4/14/2017

Chwila ciszy


Dzisiaj nastał Wielki Piątek. Ten jeden dzień, w którym w Kościele nie odprawia się mszy. Podobno ten najważniejszy dla każdego chrześcijanina. Podobno. Przynajmniej w teorii. W praktyce w zasadzie wszystko wychodzi inaczej. Jak jest ze mną, tak naprawdę nie wiem.
Może to jedna z niewielu stałych w obecnym momencie - niewiedza. Człowiek w coś wierzy, deklaruje się, a tak naprawdę dokładnie nie potrafi się określić. Nie jest w stanie nakreślić tego, jak naprawdę wierzy i czy to, w czym uczestniczy, jest całkowicie wyuczonym zachowaniem czy czymś więcej.
Może to będzie czas szukania, intensywniejszego pytania o to, kim tak naprawdę jestem i jakiej drogi powinnam szukać. Może nastanie tych kilka godzin, podczas których o wiele bardziej zagłębię się w to wszystko, niż dotychczas. Może się otworzę.
Lub zamknę.
Podobno powinnam jako chrześcijanka w ten jeden dzień odsunąć przyjemności na bok, przestać szukać wymówek, poważnie zastanowić się nad istotą tego w, co wierzę, i wczuć się. Nie wiem jak. Może spróbuję albo jak zwykle moje zamiary pozostaną tylko kolejnymi planami nieprzekutymi w działanie.
Co dalej za zakrętem jest?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszelkie komentarze pod postami typu "Jaki super blog :) Ciekawy post. Zapraszam do mnie!" usuwam. Niech Twój komentarz nawiązuje do tematu mojego posta!
Nie bawię się w "obs. za obs.". Obserwuję blogi tylko wtedy, jeśli naprawdę mi się podobają.
Odwiedzam Wasze blogi w miarę moich możliwości...
Kontakt: napisz.tutti@gmail.com

Copyright © 2016 Only experiences , Blogger