1/24/2017

Księżniczka Leia na YouTube

Postać księżniczki Leii z pewnością przetarła szlaki innym fikcyjnym postaciom kobiet, które nie czekały na swojego ratunek ze strony księcia z bajki, siedząc w wysokiej wieżyczce i wzdychając w stronę zachodu słońca, ale brały sprawy we własne ręce. Była pyskata, strzelała z blastera, nawet dowodziła żołnierzami. Jak tu jej nie kochać?
Uwielbiam jej postać i prawdziwą gratką dla mnie jest znajdowanie w sieci materiałów związanych z nią, na dodatek stworzonych przez fanów Gwiezdnych Wojen. Z kilkoma z nich chciałabym się z Wami podzielić.


Princess Leia's Disney Welcoming Ceremony

Lucas Film sprzedało Disneyowi prawa do gwiezdnej sagi za cztery miliardy dolarów. Tym samym Leia stała się disneyowską księżniczką, Z tej okazji zostaje zaproszona na przyjęcie powitalne zorganizowane przez dotychczasową filmową arystokrację. Ceremonii przewodzi Kopciuszek, który nie może powstrzymać się od śpiewania, a księżniczka zostaje usadzona przy stole należącym do Elsy, Anny, Meridy oraz Roszpunki, czyli tych nowych (tak, nawet tutaj musi istnieć hierarchia). Nie da się ukryć, że Leia mocno odstaje od reszty towarzystwa i pod względem historii, i pod względem kulturowym (tylko ona nigdy nie brała udziału w popołudniowym piciu herbaty).
Niespodziewanie, jak to na wszelkiego typu imprezach bywa, pojawia się niechciany gość, który i tak utrzymuje, że powinien być zaproszony.


Star Wars Rap Battles

Czasami trzeba jednak porzucić dotychczasowe zajęcia (czytajcie: pałętanie się z Hanem i Chewbaccą po całej galaktyce, skopywanie plastikowych tyłków przeklętym szturmowcom i zabijanie ogromnych Huttów za pomocą łańcucha) i sięgnąć po mikrofon, by zmierzyć się z własnym oj... znaczy się wrogiem numer jeden.
Serie opierające się na rap battle są świetnie i to nie tylko w gwiezdnowojennej odsłonie! Na YouTube można odnaleźć również takie rozgrywające się pomiędzy bohaterami Władcy Pierścienia, Harry'ego Pottera czy nawet amerykańskimi politykami (wszyscy dobrze wiemy, o kogo chodzi).


Part of Han's World

Czy zastanawiacie się kiedykolwiek, jak wyglądałby wątek romantyczny Hana i Leii, gdyby to Disney od samiusieńkiego początku tworzył sagę w najbardziej disneyowskim stylu, jaki jest możliwy? Bez względu na to, jaka jest Wasza odpowiedź, w tym filmiku zobaczyć, jak mogłoby to prawdopodobnie wyglądać.
Wiem, od tego nadmiaru słodyczy w ciągu czterech minut poziom cukru we krwi może gwałtownie podskoczyć, a my zaczniemy dziękować w duchu za to, że nikt nie wpadł na tak durny pomysł w 1980 roku podczas kręcenia Imperium Kontratakuje.


Śpiewne powitanie

Na dziś to nie koniec śpiewania. Po raz kolejny serwuję solidną dawkę śpiewu z udziałem Leii oraz pozostałych księżniczek Disneya. Dziewczyny ubrane w wątpliwie wygodne sukienki postanawiają wyjaśnić nowej towarzyszce, co oznacza bycie księżniczką. Okazuje się, że bycie księżniczką nie oznacza wcale tylko strzelania z blastera do gości, którzy ledwo co widzą coś w tych swoich hełmach, przeskakiwania przez przepaść oraz bycia torturowaną przez własnego oj... znaczy się wroga numer jeden. Księżniczki serwują młodej Alderaance pogaduszkę o wdzięku, szyku i tym podobnych sprawach.
Wiecie co? O wiele bardziej podobał mi się ten fragment o księżniczce z blasterem.

22 komentarze:

  1. Też kocham Leię a odejście Carrie Fisher strasznie mnie dotknęło.O materiałach które pokazałaś nie słyszałam ale Part of Han's World muszę sprawdzić!
    Mój blog♡

    OdpowiedzUsuń
  2. To niesamowite jak swoje miejsce księżniczka Leia i w ogóle cała gwiezdna saga znalazła w naszym codziennym życiu. :) Kocham Księżniczkę całym sercem, pokazała swoją postawą zupełnie inną "formę" księżniczki, nie tą jaką od dzieciństwa narzucają nam bajki tylko Księżniczkę, która umie skopać tyłek i pokazać, że też jest silna. Za to właśnie ją kocham, a Carrie, która wcieliła się w Leię niesamowicie pokazała jej zadziorność. No i oczywiście uwielbiam duet Lei i łajdaka Hana Solo. <3

    starwarspoland.blogspot.com
    1001zakatkowswiata.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. No to widzę, że internet jest baaaardzo długi i szeroki. Nigdy nie wpadłam na filmiki związane z Leią, ale muszę to nadrobić!
    MÓJ BLOG - zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  4. W życiu nie miałam pojęcia, że takie rzeczy gdzieś tam krążą w internecie, a na dodatek sa stworzone przez samych fanów gwiezdnych wojen. Mi również bardziej przypadła do gustu księżniczka strzelająca z blastera, niż taką według disney'owskich standardów.

    OdpowiedzUsuń
  5. O tak, nie raz natknęłam się na takie filmiki na youtube, bo moja młodsza siostra chętnie je ogląda i wyświetlają mi się w proponowanych. Zszokuję wszystkich - nie lubię Star Wars.
    Ale nowa księżniczka "zawsze spoko". Rozbawił mnie ten pierwszy film. Jest tam perfekcyjnie ukazana zależność pomiędzy wszystkimi księżniczkami. I Leia jako nowicjuszka :D

    Obserwatorium Gwiazd - miejsce pełne melancholii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O matko, jestem taka zszokowana.
      Nie no, żartuję oczywiście.
      Możesz nie lubić "Gwiezdnych wojen", ale to i tak nie zmienia tego, że co jakiś czas będę tu nawiązywać do nich. Przed tym nie uciekniesz ;)

      Usuń
  6. Muszą to być naprawdę ciekawe filmiki dla kogoś kto interesuje się tematyką Gwiezdnych Wojen. ;) przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba musze nadrobic pare rzeczy, bo nic nie kojarze. :)
    Www.nixstaystrong.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto kojarzyć filmy, które tak silnie zakorzeniły się w dzisiejszej popkulturze ;)

      Usuń
  8. Nie zapoznałam się z twórczością księżniczki Leii :)
    Pozdrawiam!

    Zapraszam do obserwacji i komentowania :)

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę w końcu zobaczyć Gwiezdne Wojny, aż wstyd haha :P

    OdpowiedzUsuń
  10. No, ja to jestem głównie fanką Chewbacci akurat :D Leia jest rzeczywiście bardzo fajna, ale ja chyba po prostu, nawiązując do pierwszego filmiku, dzielę z Bellą skłonność do wielkich i włochatych gości z ostrymi zębami :'D Powalił mnie akcent Meridy <3
    Rap bitwy zawsze spoko. Osobiście jestem wielką fanką tej między Einsteinem a Hawkingiem, bardzo polecam :'D
    "I wanna be where that scoundrel is" - ach, uwielbiam słowo scoundrel! Uwielbiam! Oho! I "sexy scoundrel" też się pojawiło :'D Ta piosenka!
    Ale mimo wszystko Leia nie różni się aż tak bardzo od części księżniczek, które obecnie zaliczamy w poczet disneyowskich. Przede wszystkim jest oczywiście unikalna ze względu na uniwersum, z którego pochodzi, ale taka Merida na przykład spędzała czas głównie strzelając z łuku, jeżdżąc konno i unikając małżeństwa jak się dało :D
    Dzikie ukłony
    B.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się jednak, że Merida jednak ogarniała, czym jest popołudniowa herbatka ;) No i nie mieszkała w kosmosie.

      Usuń
  11. Od jakiegoś roku jestem cichą wielbicielką zarówno Gwiezdnych wojen jak i księżniczki Lei :)

    OdpowiedzUsuń
  12. O jeenyy jaki genialny post :O Jak na niego wpadłaś?! Dopiero od niedawna jestem fanką Gwiezdnych Wojen, ale już pokochałam ten świat <3
    Jeszcze raz, świetny post ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny post, mega mi się podoba twój styl pisania przeczytałam też kilka poprzednich wpisów :D
    A twój blog jest bardzo inspirujący <3
    Śliczny design i nagłówek

    Zapraszam na konkurs do wygrania Kosmetyki od Kylie Jenner
    Mój blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie jestem fanką ''Gwiezdnych wojen'', ale za to oglądałam 7 część i spodobała mi się bardziej od 1, czy 2...
    MÓJ BLOG-KLIK <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie jestem fanką filmów tej serii, ale te przeróbki tu brzmią ciekawie!

    OdpowiedzUsuń
  17. Śmieszne te filmiki xD I zamiast czytać posty to je oglądam. :p

    OdpowiedzUsuń

Wszelkie komentarze pod postami typu "Jaki super blog :) Ciekawy post. Zapraszam do mnie!" usuwam. Niech Twój komentarz nawiązuje do tematu mojego posta!
Nie bawię się w "obs. za obs.". Obserwuję blogi tylko wtedy, jeśli naprawdę mi się podobają.
Odwiedzam Wasze blogi w miarę moich możliwości...
Kontakt: napisz.tutti@gmail.com

Copyright © 2016 Only experiences , Blogger