciu lat nauki potrzebny do konkursu wygląda... dość przerażająco :D
      Dzięki mojemu bratu moje repetytorium już trochę ucierpiało (zgięcia na okładce!) :/
      Dziękuję :)

      Usuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładne życzenia. Tyle można napisać w lutym. ;)

    OdpowiedzUsuń

Wszelkie komentarze pod postami typu "Jaki super blog :) Ciekawy post. Zapraszam do mnie!" usuwam. Niech Twój komentarz nawiązuje do tematu mojego posta!
Nie bawię się w "obs. za obs.". Obserwuję blogi tylko wtedy, jeśli naprawdę mi się podobają.
Odwiedzam Wasze blogi w miarę moich możliwości...
Kontakt: napisz.tutti@gmail.com

Copyright © 2016 Only experiences , Blogger